Magazinul Foot Locker este situat pe strada 34 din New York.
Cu amabilitatea: Foot Locker
Dulap pentru picioare Miercuri și-a redus orientarea pentru întregul an, după ce a raportat un set brut de rezultate trimestriale.
Gigantul de adidași a ratat așteptările de pe Wall Street atât pentru venituri, cât și pentru profit, dând vina pe cererea slabă a consumatorilor și promovarea sporită pe piață.
Acțiunile Foot Locker au scăzut cu 7% la tranzacționarea înainte de piață, după ce compania și-a anunțat rezultatele.
Performanța fiscală a Foot Locker în trimestrul trei în comparație cu așteptările de pe Wall Street este după cum urmează, potrivit unui sondaj al analiștilor realizat de LSEG:
- Câștig pe acțiune: Ajustat 33 de cenți, așteptat 41 de cenți
- venituri: 1,96 miliarde USD față de 2,01 miliarde USD așteptați
Foot Locker a pierdut 33 de milioane de dolari, sau 34 de cenți pe acțiune, în cele trei luni încheiate la 2 noiembrie, comparativ cu un profit de 28 de milioane de dolari sau 30 de cenți pe acțiune, cu un an mai devreme. Excluzând elementele unice legate de taxele de depreciere a mărcii Atmos și alte taxe, Foot Locker a raportat un profit de 31 de milioane de dolari sau 33 de cenți pe acțiune.
Vânzările au scăzut la 1,96 miliarde dolari, în scădere cu aproximativ 1,4% față de 1,99 miliarde dolari cu un an mai devreme.
„După vârful revenirii la școală din august, tendințele de cheltuieli ale consumatorilor s-au atenuat, iar mediul promoțional a fost mai favorabil decât se aștepta”, a spus CEO-ul Mary Dillon într-un comunicat de presă „În timpul săptămânii critice de Ziua Recunoștinței, am văzut unele semnificative și accelerare pozitivă, în special în magazine, în ciuda performanțelor puternice, luăm o atitudine mai precaută și ne scădem așteptările privind vânzările și câștigurile pentru întregul an din cauza unui mediu promoțional mai intens și a unei economii mai slabe.
Foot Locker se așteaptă ca vânzările din trimestrul de vacanță să scadă cu 1,5% până la 3,5%, comparativ cu creșterea vânzărilor de aproximativ 2% în aceeași perioadă a anului trecut. Compania a declarat că a adăugat o săptămână de vânzări anul fiscal trecut.
Potrivit LSEG, perspectivele Foot Locker sunt mai proaste decât scăderea de 1,6% așteptată analiștii. Potrivit StreetAccount, vânzările comparabile sunt de așteptat să crească cu 1,5% până la 3,5%, cu mult sub prognoza de creștere de 3,4%.
Foot Locker se așteaptă acum ca vânzările pe tot anul să scadă cu 1% până la 1,5%, în comparație cu indicațiile anterioare de scădere de 1% până la o creștere de 1%. Analistii se asteptau la o scadere de 0,4%, potrivit LSEG.
Retailerul și-a redus, de asemenea, prognoza de vânzări comparabile pentru întregul an, așteptându-se acum ca o creștere comparabilă să fie între 1% și 1,5%, comparativ cu indicațiile anterioare de 1% până la 3%. Analistii se asteptau ca indicatorul sa creasca cu 1,8%, potrivit StreetAccount.
Foot Locker și-a redus, de asemenea, prognoza de profit pentru întregul an și acum se așteaptă la câștiguri ajustate pe acțiune între 1,20 USD și 1,30 USD, sub așteptările Wall Street de 1,54 USD. Foot Locker se aștepta la câștiguri între 1,50 USD și 1,70 USD pe acțiune.
Compania a atribuit îndrumările revizuite în parte promoțiilor sporite și unui an scurtat, despre care se așteaptă că va afecta vânzările cu aproximativ 100 de milioane de dolari.
În ciuda reducerilor semnificative de orientare și a perspectivelor sumbre de vacanță, unii Repere perioadă. pentru al doilea sezon consecutivvânzările comparabile ale Foot Locker au crescut cu 2,4% comparativ cu anul precedent. Cifra a fost mai mică decât așteptările analiștilor de 3,2%, potrivit StreetAccount, dar este un indicator al lui Dillon. Plan de redresare continuă să dea semne de viață.
Champs, care a fost un obstacol pentru activitatea generală a Foot Locker, a raportat, de asemenea, o creștere pozitivă a vânzărilor comparabile, cu 2,8%, la fel ca WSS, cu 1,8%.