December 3, 2024

Iată de ce suferă magazinele Dollar

Atunci când cumpărătorii caută valoare, magazinele în dolari par a fi o destinație logică. Dar această mentalitate zgârcită nu este suficientă pentru a crește vânzările arborele dolarului şi dolar general.

Acțiunile deep discounter au scăzut semnificativ până acum în 2024. Ambele au avut schimbări de conducere: Dollar General și fostul său CEO Jeff Owens Despărțirea de CEO-ul Dollar Tree în octombrie 2023 Rick Drelling demisionează 4 noiembrie. Explorați case de vânzare în dolariun brand care se concentrează mai mult pe alimente.

Rezultatele reprezintă o întoarcere dramatică pentru magazinul cu dolari, cândva un iubit al Wall Street-ului. Lupta esteAcest lucru îi pune pe cei doi retaileri sub control, ambii urmând să raporteze câștigurile trimestriale în această săptămână.

Magazinele Dollar General și Dollar Tree

Getty Images

Analistul de retail la Piper Sandler, Peter Keith, a spus că o serie de factori provocatori i-au afectat pe comercianții cu amănuntul. Clienții cu venituri mici care tind să facă cumpărături în lanțuri de magazine sunt cei mai vulnerabili la schimbările economice, cum ar fi inflația. El a spus că modelele de operare simplificate, cum ar fi personalul redus și salariile orare mici, au dus la culoare aglomerate și la o experiență slabă a clienților. Cu comercianții tradiționali precum Walmart El a spus că compania a investit masiv în comerțul electronic pentru a ține pasul cu schimbările în obiceiurile consumatorilor în timpul pandemiei.

„Magazinele în dolari sunt în mod inerent convenabile, deoarece au multe locații, dar nu au oferte digitale foarte robuste”, a spus el. „Cred că asta a devenit un dezavantaj în mediul actual.”

Acțiunile Dollar Tree și Dollar General au scăzut fiecare cu peste 40% în acest an, în timp ce S&P 500 a câștigat mai mult de 26% în aceeași perioadă.

cumpărător nervos

De zeci de ani, magazinele cu dolari au atras cumpărători oferind o mare varietate de articole la prețuri simple și în dimensiuni mai mici, pentru a se potrivi bugetelor strânse ale familiei. Cu toate acestea, fiecare banner de magazin în dolari are o abordare diferită a strategiei și a varietății.

Dollar Tree este format din două mărci de magazine, marca omonimă și Family Dollar. Magazinele Dollar Tree din mall-urile suburbane vând multe articole sezoniere și neesențiale, cum ar fi rechizite și jucării pentru petreceri.

dolarul familiei, arborele dolarului obtinutÎn 2015, a avut vânzări de aproape 9 miliarde de dolari, răspândite în mai multe zone urbane și a vândut mai multe produse alimentare și de uz casnic. Family Dollar a fost întotdeauna punctul slab al lui Dollar Tree. Compania planifică Închiderea a aproximativ 1.000 de magazine Family Dollar și explorarea vânzări potențiale afaceri.

Dollar General se concentrează în primul rând pe clienții din mediul rural. Din punct de vedere istoric, a căutat orașe mici sau zone rezidențiale în care cumpărătorii ar trebui altfel să conducă distanțe lungi pentru a ajunge la un magazin alimentar sau la Walmart. În ultimii ani, acesta Lansarea noului concept de magazinPopshelf, care vinde articole mai discreționare destinate cumpărătorilor cu venituri medii și superioare, cum ar fi produse cosmetice, lumânări și perne.

Deși cele două lanțuri au adoptat strategii diferite, ambele se bazează pe deschiderea de magazine pentru a stimula creșterea vânzărilor. Cei doi retaileri sunt cei mai mari din Statele Unite după numărul de magazine. Dollar Tree are peste 16.000 de magazine, în timp ce Dollar General are aproape 20.000 de locații în Statele Unite.

Au mai multe magazine decât concurenții lor: Walmart are aproximativ 4.600 de magazine la nivel național, iar Target are aproape 2.000 de magazine la nivel național.

Dar inflația ridicată le-a testat modelele de afaceri. Directorul executiv al Dollar General, Todd Vasos, a declarat la Conferința Goldman Sachs Retail din septembrie că aproximativ 60% din vânzările totale ale Dollar General provin din gospodăriile care câștigă mai puțin de 30.000 de dolari pe an.

În vremuri economice dificile, acești obișnuiți simt deseori primii.

Vasos a declarat în septembrie că Dollar General a experimentat o „încetinire destul de bruscă” în cele trei luni încheiate la 2 august. Aproape aceeași sumă, inclusiv cel mai nou magazin al său.

Keith de la Piper Sandler a spus că ultimii doi ani de inflație ridicată sunt diferiți de cei observați în timpul Marii Recesiuni. În jurul anilor 2007 până în 2009, gospodăriile cu venituri medii și superioare au început să cumpere mai mult la magazinele de dolari pentru a economisi în continuare din bugetele lor.

De data aceasta, a spus Keys, șomajul rămâne scăzut, iar alți retaileri axați pe valoare, inclusiv Walmart, atrag cumpărători cu venituri medii și superioare.

Directorul financiar John David Rainey a declarat că cea mai mare parte din câștigurile din cota de piață ale Wal-Mart în cel mai recent trimestru au provenit de la veniturile gospodăriilor de peste 100.000 de dolari pe an.

Cluburile de depozitare, cum ar fi Sam’s Club, deținut de Costco și Walmart, comercianții cu amănuntul online precum Amazon și Temu, și băcănii Aldi și Trader Joe’s, care se concentrează pe mărcile private, concurează, de asemenea, pentru cumpărătorii atenți la preț, uneori chiar să-și retragă afacerea.

Dollar General admite că concurența este mai dură. „Asociații din Bentonville (unde Walmart are sediul central în Arkansas) captează o cotă mai mare din clienții retailerului cu venituri medii”, a spus Vassos la întâlnirea din septembrie.

În timpul convorbirii privind veniturile de la Dollar Tree, la începutul lunii septembrie, directorul de operațiuni Mike Creedon, care a fost numit recent CEO interimar, a declarat că retailerul a trebuit să își reducă perspectivele pentru întregul an pentru a reflecta „modul în care mediul macro provocator continuă să afecteze presiunea clienților noștri”. .

Clienții de bază ai Family Dollar, cu venituri mai mici, „rămân slabi”, a spus el. Dar el a spus că Dollar Tree, un lanț care atrage o bază de clienți mai diversificată, a observat mai puțini cumpărători din grupurile cu venituri medii și superioare în ultimul trimestru, pe măsură ce inflația, ratele mari ale dobânzilor și stresul economic cresc.

Creedon a spus că articolele discreționare, care tind să fie mai profitabile decât alimentele sau produsele de uz casnic, s-au numărat printre cele mai prost vândute articole de la Family Dollar în ultimul trimestru, deoarece consumatorii au cumpărat mai puține produse pentru îmbunătățirea locuinței, sezoniere și frumusețe.

Problema magazinului

Dar unele dintre provocările cu care se confruntă magazinele în dolari sunt mai mult auto-implicate.

Ambele companii s-au confruntat cu reacții pe rețelele de socializare și au convenit să plătească amenzi de milioane de dolari autorităților federale de reglementare pentru condițiile din magazine și depozite, inclusiv coridoare aglomerate și ieșiri de incendiu blocate. Dollar General ajunge la un acord cu Departamentul Muncii al SUA în iulie Plătiți 12 milioane de dolari în amenzi pentru probleme de siguranță la locul de muncă, deasupra Peste 21 de milioane de dolari Din 2017, a fost amendat de mai multe ori de către Administrația federală pentru securitate și sănătate în muncă.

arborele dolarului Sunt de acord să îmbunătățească siguranța lucrătorilor în acordul din 2023 Din 2017, compania a primit mai mult de 13,1 milioane de dolari în amenzi OSHA și rapoarte ulterioare către autoritățile federale de reglementare. După ce inspectorii găsesc rozătoare vii și moarte Într-un depozit din Arkansas sunt depozitate alimente, medicamente și produse cosmetice.

Keith a spus că aceste încălcări ale siguranței ar putea speria clienții care văd titlurile și pot observa angajații care par a fi suprasolicitați și rafturile aglomerate.

„Nimeni nu vrea să facă cumpărături într-un mediu care pare murdar și dezordonat”, a spus el.

Alasdair James, care a ocupat funcția de director pentru clienți al Dollar Tree de la începutul lui 2021 până la începutul lui 2022, a spus că unele dintre aceste probleme pot fi urmărite până la pandemia de coronavirus. Ocuparea locurilor de muncă în magazin.

El a spus că unele magazine Dollar Tree ajung să aibă un singur muncitor care jongla cu toate sarcinile de la verificarea oamenilor la rafturile de stocare, ducând la haos în magazin și ținând cumpărătorii departe.

În plus, James a spus că, în timpul pandemiei, furnizorii și companiile de bunuri de larg consum au acordat prioritate magazinelor mari care produc articole în dimensiuni mai tipice în vrac, mai degrabă decât dimensiunile reduse și accesibile vândute în magazinele cu dolari.

Magazinele care au epuizat stoc și cu personal insuficient direcționează clienții către concurenți, a spus el.

De asemenea, Dollar Tree și-a schimbat abordarea privind prețurile. În timpul pandemiei, retailerul a crescut prețurile pentru majoritatea articolelor la 1,25 USD și a introdus articole cu prețuri mai mari, inclusiv 3 USD, 5 USD și 7 USD.

„Credem că expansiunea cu mai multe prețuri a Dollar Tree va fi un motor de creștere pe termen lung și va continua să rezoneze în rândul clienților”, a declarat un purtător de cuvânt al Dollar Tree într-o declarație, descriind retailerul ca fiind „pregătit pentru cei care ar putea simți situații financiare inflaționiste. „Soluții pentru familiile stresate”, inclusiv cei care nu locuiesc în apropierea unui magazin alimentar sau farmacie.

Ambele companii se confruntă, de asemenea, cu noi riscuri sub președintele ales Trump. Trump are Angajamentul de a introduce tarife suplimentare Bunuri importate din China Multe dintre bunurile vândute în magazinele în dolari sunt importate din China.

Dollar General a refuzat să comenteze provocările cu care se confruntă compania.

Cu toate acestea, compania a lansat recent o strategie menită să atragă mai mulți cumpărători de sărbători în magazinele sale. Dollar General va lansa un eveniment „24 de zile de oferte” în decembrie, oferind reduceri la articole speciale în fiecare zi. Promoții precum căni de sărbători cu reducere sau chifle de slănină de 12 uncii sunt disponibile numai în magazine.

— Ryan Baker de la CNBC a contribuit la acest articol.

About The Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *