December 9, 2024

O vedere din spatele unui camion Comcast parcat pe o stradă rezidențială din Lafayette, California, pe 28 septembrie 2021.

Colecția Smith/Gadot | Fotografie de arhivă |

Comcast Directorul executiv al Cable, Dave Watson, le-a spus investitorilor luni că compania se așteaptă să piardă peste 100.000 de clienți de bandă largă în al patrulea trimestru, deoarece piața „rămâne extrem de competitivă”.

Acțiunile Comcast au scăzut cu peste 8% după ce Watson a vorbit luni la Conferința UBS Global Media and Communications.

Creșterea în bandă largă pe cablu a crescut rapid Scădere continuă. În timp ce directorii dau vina declinului și pe o încetinire a cumpărării și vânzării de locuințe – ei subliniază că mai puțini oameni se înscriu la TV prin cablu atunci când cumpără o casă nouă – concurența furnizorilor de servicii wireless a crescut, de ex. Verizon şi T-Mobile a jucat de asemenea un rol important.

“Concurența noastră rămâne puternică. Asta nu s-a schimbat; a fost destul de constantă pe tot parcursul anului”, a spus Watson luni, în special în rândul consumatorilor “sensibili la preț”.

Watson a remarcat că cel de-al patrulea trimestru a reflectat probabil prima jumătate a anului, când compania a pierdut „aproape 100.000” de clienți pe trimestru.

În ciuda tendinței continue de televiziune prin cablu, Watson a adăugat că afacerea Comcast în bandă largă rămâne stabilă în ceea ce privește pachetele de internet high-end.

Avertismentul său vine după ce Comcast a văzut îmbunătățiri relative. Sezonul 3 Când vine vorba de pierderi.

Compania a declarat în octombrie că pierderile nete în bandă largă au totalizat 87.000 de gospodării în al treilea trimestru. Cu toate acestea, excluzând pierderile de la sfârșitul schemei guvernamentale de conectivitate la prețuri accesibile, care oferea reduceri gospodăriilor eligibile cu venituri mici, compania estimează că ar fi crescut cu 9.000 de clienți.

La 30 septembrie, Comcast avea aproape 32 de milioane de clienți broadband interni.

Watson a atribuit luni îmbunătățirea din al treilea trimestru sezonalității — revenirea la școală înseamnă de obicei un număr îmbunătățit de bandă largă. El a remarcat, de asemenea, că marketingul NBCUniversal a Jocurilor Olimpice de vară a fost, de asemenea, de ajutor.

Dezvăluit: Comcast deține NBCUniversal, compania-mamă a CNBC. NBCUniversal deține NBC Sports și NBC Olympics. NBC Olympics este deținătorul drepturilor din SUA pentru toate Jocurile Olimpice de vară și de iarnă până în 2032.

About The Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *