December 4, 2024

Angajații lucrează la un SUV Buick Envision la uzina de asamblare General Motors Dongyue (cunoscută oficial ca SAIC-GM Dongyue Automobile Co., Ltd.) din Yantai, provincia Shandong, China, pe 17 noiembrie 2022.

Tangke|Visual China Group|Getty Images

Detroit – General Motors Se așteaptă să-și reorganizeze SAIC Motor Corporation Producătorul auto din Detroit acumulează peste 5 miliarde de dolari în taxe și reduceri de valoare în China dezvăluite în documente federale miercuri dimineata.

General Motors a declarat că se așteaptă să reducă valoarea joint-venture-ului din China cu 2,6 miliarde dolari până la 2,9 miliarde dolari. Compania se așteaptă, de asemenea, să plătească costuri suplimentare de restructurare a afacerii cu 2,7 miliarde de dolari, inclusiv „închiderea fabricilor și optimizarea portofoliului”, potrivit dosarului.

GM a anunțat anterior planuri Operațiuni de restructurare În China, nu au fost dezvăluite alte detalii despre închiderea așteptată.

„Așa cum am spus întotdeauna, ne concentrăm pe eficiența capitalului și pe controlul costurilor și am lucrat cu SGM pentru a schimba afacerea din China pentru a obține o dezvoltare durabilă și profitabilitate pe piață. Suntem pe cale să finalizăm un plan de restructurare cu SGM. General Motors în „Ne așteptăm ca performanța noastră în China să se îmbunătățească în 2025, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut”, a spus compania într-un comunicat trimis prin e-mail.

GM a spus că crede că societatea mixtă „are capacitatea de a se restructura fără noi investiții în numerar de la producătorii auto americani”.

Majoritatea costurilor de restructurare de 2,7 miliarde de dolari vor fi recunoscute ca cheltuieli speciale pentru elementele speciale în al patrulea trimestru. Asta înseamnă că vor afecta profitul net al producătorului de automobile, dar nu și EBIT-ul ajustat, o măsură cheie monitorizată de Wall Street.

Afacerile General Motors din China s-au transformat De la motor de profit la motor de responsabilitate În ultimul deceniu, concurența din partea producătorilor auto interni susținuți de guvern s-a intensificat, alimentată de naționalism. Schimbări generaționale în atitudinea consumatorilor Industria auto și vehiculele electrice domină.

Veniturile din capitaluri proprii din operațiunile și asociațiile în participație ale GM în China au atins un vârf de peste 2 miliarde de dolari în 2014 și 2015.

Cota de piață a GM în China, inclusiv asocierile sale mixte, a scăzut de la aproximativ 15% în 2015 la 8,6% anul trecut, pentru prima dată când a scăzut sub 9% din 2003. Acest număr a crescut cu 78,5% de la atingerea maximă în 2014, potrivit dosarelor de reglementare.

Vânzările mărcilor americane ale GM, cum ar fi Buick și Chevrolet, au scăzut mai mult decât cele ale asociațiilor sale în comun cu SAIC și Wuling Motors. Din cele 2,1 milioane de mașini vândute în China anul trecut, modelele de joint-venture au reprezentat aproximativ 60%.

Înainte de acest an, singurele pierderi trimestriale ale GM în China din 2009 au fost o pierdere de 167 de milioane de dolari în primul trimestru din 2020 din cauza pandemiei de coronavirus și o pierdere de 87 de milioane de dolari în al doilea trimestru din 2022.

Raportează producătorul auto din Detroit Trei sferturi consecutive de pierderi Veniturile din capitaluri proprii din operațiunile din China au totalizat 347 milioane USD în acest an. Aceasta a inclus o pierdere de 137 de milioane de dolari în al treilea trimestru.

About The Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *