Scaune din clasa Economy pe o aeronavă American Airlines Boeing 777-300ER.
Brent Lewin |. Bloomberg |
Directorii American Airlines își vor apăra taxele de locuri în fața unei subcomisii a Senatului miercuri, după ce subcomisia a acuzat industria că percepe taxe „de gunoi” pentru a aduce pasageri. miliarde de venituri.
american, delta, unitspirit și frontieră Compania a adus 12,4 miliarde de dolari în taxe pentru locuri între 2018 și 2023, potrivit unui raport din 26 noiembrie al Subcomitetului Permanent pentru Investigații al Senatului.
Taxele suplimentare se aplică pentru scaunele cu spațiu suplimentar pentru picioare, precum și pentru locurile în poziții „preferate” în apropierea faței avionului, sau scaune pentru fereastră sau culoar, se arată în raport.
„Produsul nostru de selectare a locurilor este voluntar”, a declarat directorul de strategie al American Airlines, Stephen Johnson, într-o mărturie scrisă înainte de audiere. „Pentru acei clienți care apreciază să se așeze într-o locație mai populară, oferim oportunitatea de a cumpăra mai multe locuri dorite contra cost.”
Administrația Biden și unii parlamentari s-au angajat să restrângă așa-numitele taxe „junk” și au vizat industria aeriană pentru reduceri.
Directorii marilor companii aeriene și-au apărat strategia de a oferi mai multe tipuri de servicii economice și suprataxe pentru selectarea anumitor locuri sau verificarea bagajelor care înainte erau gratuite cu biletele și au spus că aceste opțiuni au fost comunicate clientului.
Între timp, operatorii s-au întrecut pentru a adăuga mai multe scaun premium Creșteți veniturile la bord.
„De exemplu, tarifele care pot necesita o taxă pentru selectarea unui loc vor fi marcate clar cu un simbol care indică faptul că este necesară o taxă pentru achiziționarea unui loc într-o altă clasă tarifară sau cu spațiu suplimentar pentru picioare”, a spus Johnson sunt incluse și alte taxe Informații similare.”
Magazinele cu reduceri precum Spirit și Frontier au fost primele care au introdus modele cu taxă în Statele Unite, determinând rivalii să-și lanseze propriile versiuni ale economiei de bază. Spirit Airlines a depus cerere de protecție în caz de faliment în conformitate cu Capitolul 11 în noiembrie, după o achiziție eșuată de către JetBlue Airways, o rechemare a motorului Pratt & Whitney, o concurență sporită și gusturile consumatorilor mai exigenți.
Audierea, care începe la ora 10 a.m. ET, va include, de asemenea, mărturiile directorilor de la Delta Air Lines, United Airlines, Frontier și Spirit.