![](https://i0.wp.com/image.cnbcfm.com/api/v1/image/107382350-1709643904274-gettyimages-1806419986-img_5061_aottfdcs.jpeg?v=1733343282&w=1920&h=1080&w=1920&resize=1920,1286&ssl=1)
Pe 21 noiembrie 2023, un cumpărător a trecut printr-un magazin American Eagle din Glendale, California.
Justin Sullivan |. Getty Images
vultur american Ea a emis miercuri orientări slabe pentru sărbători și și-a redus previziunile pentru întregul an, deoarece compania concurează cu consumatorii care caută valoare, dispuși să cheltuiască doar în momentele cheie ale cumpărăturilor.
Veniturile retailerului de îmbrăcăminte au scăzut ușor sub previziunile de pe Wall Street, dar profitul net a depășit așteptările.
Iată cum a evoluat American Eagle în al treilea trimestru fiscal în comparație cu așteptările de pe Wall Street, potrivit unui sondaj al analiștilor realizat de London Stock Exchange Group (LSEG):
- Câștig pe acțiune: Ajustat 48 de cențiSe așteaptă 46 de cenți
- venituri: 1,29 miliarde de dolariSe așteaptă să fie de 1,3 miliarde de dolari
Compania a raportat un profit net de 80 de milioane de dolari, sau 41 de cenți pe acțiune, pentru cele trei luni încheiate pe 2 noiembrie, comparativ cu 96,7 milioane de dolari sau 49 de cenți pe acțiune, cu un an mai devreme. Excluzând cheltuielile unice legate de costurile de restructurare și depreciere, American Eagle a înregistrat un profit ajustat de 48 de cenți pe acțiune.
Vânzările au scăzut la 1,29 miliarde de dolari, în scădere cu aproximativ 1% față de 1,3 miliarde de dolari în aceeași perioadă a anului trecut.
Deși nu cu mult, rezultatele de miercuri au fost sub așteptări, marcând al treilea trimestru consecutiv în care American Eagle a ratat obiectivele de vânzări ale Wall Street.
Acțiunile au scăzut cu aproximativ 13% în tranzacționarea după program.
Directorul executiv, Jay Schottenstein, a lăudat sezonul de cumpărături de la întoarcere la școală ca fiind „puternic”, dar a spus că cererea rămâne inconsecventă între evenimentele majore de cumpărături.
„Intrăm în sezonul sărbătorilor într-o poziție puternică, cu mărcile noastre de top care oferă produse de înaltă calitate, cadouri grozave și o experiență excepțională de cumpărături pe canale”, a spus Schottenstein „Perioadele cheie de vânzări au avut un răspuns pozitiv al clienților, dar rămânem conștienți de acest lucru pot apărea fluctuații în timpul orelor de vârf.”
A fost o temă consecventă în industria comerțului cu amănuntul ca consumatorii să apară în momentele cheie ale cumpărăturilor și apoi să abandoneze dramatic. Dulap pentru picioare citat a Dinamica asemanatoare Același lucru a fost valabil și atunci când câștigurile au fost raportate miercuri mai devreme arborele dolarului.
American Eagle se așteaptă ca vânzările comparabile din trimestrul de vacanță să crească cu aproximativ 1% și vânzările totale să scadă cu aproximativ 4%, inclusiv un impact de 85 de milioane de dolari O săptămână mai puține vânzări Sezonul cumpărăturilor de sărbători începe târziu. Perspectivele sunt sub prognoza StreetAccount de creștere comparabilă a vânzărilor de 2,2% și prognoza LSEG de scădere a vânzărilor cu 1%.
Ca urmare, American Eagle se așteaptă acum ca vânzările comparabile pe tot anul să crească cu 3%, sub estimarea anterioară de creștere de 4% și sub prognoza StreetAccount de 4,1%. Vânzările pe întregul an sunt acum așteptate să crească cu 1%, sub indicațiile anterioare de 2% până la 3% și sub prognoza LSEG de creștere de 2,5%.
Similar altor retaileri, American Eagle adoptă o abordare prudentă în a doua jumătate a anului, pe măsură ce se confruntă Incertitudine cu privire la alegerile din 2024 și mediul macroeconomic general. Dar, spre deosebire de rivalii săi, a menținut o abordare prudentă.
ambele Abercrombie & Fitch şi articolele sportive ale lui Dickcare Emite o perspectivă prudentă La începutul acestui an, S-a inversat starea de spirit anterioarăcând Raportați veniturile la începutul acestei luni.
În ciuda perspectivelor slabe și a vânzărilor slabe, American Eagle înregistrează încă o cerere puternică pentru marca sa Aerie. Veniturile Aerie în trimestrul trei au atins un nivel record în istoria companiei, vânzările comparabile crescând cu 5% de la 12% în aceeași perioadă a anului trecut.