![](https://i3.wp.com/image.cnbcfm.com/api/v1/image/107406622-1714075866726-gettyimages-2149245443-AA_23042024_1640540.jpeg?v=1733783455&w=1920&h=1080&w=1920&resize=1920,1080&ssl=1)
avion Alaska Airlines.
Anadolu |. Getty Images
Grupul Alaska Airlines Se așteaptă ca profiturile să crească cu 1 miliard de dolari până în 2027 și intenționează să călătorească pe val călătorii high-end Cereți să ajungeți acolo.
Alaska se închide la 1,9 miliarde de dolari Achiziția Hawaiian Airlines În septembrie, la mai puțin de un an de la semnarea unui acord care îi oferă acces la rutele Pacificului și avioane cu fustă largă, cum ar fi companie boeing 787 Dreamliner. Cele două mărci sunt operate separat.
Alaska a anunțat marți că va lansa zboruri fără escală cu Airbus A330-200 de la Hawaiian Airlines între Aeroportul Internațional Seattle-Tacoma și Aeroportul Internațional Tokyo Narita în mai și între Seattle și Aeroportul Internațional Seoul Incheon din Coreea de Sud în octombrie. Biletele pentru noul zbor Tokyo vor fi puse în vânzare marți, în timp ce biletele pentru ultima rută vor fi puse în vânzare la începutul anului 2025.
Până în 2030, Alaska intenționează să deservească cel puțin o duzină de destinații internaționale din Seattle folosind avioane cu fustă largă.
Alaska se așteaptă la marje înainte de impozitare de 11% până la 13% în 2027, cu câștiguri pe acțiune depășind 10 USD. În octombrie, compania a estimat câștiguri pe acțiune pentru 2024 de la 3,50 la 4,50 USD, inclusiv rezultatele de la Hawaiian Airlines.
Alaska Airlines și performanța indicelui S&P 500
Operatorul a lansat și un nou card de credit „premium” împreună cu partenerii săi Bank of Americaeste cea mai recentă ofertă de marcă comună concepută pentru a aduce venituri clienților chiar și atunci când aceștia nu zboară.
Alaska evaluează produse premium pentru scaune în întreaga sa flotă. Compania aeriană încearcă să modernizeze aeronavele Airbus A330 de la Hawaiian Airlines în mod special pentru a atrage mai mulți clienți dispuși să plătească pentru mai mult spațiu și confort în timpul călătoriei, a declarat directorul financiar Shane Tackett pentru CNBC.
„Privind înapoi în ultimii doi sau trei ani, cea mai mare parte a creșterii veniturilor a venit din aceste zone de cerere și cred că este posibil să continue”, a spus Tackett, „Avem un produs principal de cabină foarte bun… dar din ce în ce mai mult dintre oameni doresc oportunitatea de a călători în clasa economică premium sau clasa întâi și trebuie să răspundem acestei cereri.”
Tackett a spus că există mai multe locuri economice de primă clasă și premium ca niciodată, iar acele locuri sunt achiziționate direct de către clienți, mai degrabă decât să fie ocupate prin upgrade-uri gratuite.
rivalii de la Seattle Delta Air LinesCota de piață internă de pasageri este de 24%, a doua după cea de 55% a Alaska din Seattle, a mai subliniat compania. Cererea se modifică Datorită scaunelor sale de primă clasă. Cu toate acestea, Delta Air Lines reprezintă o pondere mai mare a pasagerilor internaționali de pe aeroport.
Alaska spune că intenționează să ofere un nou lounge pe Aeroportul Internațional San Diego. Delta Air Lines a anunțat miercuri că va deschide un lounge Delta One în Boston, al treilea lounge după deschiderea în New York și Los Angeles în acest an, pentru a servi exclusiv pasagerii care călătoresc în cabinele sale cele mai premium.
Între timp, Tackett a declarat pentru CNBC că se așteaptă la mai multe ajustări la livrările Boeing în Alaska.
În ianuarie, un blocaj de ușă a aruncat în aer o aeronavă Boeing 737 Max 9 aproape nouă în Alaska, după ce a părăsit fabrica producătorului fără cheia să fie instalată. Aproape dezastrele și inspecțiile de calitate sporite au încetinit producția și livrările Boeing către clienții companiilor aeriene, cum ar fi Alaska, unit şi sud-vest.
“Cred că fac progrese. Nu se va întâmpla într-o săptămână. Va dura timp”, a spus Tackett despre Boeing. CEO Kelly Ortberg Misiunea sa este de a stabiliza producătorii de avioane. „Trebuie să fim foarte concentrați pentru a-i ajuta să înțeleagă că calitatea este cel mai important lucru; calitatea este mai importantă pentru noi decât rata.”
Boeing este programat să anunțe comenzile și livrările de avioane din noiembrie la ora 11 a.m., marți, iar aceste date sunt de așteptat să fie afectate de numărul de comenzi și livrări de avioane din noiembrie recent. Mașiniștii de două luni fac grevă Producția majorității avioanelor Boeing a încetat.