November 29, 2024

Donovan Edwards, numărul 7 al lui Michigan Wolverines, blochează o pasă în timpul primei reprize a unui meci de fotbal universitar pe Stadionul Michigan, pe 7 septembrie 2024, în Ann Arbor, Michigan. Încercarea de atacare a numărului 16 Michael Taaffe de la Texas Longhorns.

Aaron Thornton |. Aaron J. Thornton Getty Images Sport |

Formatul extins College Football Playoff este un schimbător de joc pentru companiile media în acest sezon și un schimbător de joc pentru companiile media disney în special.

sezonul acesta marca Acesta este primul format din 12 echipe College Football Playoff, ceea ce înseamnă că fanii mai multor echipe pot participa la jocuri mai mult decât oricând. Drept urmare, rețelele de televiziune Disney care difuzează jocuri de fotbal din colegiu – inclusiv ABC, ESPN și ESPN2 – vor avea cel mai bine cotat sezon din 2016, potrivit companiei.

Potrivit companiei de date publicitare EDO, aceasta înseamnă că reclamele afișate în timpul jocurilor au o audiență mai mare. Se așteaptă că situația va continua în weekendul Zilei Recunoștinței, o perioadă aglomerată pe calendarul de fotbal universitar, plină de rivalități și care va afecta clasamentul playoff-ului și viitoarele jocuri de bowl.

Al 14-lea și ultimul weekend al sezonului va prezenta Ohio State și rivalii de lungă durată Michigan State, Texas și Texas A&M.

„Cred că avem speranțe mai mari și așteptări mai mari pentru weekendul care vine din cauza schimbării de format”, a spus CEO-ul EDO, Kevin Krim, despre implicarea publicității pe Disney Network. „Pe baza experienței noastre și a datelor noastre, aceste jocuri sunt importante. “

Președinții colegiilor supraveghează playoff-ul de fotbal universitar în 2022 votat Sistemul de playoff care determină campionatul național va fi extins de la 4 echipe la 12 echipe. Schimbarea nu numai că oferă mai multe jocuri pentru programul Disney, dar se adaugă și la intriga din jurul jocurilor de la începutul sezonului.

Jim Minnich, vicepreședinte senior, Disney Advertising, a declarat: „Fotbalul universitar este o parte cheie a portofoliului nostru, nu doar portofoliul nostru de sport, ci portofoliul nostru de platforme Disney. Din perspectiva vânzărilor de anunțuri și a conținutului, am obținut rezultate semnificative. Oamenii au un succes incredibil.

ABC, în special, este de așteptat să aibă cel mai bun sezon de rating pentru fotbalul universitar din 2009.

Datele EDO arată că, începând cu săptămâna 10, consumatorii au 11% mai multe șanse să vadă reclame pe Disney Network în timpul meciurilor de fotbal din facultate din acest sezon, în comparație cu media competitivă de difuzare și prin cablu. Aceasta înseamnă că este mai probabil ca oamenii să caute produse și servicii pe care le văd în timpul pauzelor publicitare, ceea ce face ca pauzele publicitare să fie mai valoroase pentru agenții de publicitate.

Pe 5 octombrie 2024, în primul trimestru la Kyle Field din College Station, Texas, numărul 5 Amari Daniels de la Texas A&M Aggies a alergat mingea în timp ce Marvin Burks Jr. de la Missouri Tigers (Marvin Burks Jr. în apărare.

Tim Warner |. Getty Images

În special, EDO prezice că performanța publicitară într-o serie de jocuri de pe Disney Network este de așteptat să crească din nou în weekendul de Ziua Recunoștinței din 2023. Compania a raportat că publicitatea din timpul jocului Disney de anul trecut a fost cu 93% mai eficientă decât programarea altor rețele în aceeași perioadă de timp și a crescut cu 39% de la an la an.

Unele dintre mărcile care au înregistrat niveluri deosebit de ridicate de implicare a consumatorilor în timpul meciurilor de fotbal din colegiu de la Disney Channel au fost mărci de bunuri de larg consum, cum ar fi restaurantele Jimmy Dean și Just for Men, precum și produse farmaceutice, cum ar fi Skyrizi de la AbbVie;

Într-un moment în care industria media se confruntă cu tulburări serioase, aceștia sunt indicatori care merită remarcați. Consumatorii fug de pachetele de televiziune cu plată, iar schimbările pe care companiile media le-au făcut în ultimii ani – în special transferarea resurselor către platformele de streaming – sunt supuse unei atenții mai mult ca niciodată. De asemenea, companiile se bazează mai mult ca niciodată pe publicitate.

Minnich a spus că Disney a înregistrat o „cerere semnificativă de reînnoire” din partea partenerilor săi de la College Football Playoff, unii care doresc să reînnoiască la începutul anului 2027 și ulterior.

„Există un interes reînnoit mai devreme decât oricând”, a spus Minnich, adăugând că acesta a fost susținut de Playoff-ul de fotbal al colegiului și de comunitatea sportivă mai largă.

În ceea ce privește publicitatea, Disney și-a vândut jocurile din campionatul de conferințe. De asemenea, vinde aproximativ 90 până la 95 la sută din reclamele pentru playoff de fotbal colegiu.

„De fapt, am avut rezultate mai bune în campionat decât în ​​anii trecuți”, a spus Minnich. „Suntem în avans față de anul trecut, inclusiv creșterea așteptată a CFP”.

Sporturile în direct rămân ultimul bastion al ratingurilor constante pentru rețelele TV. Liga Națională de Fotbal tinde să fie lider în rating și publicitate, fotbalul universitar nu este departe. În ciuda îndoirii pieței de publicitate din ultimii ani, agenții de publicitate au continuat să cheltuiască bani pe evenimente sportive.

„Fotbalul este, de obicei, cel mai scump program de la televiziune, deoarece generează mai mulți telespectatori care se implică în program și pauze publicitare mai mult decât orice alt program de la televizor. NFL este cu siguranță în vârful muntelui valoric, dar un al doilea aproape a urmat facultatea. fotbal”, a spus Krim.

Drept răspuns, drepturile media sportive au în formă de balon cuprinzătoare.

Statutul lui Disney ca reședință a tuturor jocurilor de fotbal din Southeastern Conference crește, de asemenea, cererea de publicitate. Compania media este Se spune Va plăti aproximativ 300 de milioane de dolari pe an pentru drepturile SEC în următorii 10 ani.

ESPN și College Football Playoff au anunțat în martie că au făcut-o de acord Un contract de șase ani, 7,8 miliarde de dolari până în sezonul 2031-2032. Imediat după, Descoperirea Warner Bros Semnează o sublicență pe cinci ani comerţul S-a asociat cu ESPN pentru a difuza jocurile din prima rundă și sferturile de finală ale playoff-ului de fotbal colegial.

Fotbalul universitar joacă, de asemenea, un rol important împotriva rivalilor Disney, inclusiv Paramount CBS Sports, Corporația Foxși Comcast NBC Sports.

Crim a spus că jocurile de fotbal din colegiu sunt mai bune decât media pentru toate rețelele care arată jocurile.

Dezvăluit: NBCUniversal, deținut de Comcast, este compania-mamă a CNBC.

About The Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *