November 28, 2024

Pixel Fit |. Getty Images

Cererea unei promovări poate fi descurajantă, iar negocierea poate fi dificilă, dar este important să înveți cum să navighezi în acest proces.

oamenii se apropie adesea negociere Atitudine greșită, spune Horacio Falcão de la INSEAD profesorNegociator, Autor, Antreprenor Serial, Designer INSEAD”Linia de negociere a lumii,„În noiembrie a fost lansat un curs gratuit de negociere.

În loc să intri într-o negociere crezând că ai soluția potrivită și că scopul tău este să-ți „forțezi drumul prin” cealaltă parte, este mai benefic să înveți cum să devii de fapt un negociator mai bun, a spus el.

„Pentru a deveni un negociator mai bun, într-o oarecare măsură, trebuie să devii o persoană mai bună”, a spus el. „Trebuie să devii mai inteligent din punct de vedere emoțional… mai răbdător (și) mai pregătit. Trebuie să ai mai multă empatie pentru oameni”.

Falcao spune că aici sunt trei greșeli comune de evitat atunci când negociezi o promovare.

mișcându-se prea repede

Primul lucru pe care trebuie să-l știți despre aplicarea pentru o promoție este că „nu ar trebui să așteptați evaluarea anuală pentru a (cere o promovare)”, spune Falcão.

„Mulți oameni fac greșeli în negocieri pentru că negociază prea repede”, a spus el. „Un lucru pe care le spun mereu studenților mei este să vă permiteți „să faceți primul pas”.

Falcao a spus că pentru a promova este nevoie de încredere, iar încrederea necesită timp pentru a se construi. Angajații ar trebui să aducă discuția înainte de a intenționa să facă acest lucru, în loc să aștepte până când revizuirea anuală se încheie pentru a cere o promovare.

„Ar trebui să rămâneți în contact mai strâns cu supervizorul dvs. și să vă verificați mai regulat, fie că îi invitați la o cafea, fie că aveți întâlniri individuale”, a spus el.

Nu numai că aceste conversații obișnuite vă permit să puneți întrebări și să adunați feedback, astfel încât să vă puteți autocorecta pe tot parcursul anului, dar vă ajută și să construiți o relație mai puternică cu șeful dvs. În plus, conversațiile oferă angajaților posibilitatea de a-și exprima obiectivele pentru companie.

Falcao recomandă să spună ceva de genul: “Sunt foarte entuziasmat. Vreau să cresc repede. Sunt dispus să depun efortul, energia și timpul necesar pentru a fi următorul (pentru promovarea mea)”. trebuie sa faci?

El spune că folosirea acestui timp pentru a-ți exprima dorința de creștere în timp ce-ți demonstrezi capacitatea de a-ți executa planul într-un an poate demonstra companiei că ai potențial de lider.

Nu te opri să pui întrebări

Negocierile pot fi stresante – este posibil să nu știi întotdeauna ce să spui.

“Dacă oamenii îți spun ceva și te simți fără cuvinte, creierul tău spune că nu ai nimic de spus. Oprește-te și pune o întrebare”, a spus Falcao.

Iată trei întrebări utile de adresat în timpul negocierilor.

1. „Cum ați ajuns la acest număr?”

Datele furnizate în oferta de muncă ar trebui să fie susținute.

„Numerele sunt adesea cutii negre, adesea rezultate de… formule”, a spus Falcao. „Dar numărul în sine nu înseamnă nimic”.

Dacă cineva vă oferă un număr sau o poziție, ar trebui să-l poată susține, a spus el.

2. „Dacă ai fi eu, de ce ai face asta?”

Punerea acestei întrebări poate promova mai multă înțelegere în conversație.

De exemplu, dacă un angajat primește o ofertă de care nu este mulțumit, poate descoperi că angajatorul nu are un răspuns bun la întrebare.

Pe de altă parte, „asimetria informațională este o problemă importantă în negocieri”, a spus el, astfel încât angajatorii pot dezvălui mai multe informații despre modul în care au structurat o ofertă sau bugetul companiei, ceea ce în cele din urmă poate oferi mai mult context și poate ajuta angajații să ia mai multe decizii .

3. „Cum facem?”

Negocierile pot fi întinse, așa că poate fi benefic să luați o pauză de la conversație și să vă verificați pulsul.

Falcao sfătuiește: „Dacă crezi că ai fost acolo de ceva vreme (și) lucrurile sunt puțin dezarticulate sau emoțiile încep să devină decentrate, întreabă: „Ce mai facem?””.

El a spus că acordul final va depinde de progresul negocierilor, de aceea este important să se creeze un mediu propice pentru buna desfășurare a dialogului.

Având idei prea clare despre succes

Cum am construit o companie de cafea de miliarde de dolari Kopi Kenangan

About The Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *