
În întreaga lume, companiile se bazează pe Microsoft şi Google Gestionați conturile de e-mail ale angajaților. Cu toate acestea, păstrarea în siguranță a tuturor acestor cutii poștale este o oportunitate de afaceri.
Proofpoint a devenit publică în 2012 și, pe măsură ce companiile s-au mutat în cloud, mulți au adoptat software-ul securizat de e-mail gateway al companiei ca măsură de precauție. Dar firma de capital privat Thoma Bravo a achiziționat Proofpoint în 2021, iar un alt furnizor, Mimecast, a devenit privat în 2022.
și apoi generează AI a decolat. Tehnologia populară oferă mai multă muniție pentru hackeri și noi instrumente pentru companiile de securitate care promit să-și protejeze clienții de atacuri.
Acum, un nou grup de companii câștigă teren pe piețele mature.
Investitorii apreciază startup-ul Material Security la 1,1 miliarde de dolari într-o rundă de finanțare din 2022. În august, Abnormal Security, care se autointitulează „AI nativ”, a spus: Evaluat la 5,1 miliarde USD după o rundă de finanțare grevă în masă și Wellington Management. Joi, Sublime Security, co-fondat de veteranul Departamentului de Apărare al Statelor Unite în domeniul securității cibernetice Josh Kamdjou, a declarat că a strâns un total de 60 de milioane de dolari în finanțare.
Kamdjou, care este și CEO al Sublime, și-a petrecut cariera arătând companiilor cum poate pătrunde în rețelele lor și să evite să fie împiedicat de produsele de securitate a e-mailului. Apoi a decis să caute o soluție.
„Am decis să construiesc ceva care să mă oprească ca atacator”, a spus el.
Emitentul de carduri de credit de afaceri Brex a folosit Material Google Mark Hillick, ofițerul șef de securitate a informațiilor al startup-ului, a declarat pentru CNBC că Brex a schimbat căsuța de e-mail după ce a testat Sublime. Material permite trimiterea multor e-mailuri cu întrebări, dar Sublime nu, a spus Hillick.
„Tot ce au nevoie este ca o persoană să dea clic pe el și să plece de acolo”, a spus el, referindu-se la hackeri. „De aceea fals negative sunt atât de periculoase”.
Anormal Security este mult mai mare decât Material și Sublime, cu venituri anuale de peste 200 de milioane de dolari. Peter Firstbrook, vicepreședinte și analist distins la firma de cercetare industrială Gartner, a declarat că câștigă rapid cota de piață.
El a spus că unele companii folosesc Abnormal Security ca supliment pentru Mimecast sau Proofpoint. De ani de zile, a spus el, companiile au cerut Proofpoint să filtreze mesajele înainte de a le trimite către căsuțele de e-mail bazate pe Microsoft. vârstă.
Blakes s-a uitat scurt la „Anomalie”, dar a decis să nu o urmărească, a spus Hilliker.
„Nu cred că cutia neagră este o filozofie”, a spus el. “Reduce vizibilitatea, așa că nu pot vedea cum va fi atacat Brex. Nu pot vedea ce tactici sau tehnici sunt folosite. Cu Sublime, pot face asta.”
Hillick a spus că, pe baza experienței sale, Sublime poate acoperi mai bine noile amenințări. anormal site-ul web Acesta a spus că software-ul său „poate detecta atacuri hiperpersonalizate, nemaivăzute până acum, fără indicatori tradiționali de compromis”.
Chiar dacă companiile plătesc în plus pentru servicii de nivel superior, atacurile pot trece de apărarea marilor furnizori de e-mail precum Google și Microsoft, a spus Kamdjou de la Sublime.
„Practic, de aceea am avut atât de succes”, a spus Kanju. „Suntem aici să prindem tot ceea ce ei nu pot prinde”.
Reprezentanții Abnormal, Material, Microsoft, Mimecast și Proofpoint nu au răspuns imediat solicitărilor de comentarii.
Mark Alley, un consultant în securitatea e-mailului din Alabama, a declarat că provocarea cu care se confruntă operatori precum Mimecast și Proofpoint nu este pierderea clienților, ci pierderea de noi afaceri de la companiile mai tinere care folosesc instrumente de ultimă generație precum Abnormal. Dar Kamdjou a spus că unele companii au trecut de la Mimecast și Proofpoint la Sublime.
Proofpoint pare să fie conștient de această provocare, obtinut Anul trecut, startup-ul de inteligență artificială Tessian. CEO-ul Proofpoint, Sumit Dhawan, a declarat în octombrie că compania este aproape de Listat din nou. El a spus că vede potențiale ținte de achiziție interesante, dar prețurile rămân ridicate.
Sublime îi lipsește o evaluare de un miliard de dolari. diferit de mulți oameni Startup-uri cu generozitatenu se angajează în eforturi de marketing de nivel înalt și nu este pasionat de apeluri la rece.
Kamdjou a spus că startup-ul a abordat campania prezidențială a lui Donald Trump din 2024, dar nu a făcut niciun progres. În august, campania a spus că un adversar străin a avut Documente obținute După ce și-au compromis sistemul de e-mail.
„Suntem foarte norocoși pentru că majoritatea oamenilor aud despre noi prin gura în gură”, a spus Kanju.
Ei pot explora apoi capacitățile Sublime prin încărcarea e-mailurilor într-un serviciu gratuit numit EML Analyzer, care utilizează inteligența artificială pentru a prezice dacă un mesaj este probabil să fie benign, suspect sau rău intenționat. Identifică frazele care apar frecvent în încercările de scurgere de e-mailuri de afaceri.
Deoarece Sublime are la dispoziție mai multe fonduri, abordarea vânzărilor ușoare nu se va schimba.
„Ideea este că încă vom investi foarte mult în cercetare și dezvoltare”, a spus cofondatorul Ian Thiel.
ceas: Campania Trump spune că e-mailurile au fost piratate: Iată ce trebuie să știți