Abercrombie & Fitch Nu va renunța curând la coroana sa.
Compania de îmbrăcăminte a emis marți recomandări puternice pentru sărbători, după ce a publicat al șaselea trimestru consecutiv de creștere a vânzărilor de două cifre și un alt trimestru care a depășit estimările. acest arestat recent Rechizitoriul fostului CEO Mike Jeffries pentru acuzații de trafic sexual nu pare să fi afectat performanța.
Iată cum s-a comportat Abercrombie în al treilea trimestru fiscal în comparație cu așteptările de pe Wall Street, potrivit unui sondaj LSEG al analiștilor:
- Câștig pe acțiune: 2,50 USD față de 2,39 USD așteptați
- venituri: 1,21 miliarde USD față de 1,19 miliarde USD așteptați
Compania a raportat un venit net de 131,98 milioane dolari, sau 2,50 dolari pe acțiune, pentru cele trei luni încheiate la 2 noiembrie, comparativ cu 96,2 milioane dolari sau 1,83 dolari pe acțiune, în aceeași perioadă a anului trecut.
Vânzările au crescut la 1,21 miliarde USD, o creștere de aproximativ 14% față de 1,06 miliarde USD în aceeași perioadă a anului trecut.
Pentru cel mai important trimestru de cumpărături de sărbători, Abercrombie se așteaptă ca vânzările să crească cu 5% până la 7%, peste așteptările analiștilor de 4,8%, potrivit LSEG. Compania se așteaptă ca vânzările pe tot anul să crească cu 14% până la 15%, mai mult decât prognoza anterioară de 12% până la 13%. Noua perspectivă este mai mare decât prognoza anterioară a analiștilor de creștere de 12,1%, potrivit LSEG.
În ciuda indicațiilor mai bune decât se aștepta, acțiunile Abercrombie au scăzut cu aproximativ 3% în tranzacționarea înainte de piață.
Într-un comunicat de presă, CEO-ul Fran Horowitz a dat o notă pozitivă și a ignorat orice îngrijorări pe care le-ar putea avea. Menționat sezonul trecut Despre „un mediu din ce în ce mai incert”.
„Cu o creștere amplă în regiuni și mărci, continuăm să ne valorificăm strategia regională și modelul de operare pentru a ne executa la un nivel înalt. Am obținut o creștere de două cifre în fiecare dintre regiunile noastre în acest trimestru, inclusiv o creștere de 14% în America, Europa, Orientul Mijlociu și Africa au crescut cu 15%, iar regiunea Asia-Pacific a crescut cu 32%”, a spus Horowitz.
Vânzările comparabile pentru mărcile Abercrombie și Hollister au crescut cu 11%, respectiv 21%. Horowitz a subliniat performanța puternică a Abercrombie și Hollister anul trecut, care au înregistrat o creștere de 26%, respectiv 7%.
Sub îndrumarea lui Horowitz, Abercrombie a devenit unul dintre cei mai mari câștigători în retail. Continuă să se bazeze pe aceste cifre, deoarece a raportat rezultate puternice anul trecut.
Pentru a menține impulsul, Horowitz caută să crească la nivel internațional. Abercrombie a intrat, de asemenea, în noi categorii, cum ar fi colecția de nunți și colaborarea recentă cu NFL. Compania se concentrează, de asemenea, pe dezvoltarea lanțului Hollister pentru cumpărătorii generației Z și pe asigurarea faptului că brandul este diferențiat de Abercrombie pentru milenii.
În acest trimestru, vânzările Hollister au crescut cu 14%, reprezentând aproape jumătate din veniturile totale.
Pe măsură ce comercianții se pregătesc de Vinerea Neagră și de continuarea sezonului de cumpărături de sărbători, o parte din întunericul care a cuprins a doua jumătate a anului în urma alegerilor președintelui ales pare să se fi risipit. Donald Trumpvictorie.
De exemplu, Abercrombie și articolele sportive ale lui Dick Ambele companii au raportat câștiguri marți, dând dovadă de prudență în timp ce și-au eliberat câștigurile de vară, dar acest sentiment a făcut loc optimismului pe măsură ce alegerile au avut loc.
Încrederea consumatorilor s-a îmbunătățit de la alegerea lui Trump, iar analiștii speră că certitudinea rezultatului alegerilor, indiferent de cine câștigă, va ajuta la cheltuieli.