
Jake Silva |. Fotografii Noor |
OpenAI angajează primul director de marketing, braconând-o pe Kate Rouch de la firma de criptomonede Biblioteca de monede.
Rouch s-a alăturat Coinbase în august 2021 pentru a conduce marketingul global și relațiile publice și pentru a supraveghea activitatea companiei. anunț super bowl. Înainte de asta, ea a lucrat pentru companie timp de mai bine de 11 ani. Yuaninclusiv în calitate de șef global de marketing de marcă și produs pentru Instagram, WhatsApp, Messenger și Facebook.
a spus Rouch într-un articol Postează pe X Ea începe luni.
Evaluarea OpenAI a urcat la 157 de miliarde de dolari în doi ani de la lansarea ChatGPT, după ce a strâns aproximativ 13 miliarde de dolari din 2019. Microsoft Pe parcurs. companie A finalizat cea mai recentă rundă de finanțare de 6,6 miliarde USD în octombrie și, de asemenea, a primit facilitate de credit revolving de 4 miliarde de dolari.
OpenAI, care a declanșat nebunia inteligenței artificiale generative, până acum nu a acordat prioritate marketingului strategic, dar încă spune că a atins cu succes 250 de milioane de utilizatori activi săptămânal și la peste 1 milion de clienți plătitori.
Dar, pe măsură ce cursa înarmărilor generativă a inteligenței artificiale se încălzește, cea mai recentă recrutare a OpenAI sugerează că intenționează să investească în marketing. OpenAI a confirmat pentru CNBC că în prezent nu are de gând să lanseze o reclamă pentru Super Bowl în 2025.
OpenAI se confruntă cu concurența din partea Anthropic, compania din spatele Chatbot-ului Claude, precum și a giganților tehnologiei Google, AmazonMicrosoft și Meta. Toți concurează pentru o cotă de piață mai mare Se așteaptă să depășească 1 trilion de dolari Venituri peste zece ani.
Săptămâna trecută, OpenAI a declarat că va permite angajaților să-și vândă produsele Acțiuni în valoare de aproximativ 1,5 miliarde de dolari Faceți o nouă ofertă de licitație către SoftBank.
ceas: Elon Musk cere instanței să împiedice OpenAI să se transforme într-o companie cu scop profit
