November 27, 2024

CEO EasyJet: Consumatorii din Europa acordă prioritate călătoriilor

EasyJet Compania aeriană cu buget a declarat marți că a câștigat un record de 3,59 miliarde de lire sterline (4,5 miliarde de dolari) în întregul an până în octombrie, taxând pasagerii pentru bagaje suplimentare și alte suplimente la zboruri, a declarat marți șeful executivului său a criticat amenzile recente ale Spaniei pentru această practică .

EasyJet Group, care include o companie aeriană și un furnizor de pachete de vacanță, a raportat marți că veniturile auxiliare, care includ permisiunea suplimentară de bagaj, selectarea locurilor, îmbarcarea prioritară și mesele în timpul zborului, au crescut cu 22% față de an.

În ultimii ani, pe măsură ce competiția de a oferi tarife de bază ultra-low-cost s-a intensificat, multe companii aeriene au eliminat includerile din tarifele de zbor și s-au bazat în schimb pe suplimente individuale pentru a câștiga mai mulți bani.

Săptămâna trecută, Ministerul Spaniol al Drepturilor Consumatorului Lansarea a cinci companii aeriene low-cost — inclusiv easyJet, Norwegian, Vueling și Aer Lingus Ryanair – Sancțiuni pentru „abuzuri precum perceperea de taxe suplimentare pentru bagajele de mână sau rezervarea locurilor adiacente pentru persoanele aflate în întreținere însoțitoare”. EasyJet a fost amendat cu 29 de milioane de euro.

„Suntem complet în dezacord cu asta, credem că este complet contrar legii europene, iar legea europeană va avea prioritate”, a declarat marți CEO-ul easyJet, Johan Lundgren, pentru „Squawk Box Europe” de la CNBC.

„Nu ar trebui să țintiți produse și servicii pentru oamenii care doresc să le folosească, iar aceasta este o idee foarte nedreaptă. O treime dintre clienții noștri aleg să nu cumpere deloc dispozitive de asistență, așa că de ce le pasă să coste ceva ce alții sunteți pregătiți să plătiți?

El a adăugat: „Este un lucru bun pentru clienți și reduce prețurile biletelor”.

Asociația Spaniolă a Liniilor aeriene (ALA), Ryanair, Norwegian și easyJet au criticat cu toții amenda săptămâna trecută și au spus că o vor contesta.

Ministerul spaniol pentru drepturile consumatorilor a acuzat, de asemenea, companiile aeriene că percep tarife „disproporționate și abuzive” atunci când imprimă bilete și că omit sau nu clarifică informațiile privind prețurile de pe site-urile lor – practici controversate care au devenit din ce în ce mai frecvente în ultimii ani.

O mașină de măsurat dimensiunea bagajului de mână se află lângă zona de check-in Easyjet Plc de pe Aeroportul Stansted, operată de Manchester Airports Group (MAG), în Londra, Anglia, miercuri, 7 august 2013.

Bloomberg |. Getty Images

easyjet marți raport Profitul înainte de impozitare pe întregul an a fost de 610 milioane de lire sterline, în conformitate cu așteptările analiștilor, o creștere anuală de 34%.

Lundgren a declarat pentru CNBC că rezultatele au fost stimulate de rezultatele record de vară și au redus pierderile iarna trecută, susținute de cererea „liniștită puternică”.

„Consumatorii din Europa acordă cu adevărat prioritate călătoriilor și vacanțelor”, a spus el.

Acțiunile EasyJet au crescut cu 2,5% de la 9:13 a.m. la Londra.

Rezultatele au fost în urmă rivalului Ryanair eliberare Profitul pe jumătate de an a scăzut cu 18%, deoarece numărul de pasageri a crescut, dar tarifele au scăzut. Compania aeriană a citat presiunea asupra cheltuielilor consumatorilor, scăderea rezervărilor online la agenții de turism și întârzierile repetate de livrare din partea producătorilor de avioane din SUA. companie boeing Toate acestea afectează performanța.

Ryanair este un client important al Boeing Aeronavă B737-Max cu problemea suferit întârzieri mari de livrare – forțând multe companii aeriene să își revizuiască planurile de creștere.

Cele două companii aeriene, specializate în zboruri pe distanțe scurte către Europa, au revenit la profit în ultimii ani, după ce au îndurat o serie de vânt în contra în timpul pandemiei de Covid-19.

About The Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *