November 26, 2024

Nordstrom Prognoza de vânzări trimestrială a companiei a depășit așteptările de pe Wall Street marți, cheltuielile consumatorilor pentru îmbrăcăminte, pantofi și îmbrăcăminte activă la magazinele universale omonime ale companiei și lanțul său de reduceri crescând cu aproximativ 4% de la an la an.

Cu toate acestea, în ciuda rezultatelor trimestriale mai bune decât cele așteptate, retailerul din Seattle a oferit doar o previziune ușor optimistă a vânzărilor pentru întregul an – luând o atitudine conservatoare în timp ce se pregătește pentru cele mai aglomerate săptămâni ale sezonului de vacanță. Compania a spus că acum se așteaptă ca veniturile pe întregul an, inclusiv vânzările cu amănuntul și veniturile din carduri de credit, să fie stabile pentru a crește cu 1%. Aceasta se compară cu o scădere la 1% față de rata anterioară de creștere de 1%. Cu toate acestea, compania a respectat prognoza ajustată a profitului pentru întregul an de 1,75 până la 2,05 dolari pe acțiune.

CEO-ul Erik Nordstorm a declarat într-un comunicat de presă că rezultatele companiei arată că eforturile de a atrage cumpărători selectivi dau roade. Vânzările de îmbrăcăminte și îmbrăcăminte activă pentru femei au crescut cu două cifre comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Încălțămintea, îmbrăcămintea pentru bărbați și îmbrăcămintea pentru copii au înregistrat o creștere de la o singură cifră de la mijlocul la mare de la an la an.

Comparativ cu trimestrul al doilea, vânzările de îmbrăcăminte pentru femei, încălțăminte și îmbrăcăminte pentru bărbați au crescut și în al treilea trimestru fiscal comparativ cu trimestrul precedent.

„Clienții noștri au multe opțiuni, iar rezultatele noastre ne încurajează să fim pe calea cea bună”, a spus el. „În continuare, vom continua să îmbunătățim experiența de cumpărături și să ne străduim să ne menținem impulsul pozitiv pe tot parcursul anului.”

Cu toate acestea, în timpul apelului companiei privind veniturile, el a spus că Nordstrom a văzut „o tendință clară de scădere a vânzărilor către sfârșitul lunii octombrie”. El a spus că compania a luat în considerare încetinirea economică în așteptările sale de vacanță.

Performanța Nordstrom în cele trei luni încheiate pe 2 noiembrie în comparație cu așteptările de pe Wall Street este următoarea, potrivit unui sondaj al analiștilor realizat de LSEG:

  • Câștig pe acțiune: La o valoare ajustată de 33 de cenți, nu este clar dacă a fost în conformitate cu așteptările analiștilor.
  • venituri: 3,46 miliarde USD, estimat 3,35 miliarde USD

Venitul net al Nordstrom al treilea trimestru a fost de 46 de milioane de dolari, sau 27 de cenți pe acțiune, comparativ cu 67 de milioane de dolari sau 41 de cenți pe acțiune, în aceeași perioadă. Aceeași perioadă anul trecut. Veniturile au crescut de la 3,32 miliarde USD în aceeași perioadă a anului trecut.

Excluzând costurile legate de deprecierea accelerată a tehnologiei, Nordstrom a raportat câștiguri ajustate de 33 de cenți pe acțiune.

Vânzările comparabile la cele două mărci ale Nordstrom, marca sa omonimă și lanțul de reduceri Nordstrom Rack, au crescut cu 4%. Acest lucru a depășit cu ușurință așteptările analiștilor pentru o creștere comparabilă a vânzărilor de 0,7%, potrivit StreetAccount.

Creșterea vânzărilor Nordstrom, deși modestă, a fost notabilă într-un moment în care vânzările din categoriile discreționare și de lux sunt sub presiune. Retailerii precum Walmart, Best Buy și Target au raportat în ultima săptămână că clienții rămân pretențioși și mai concentrați pe preț atunci când cumpără ceea ce își doresc, mai degrabă decât ceea ce au nevoie.

Vânzările Nordstrom au crescut în ciuda modificărilor aduse promoțiilor aniversare. În aceeași perioadă a anului trecut, vânzările au scăzut cu opt zile în cele trei luni, dar au scăzut doar o zi în trimestrul din acest an. Acest lucru a avut un impact negativ asupra vânzărilor nete de aproximativ 1%.

Macy’s, printre altele Profit complet întârziatA spus că vânzările din al treilea trimestru au scăzut cu 2,4%, iar vânzările comparabile în afacerile proprii și licențiate și pe piețele online au scăzut cu 1,3%.

Nordstrom are Bazați-vă pe lanțul său de reduceriNordstrom Rack pentru a stimula creșterea vânzărilor și noi locații de magazine. În al treilea trimestru, totuși, cele două mărci au înregistrat vânzări comparabile, magazinele cu numele în creștere cu 4% și Nordstrom Rack cu 3,9%.

Nordstrom a deschis 23 de noi magazine Nordstrom Rack până în acest an, în conformitate cu planul companiei de a deschide 20 până la 25 de Rack-uri noi în fiecare an.

La sfârșitul trimestrului, compania a lansat on-line on-line onorarea comenzilor pe Nordstrom Rack în peste 100 de magazine la nivel național, a declarat directorul executiv Erik Nordstrom la apelul pentru veniturile companiei. Compania a lansat, de asemenea, o nouă caracteristică care permite clienților să cumpere online și să ridice din magazin din același magazin, a spus el.

Vânzările digitale au crescut cu 6,4% de la an la an, comerțul electronic reprezentând aproximativ o treime din vânzările totale în acest trimestru.

Erik Nordstrom a spus că compania a adăugat capacități mai bune de căutare și descoperire site-ului și aplicațiilor sale, care au susținut creșterea online în acest sezon. El a spus că compania a adăugat, de asemenea, mai multe articole cu prețuri sub 100 de dolari și și-a extins afacerea pe piața terță parte, care are acum peste 300 de vânzători.

Cea mai recentă actualizare trimestrială a Nordstrom vine la două luni după familia fondatoare a Nordstrom Apeluri reînnoite pentru a lua compania în privat. Potrivit unui dosar din septembrie, directorul executiv Erik Nordstrom, președintele Peter Nordstrom și retailerul mexican El Puerto de Liverpool au trimis o scrisoare neobligatorie prin care caută să formeze o entitate pentru a vinde acțiuni la 23 pe acțiune. Lanțul a fost achiziționat pentru dolari SUA.

De atunci, prețul acțiunilor companiei a crescut Raportul Reuters din martie Familia fondatoare a lui Nordstrom vrea să ia compania în privat. Acțiunile companiei au crescut cu 32% până în prezent la închiderea de marți, depășind câștigul de 26% al S&P 500.

About The Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *