December 5, 2024

CEO-ul Amazon Web Services (AWS), Matt Garman, susține un discurs principal la conferința AWS re:Invent din Las Vegas, pe 3 decembrie 2024.

Noah Berger |. Getty Images

2022, Amazon introdus Cumpărați prin Prime butonul, abonații Premium își pot folosi contul Amazon pentru a face achiziții chiar și atunci când fac cumpărături pe alte site-uri.

Acum, compania aduce un concept similar afacerii sale de cloud computing.

La conferința Reinvent din Las Vegas de miercuri, Amazon Serviciile web au spus că partenerii de software cloud vor putea folosi noul buton „Cumpără cu AWS” încorporat pe site-urile lor web ca metodă de plată pentru clienți.

AWS este cel mai important furnizor de infrastructură cloud Microsoft şi GoogleVeniturile au depășit 100 de miliarde de dolari în ultimele patru trimestre. Furnizori de software cloud renumiți, cum ar fi Databricks și Wiz zi lucrătoare Rulându-și produsele pe AWS și alte cloud-uri, acum pot vinde servicii direct utilizatorilor cu conturi AWS printr-un nou buton. Opțiunea de plată va permite cumpărătorilor să profite de reducerile convenite anterior.

Matt Yanchyshyn, vicepreședinte de marketing și servicii pentru parteneri la AWS, a declarat într-un interviu acordat CNBC: „Scopul acestui lucru este de a crește loialitatea clienților și a partenerilor și, în cele din urmă, de a crește rata de câștig”.

Pentru companiile de software, singura cerință este că trebuie să-și vândă produsele prin AWS Marketplace. Amazon Reduce cheltuielile După Microsoft și Google, creșterea va scădea la 3% sau mai puțin în unele cazuri în acest an le-au redus tarifele.

În ceea ce privește consumatorii, Amazon are aproximativ 180 de milioane de abonați Prime în Statele Unite.

Comercianții cu amănuntul care doresc să profite de baza masivă de clienți Prime pot plăti pentru a adăuga „Cumpărați cu Prime” pe site-ul lor și pot profita de rețeaua de livrare a Amazon atunci când fac achiziții folosind butonul. Amazon Septembrie spune Anul acesta, comenzile Prime prin site-urile comercianților au crescut cu peste 45% față de aceeași perioadă a anului trecut.

O diferență cheie cu achiziționarea cu AWS este că compania de software îl poate încorpora gratuit. Deoarece aceste servicii rulează pe AWS, achizițiile vor genera mai multe venituri pentru Amazon.

CEO-ul AWS Matt Garman: Inteligența artificială generativă oferă oportunități uriașe de îmbunătățire a productivității

„Cumpărați cu Prime este un program separat, dar suntem foarte apropiați de echipă și colaborăm la implementarea tehnică”, a spus Yanchyshyn. El a adăugat că, deși „suntem cu siguranță o notă de afaceri de succes”, achiziția cu AWS „în cele din urmă este un caz de utilizare foarte diferit”.

Yanchyshyn spune Matt Garman percutantă Conducerea AWS la începutul acestui an s-a concentrat pe punerea partenerilor în centrul călătoriei clienților.

“Nu au fost doar cuvinte. A vrut să spună serios”, a spus Yanchishin.

De când Microsoft a început să vândă un serviciu numit Azure Databricks în 2018, Databricks a avut o integrare curată cu cloud-ul Microsoft. Mai complex.

Cumpărarea prin AWS ar trebui să aibă ca rezultat o pondere mai mare a veniturilor din implementările Amazon, a spus el.

„Ar trebui să vedem din ce în ce mai mulți oameni care încep să-l folosească pe AWS, deoarece este atât de simplu”, a spus Meyer. „Aș spune că acest lucru va oferi AWS un avantaj față de alte nori, deoarece AWS va fi mai simplu decât alți nori, la fel cum în trecut Azure a fost mai simplu pentru Databricks.”

Workday intenționează să folosească butonul de pe produsul său Adaptive Planning, rezultat din achiziția sa de Adaptive Insights în 2018, în valoare de 1,5 miliarde de dolari. Mai repede.

„Cu această caracteristică, putem pune software-ul în mâinile utilizatorilor de afaceri mai repede? Aceasta este teoria conform căreia testăm această caracteristică”, a declarat Matthew Brandt, vicepreședinte senior al parteneriatelor globale la Workday.

Dacă evaluarea merge bine, Workday ar putea folosi butonul pentru a produce mai multe produse, a spus Brandt.

„Există cumpărători care nu sunt foarte familiarizați cu noi, dar sunt foarte familiarizați cu AWS”, a spus el „Aceasta validează Workday ca potențial furnizor”.

Ed Anderson, vicepreședinte la firma de cercetare industrială Gartner, a spus că nu ar fi surprins dacă alți furnizori de cloud lansează butoane de cumpărare pentru site-uri web ale terților.

„În general, totul este pozitiv”, a spus el.

ceas: Eric Sheridan de la Goldman Sachs spune că mediul cloud computing rămâne „foarte sănătos”

Eric Sheridan de la Goldman Sachs spune că mediul cloud computing rămâne „foarte sănătos”

About The Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *