Un client părăsește un magazin Lululemon din New York pe 22 august 2024.
Yuki Iwamura |. Bloomberg |
lululemonCreșterea în SUA continuă să scadă, dar retailerul de îmbrăcăminte sport face progrese uriașe în străinătate, vânzările crescând cu 9% de la an la an.
Compania de pantaloni de yoga a depășit joi previziunile Wall Street privind veniturile și profitul și a oferit îndrumări pentru sărbători care au fost în mare măsură conform așteptărilor.
Iată cum a evoluat Lululemon în al treilea trimestru fiscal în comparație cu așteptările de pe Wall Street, potrivit unui sondaj al analiștilor realizat de London Stock Exchange Group (LSEG):
- Câștig pe acțiune:2,87 USD față de 2,69 USD așteptați
- venituri:2,40 miliarde USD față de 2,36 miliarde USD așteptați
Acțiunile au crescut cu mai mult de 6% la tranzacționarea după programul de joi.
Profitul net al companiei pentru perioada de trei luni încheiată la 27 octombrie a fost de 352 milioane dolari, sau 2,87 dolari pe acțiune, comparativ cu 249 milioane dolari sau 1,96 dolari pe acțiune, cu un an mai devreme.
Vânzările au crescut la 2,4 miliarde USD, o creștere de aproximativ 9% față de 2,2 miliarde USD în aceeași perioadă a anului trecut.
Pentru cel mai important trimestru de cumpărături de sărbători, Lululemon se așteaptă ca veniturile să fie între 3,48 miliarde dolari și 3,51 miliarde dolari, o creștere de 8% până la 10% față de anul precedent. LSEG a spus că analiștii se așteptau la venituri de 3,5 miliarde de dolari, sau o creștere de 9,1%, aproximativ în conformitate cu punctul de mijloc al indicațiilor.
Câștigurile pe acțiune sunt de așteptat să se situeze într-un interval de 5,56 USD până la 5,64 USD, cu sfârșitul superior mai mare decât așteptările analiștilor de 5,59 USD, potrivit LSEG.
Lululemon și-a înăsprit îndrumările privind veniturile pentru întregul an, crescând-o doar puțin. Veniturile pentru anul fiscal 2024 sunt acum așteptate să fie între 10,45 miliarde USD și 10,49 miliarde USD, în comparație cu estimările anterioare de 10,38 miliarde USD până la 10,48 miliarde USD. LSG spune că perspectivele vor depăși prognoza Wall Street de 10,44 miliarde de dolari
Câștigurile pe acțiune sunt de așteptat să fie între 14,08 USD și 14,16 USD, peste așteptările analiștilor de 13,97 USD.
Lululemon a trecut printr-o perioadă dificilă anul trecut. Încă este în creștere, dar într-un ritm mai lent decât înainte, iar mediul competitiv a devenit mai intens. Lululemon a concurat cu giganți tradiționali, cum ar fi Nike, decalaj’s sportivii si Levide Beyond Yoga, dar noi disruptori precum Vuori și Alo Yoga preiau și cote de piață de la retailerul canadian.
Compania a apelat la China pentru creștere, vânzările s-au îmbunătățit până acum în întreaga afacere. Vânzările comparabile ale companiei au crescut cu 4% în trimestru, potrivit StreetAccount, depășind așteptările Wall Street pentru o creștere de 3,2%.
În spatele acestei cifre se află o scădere cu 2% a vânzărilor comparabile din SUA, dar o creștere cu 25% a vânzărilor comparabile internaționale. Veniturile generale din regiunea Americilor au crescut cu 2% în acest trimestru, iar veniturile generale din regiunea internațională au crescut cu 33%. În ciuda acestui fapt, America rămâne cea mai mare piață a Lululemon, iar piețele internaționale reprezintă încă doar o mică parte din veniturile sale totale.
Lululemon are și el câteva provocări auto-implicate. Compania a dat peste lansarea unui produs de mare profil la începutul acestui an și a ratat vânzările în SUA, după ce nu a reușit să ofere culorile și dimensiunile dorite de clienții săi de bază.
Când compania a raportat câștigurile în august, directorul executiv Calvin McDonald a insistat că marca continuă să fie puternică în Statele Unite, dar că afacerile sale pentru femei au încetinit, deoarece nu existau suficiente stiluri noi pentru a atrage clienți.
Toate aceste probleme coincid cu plecarea lui Sun Choe, șef de produse de lungă durată Lululemon, care a demisionat în mai și s-a alăturat Corporația VF. În același timp, consumatorii, tulburați de inflația persistentă și de o economie care se simte mai rău decât este în realitate, sunt mai pretențioși decât oricând și mai puțin îngăduitori atunci când mărcile greșesc.