December 5, 2024

Seria Xreal One folosește cipul X1, primul procesor de ochelari auto-proiectat al companiei.

Axel

Xreal a lansat miercuri cea mai recentă generație de ochelari de realitate augmentată (AR) pentru a evita amenințările precum Yuan şi pauză.

Compania este susținută de gigantul chinez de comerț electronic Alibabasperând să valorifice interesul tot mai mare pentru ochelarii AR.

Cipul X1 echipat în seria Xreal One este primul procesor de ochelari auto-proiectat al companiei, marcând un mare pas înainte în performanța produsului.

Xreal spune că oamenii care poartă ochelarii săi se vor putea conecta la dispozitive precum telefoane mobile, laptopuri sau console de jocuri și vor putea vedea conținutul pe un ecran digital imens în fața lor. acest Produse Xreal din generația anterioară Un dispozitiv însoțitor numit Beam este necesar pentru a se conecta la dispozitiv, dar cele mai recente cipuri înseamnă că un Beam nu este necesar.

CEO-ul Xreal, Xu Chi, a declarat într-un interviu acordat CNBC: „Cred că acesta este cel mai mare upgrade din istoria Xreal și poate fi, de asemenea, cel mai mare upgrade din întreaga ochelari AR pentru consumatori (industrie).

Xu a spus că cipul X1 este în dezvoltare de trei ani, adăugând că îl vede ca pe o modalitate de a spori capacitățile ochelarilor de a ieși în evidență față de concurență.

„Trebuie să intensificăm și să definim un cip care definește cu adevărat unele dintre noile caracteristici ale acestor ochelari”, a spus Xu.

Xreal este unul dintre cei mai mari jucători din domeniul ochelarilor AR, dar se confruntă cu o concurență acerbă din partea: Snap lansează un nou set de ochelari în septembrieprecum și eforturile continue ale companiei-mamă Facebook Meta Produse Yuan Ray-Ban. în același timp, transmite CNBC Cel de anul acesta Qualcomm Un set de ochelari este în curs de dezvoltare în parteneriat cu Google și Samsung.

Xreal este una dintre companiile care pariază că ochelarii, mai degrabă decât căștile mai mari precum Vision Pro de la Apple sau Meta Quest, vor fi câștigătorii pieței de masă în AR.

„Oamenii au început să realizeze că căștile nu au sens și avem nevoie de un factor de formă mai ușor în categoria ochelarilor”, a spus Xu. „Dar provocarea cu ochelarii este că putem să depășim limitele și să oferim o experiență cu căști într-un factor de formă mai mic?”

Xreal One și Xreal One Pro încep de la 499 USD, respectiv 599 USD.

AR, care se referă la o tehnologie care suprapune conținut digital în lumea reală, a fost puternic promovată în ultimii câțiva ani. Cu toate acestea, piața nu a explodat așa cum au prezis mulți. Căștile mari s-au dovedit prea scumpe sau incomode, iar companii, inclusiv Xreal și Meta, se concentrează asupra modului de a face experiența ochelarilor mai captivantă.

Produsul nu are, de asemenea, conținut și cazuri de utilizare ucigașe, ceea ce Xu a spus că trebuie schimbat înainte ca categoria de produse să ajungă la o bază mai largă de utilizatori. CEO-ul a adăugat că începe cu un hardware bun.

“Avem nevoie de o platformă, avem nevoie de un ecosistem pentru a îmbunătăți experiența pentru că încă nu avem conținut. Dar pentru a-i entuziasma pe dezvoltatori… mai întâi trebuie să ai hardware bun”, a spus Xu pentru CNBC.

Xu a spus că compania se așteaptă ca vânzările de produse anterioare să atingă 500.000 de unități până în 2025, aproximativ dublu față de vânzările din acest an.

About The Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *