
CEO-ul Adobe, Shantanu Narayen, vorbește într-un interviu acordat CNBC la Bursa de Valori din New York pe 20 februarie 2024.
Brendan McDermid |
chirpici Acțiunile au scăzut cu 13% joi, cea mai mare scădere din martie, după ce furnizorul de software a emis o recomandare dezamăgitoare privind veniturile.
În al patrulea trimestru, Adobe a declarat că vânzările din primul trimestru fiscal vor fi cuprinse între 5,63 miliarde dolari și 5,68 miliarde dolari. raportul de câștiguri miercuri târziu. Potrivit LSEG, analiştii aşteptau venituri medii de 5,73 miliarde de dolari.
Analiștii de la TD Cowen au retrogradat acțiunile pentru a deține de la cumpărare, în timp ce Wells Fargo și-a menținut un rating de cumpărare după „24 de ani tristi” pentru companie. Acțiunile au scăzut cu 20% în acest an, rămânând cu mult în urma Nasdaq, care a câștigat 33% și a depășit pragul de 20.000 pentru prima dată miercuri.
În timp ce previziunile Adobe au depășit așteptările, rezultatele companiei din trimestrul al patrulea au depășit așteptările.
Câștigul pe acțiune ajustat a fost de 4,81 USD, mai mare decât estimarea medie a analiştilor de 4,66 USD, potrivit LSEG. Veniturile din al patrulea trimestru au crescut cu 11% la 5,61 miliarde dolari, depășind estimarea medie de 5,54 miliarde dolari.
Monetizarea inteligenței artificiale generative, în special a produselor de sine stătătoare, cum ar fi generarea de imagini Firefly sau alte produse din Creative Cloud, a fost esențial pentru strategia de creștere a Adobe.
Analiștii de la Deutsche Bank și-au menținut un rating de cumpărare, dar și-au redus prețul țintă la 600 USD de la 650 USD.
„Aceste rezultate și îndrumări necesită o oarecare încredere pentru anul viitor”, au scris analiștii. Totuși, au spus ei, „observăm dovezi concrete că Adobe este una dintre puținele companii din acoperirea noastră care a integrat cu succes inteligența artificială generativă în One. ale companiilor de software pentru aplicații inteligente de monetizare.”
