December 6, 2024

S-ar putea ca companiilor aeriene să nu le placă Springboard, dar călătorilor care îl folosesc pentru a economisi la zboruri cu siguranță o plac.

Această practică implică achiziționarea unui zbor de legătură fără intenția de a face a doua etapă a călătoriei. Călătorii fac acest lucru atunci când constată că un zbor de legătură (cu o escală la destinația dorită) este mai ieftin decât un zbor direct.

Skiplagged.com, un site care îi ajută pe călători să găsească aceste zboruri, spune că clienții săi economisesc în medie aproximativ 180 de dolari, inclusiv 54 de milioane de dolari doar anul trecut.

Dar există riscuri. Majoritatea companiilor aeriene interzic respingerea biletelor sau „billetările în orașe ascunse”.

„Achiziționarea unui bilet pentru a obține un tarif mai mic fără intenția de a lua toate zborurile” este o practică de rezervare interzisă Condiții de transport American Airlines. Încalcătorii li se pot anula biletele, li se poate interzice zborul sau compania aeriană poate „să nu ramburseze biletele rambursabile altfel”.

Aktarer Zaman, fondatorul Skiplagged.com.

Sursa: Aktare Zama

Cu toate acestea, fondatorul companiei Aktarer Zaman a spus că nu crede că evaziunea tarifelor va duce la o interdicție pe viață a companiei aeriene.

“În cei 11 ani în care am fost, nu am auzit niciodată de cineva interzis pentru că a fugit. Orice ai citit online despre cineva care a fost interzis este doar un zvon”, a spus Zaman.

De ce zborurile pe distanțe lungi pot fi mai ieftine

Zaman explică de ce unele zboruri de legătură (și, prin urmare, mai lungi) sunt mai ieftine decât zborurile directe. De exemplu, a spus el, un zbor de la Londra la Boston cu escală în New York ar putea fi mai ieftin decât un zbor direct către New York.

Londra la New York este o rută mai populară și, prin urmare, mai scumpă, creând ofertele găsite de Skiplagged, a spus el.

Îi sfătuiesc pe oameni să nu abuzeze de asta.

Aktaray Zaman

Fondatorul Skiplagged.com

Dar Zaman a spus că site-ul său nu este singura modalitate de a găsi oferte pentru „oraș ascuns”. Unii călători găsesc aceste zboruri prin agenții de turism sau petrec ore în șir căutând zboruri.

Zaman a spus că aproximativ 300.000 de clienți au rezervat zboruri prin site-ul său anul trecut. Acest succes a fost cel care l-a pus în lumina reflectoarelor marilor companii aeriene, a spus el.

trei procese

Zaman a spus că american a dat în judecată compania în august 2023, dar a renunțat voluntar la acuzațiile de concurență neloială înainte ca procesul să fie judecat. În octombrie 2024, Skiplagged a fost obligat să plătească American Airlines 9,4 milioane USD în taxe de încălcare a drepturilor de autor pentru utilizarea neautorizată a siglei American Airlines pe site-ul său.

Zaman numește asta o victorie pentru compania sa.

“A fost o victorie uriașă pentru noi (că) am fost liberi să arătăm oportunitatea de a merge dincolo”, a spus Zaman. „Acest lucru va împiedica, probabil, orice altă companie aeriană să ne provoace. Acum avem fundația pusă la loc pentru a merge mai departe”.

Skiplagged a mai fost dat în judecată anterior de United Airlines și Southwest Airlines. Zaman a spus că procesele au fost fie respinse, fie soluționate în afara instanței. El a spus că acestea sunt trei procese intentate de aproximativ 800 de companii aeriene listate pe platforma Skiplagged.

Zaman a adăugat că în timpul procesului au apărut dovezi că American Airlines nu avea o listă de interdicție a zborurilor pentru cei care evadează tarifele.

Îndrumări mai clare pentru omiterea întârzierii

După încheierea procesului American Airlines, Skiplagged emite un mesaj mai clar ghid Despre cum să omiteți în siguranță întârzierile — mesajul cheie al lui Zaman pentru pasageri: greșiți din partea precauției și schimbați compania aeriană pe care o zburați.

“Aș sfătui oamenii să nu abuzeze de asta. Vă mulțumesc că ați economisit niște bani, dar nu încercați să o faceți în mod constant”, a spus el.

Aktarer Zaman compară săritul cu coarda cu cumpărarea unei mese valoroase la Burger King. „Vrei unele dintre acele articole, nu toate, dar este totuși mai ieftin decât să cumperi totul individual”.

Sursa: Aktarer Zaman

Peste 340 de clienți Skiplagged.com au fost rugați să plătească tarife mai mari pentru călătoriile fără escală anul trecut, potrivit companiei.

Companiile aeriene pot, de asemenea, să revoce punctele de zbor frecvent ale unui pasager, așa că Skiplagged îi sfătuiește, de asemenea, pe oameni să nu își conecteze conturile de călător frecvent la rezervări.

Cel mai important, a spus Zaman, Skiplagged.com rezervă doar bilete dus, pentru a evita ca clienții să fie nevoiți să-și anuleze biletele dus-întors dacă nu își finalizează zborul de plecare.

De asemenea, Skiplagged vă recomandă să vă aduceți pașaportul cu dvs. atunci când zburați internațional, chiar dacă destinația dvs. se află în țara de origine. Zaman a spus că aceasta a fost o problemă cu care s-au confruntat 198 de clienți Skiplagged în ultimele 12 luni.

Același lucru este valabil și pentru vizele. În ultimele 12 luni, 22 de clienți Skiplagged.com au avut probleme după ce nu au reușit să producă vize de zbor.

În cele din urmă, site-ul le recomandă călătorilor să poarte o geantă mică care poate fi pusă sub scaun atunci când zbor. Bagajele de cală au fost trimise la destinația finală de pe bilet, o neglijență care a afectat 67 de clienți Skiplagged în ultimul an, potrivit companiei.

Cu toate acestea, astfel de probleme au afectat doar 0,3% dintre clienții Skiplagged, spuse Zaman.

Datele Skiplagged provin de la utilizatori care raportează probleme companiei.

„Este mai probabil să ne raporteze orice probleme pe care le au – persoanele cu probleme de călătorie tind să aibă rate mari de plângeri”, a declarat un reprezentant al companiei pentru CNBC Travel „Chiar dacă presupuneți că 50% dintre persoanele care au probleme nu raportează ei, acest lucru va reduce doar rata de succes de la 99,7% la 99,4%.”

— Are sens asta?

Cât despre Zaman, acesta a spus că nu „sare” des. Dar el a spus că motivul nu a fost pentru că numele lui a fost inclus pe lista neagră de către compania aeriană.

„Am făcut-o de mai multe ori, este doar o chestiune dacă are sens”, a spus el. “Fiecare trebuie să-și facă propria evaluare. În prezent, nu pot călători la fel de ușor ca înainte, așa că probabil că nu are sens să continui să fac atât de mult.”

El a spus că, deși despăgubirile de 9,4 milioane de dolari acordate companiei American Airlines reprezintă o mare parte din veniturile anuale de 20 de milioane de dolari ale site-ului, Zaman rămâne angajat să îi ajute pe călători să economisească bani.

„Chiar dacă ne confruntăm cu provocarea acestor pierderi, sunt motivat să câștig pentru că știu că facem o treabă bună aici. Unul dintre lucrurile care mă ține în continuare este să aud despre impactul pe care Skiplagged îl are asupra vieții oamenilor – cum ar fi. .. .ajutând oamenii să se conecteze pe distanțe lungi”, a spus Zaman.

„Aceasta nu este doar o competiție între American Airlines și Skiplagged”, a spus el. „Este american versus Skiplagged versus oameni reali”.

About The Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *