
Pe 14 august 2018, pasagerii au debarcat din zona de relaxare din clasa business a unui zbor American Airlines de pe aeroportul Heathrow din Londra.
Jeff Greenberg |. Grupul de imagini universale |
Locurile ieftine nu mai sunt suficiente pentru a satisface pasagerii companiilor aeriene.
De la începutul pandemiei, călătorii au spus companiilor aeriene că sunt dispuși să plătească pentru a sta în fața cabinei, care este relativ spațioasă. Aceasta înseamnă că multe locuri sunt deja pline, ceea ce face dificil pentru călătorii frecventi să obțină upgrade gratuite pentru locurile din partea din față a avionului.
si ranguri Zburător frecvent Oameni cu statut de elită lounge aeroport la primul grup de îmbarcare aglomerat, ceea ce înseamnă că concurența pentru acele locuri este și mai acerbă. În timpul sărbătorilor de sfârșit de an sunt așteptate mai multe aglomerații, companiile aeriene așteptând să atingă noi recorduri.
Chiar și în extrasezonul de la începutul lui 2025, directorii prevăd o cerere puternică. Potrivit companiei de date aviatice Cirium, capacitatea American Airlines în primul trimestru va crește cu aproximativ 1% față de aceeași perioadă a anului trecut.
„Probabil vom vedea cel mai bun venit unitar pe transatlantic (ruta), de exemplu, în mijlocul iernii”, a spus Delta Air Lines Președintele Glen Hauenstein la Ziua investitorilor din noiembrie.
Desigur, diferența de preț dintre clasa întâi și cea economică va varia în funcție de distanță, cerere, perioada din an și chiar ora din zi. De exemplu, un bilet dus-întors United Airlines În prima săptămână a lunii februarie, zborurile de la hub-ul Newark, N.J. către Aeroportul Internațional Los Angeles costă 347 USD în clasa economică standard și 1.791 USD în cabina Polaris, care are scaune întinse, dar nu are acces internațional la clasa Business.
American AirlinesZborurile fără escală de la New York la Paris în Săptămâna Paștelui 2025 costă 1.104 USD în clasa economică, iar tariful emblematic al companiei aeriene pentru clasa business este de 3.038 USD.
O vedere a Delta Sky Club de pe Aeroportul Internațional Los Angeles pe 2 septembrie 2022.
Aaron P |. Imagini GC |
Miliarde de dolari în venituri pentru a menține compania aeriană pe linia de plutire sunt încă în aer. Programele de fidelitate ale companiilor aeriene sunt vaci de numerar, iar echilibrarea avantajelor precum upgrade-uri gratuite cu câștigul de numerar este esențială.
În ultimii ani, companiile aeriene au schimbat cerințele pentru statutul de câștig, recompensând achizițiile mai degrabă decât doar distanța parcursă. De asemenea, au crescut suma pe care Flyers trebuie să o cheltuiască pentru a obține statutul de elită. Anul viitor, clienții vor trebui cheltuiesc mai mulți bani Câștigă statut la Manchester United. Cu toate acestea, joi, American Airlines a declarat că va menține aceleași cerințe pentru următorul său an de profit, care începe în martie.
De la cadou la plata
În urmă cu aproximativ 15 ani, doar 12% dintre pasageri plăteau pentru locuri interne de clasă întâi pe Delta Air Lines. Acum este aproape de 75% și este în creștere, le-a spus Hauenstein investitorilor luna trecută.
„Am oferit aceste locuri în cadrul programului de călători frecvent”, a spus Hauenstein despre locurile de primă clasă în 2010 și mai devreme. „Motivația noastră este să cheltuim cât mai puțini bani, să zburăm cât mai mult posibil și să facem upgrade cât mai des posibil. Acest lucru are ca rezultat cel mai valoros produs al nostru să fie cel mai mare lider în pierderi.”
Acum situația s-a inversat la Delta, a spus el, deoarece mai mulți bani curg în fața cabinei. 43% din veniturile companiei aeriene provin din bilete de clasa economică, în scădere față de 60% din 2010.
Tendința se extinde în întreaga industrie, de la cea mai profitabilă companie aeriană, Delta Air Lines, până la companii precum Companiile aeriene de frontierăcare adaugă mai mult spațiu Scaune de clasa I 2025 va fi prima linie a flotei Airbus. JetBlue Airways A spus că va introduce două sau trei rânduri Clasa de afaceri interne La aeronavele care nu au cel mai înalt nivel de clasa business Mint cu scaune întinse, se numește „Junior Mint”.
cu o zi înainte Alaska Airlines a anunțat că Transformare După ce a achiziționat Hawaiian Airlines la începutul acestui an, compania aeriană se pregătește să lanseze noi zboruri internaționale, cu unele aeronave echipate cu locuri premium care generează mai multe venituri decât locurile standard economice.
„Veți observa un indice de clasă business mai scăzut pe Airbus 330 și Boeing 787 și o lipsă de economie premium internațională”, a spus șeful comercial al Alaska, Andrew Harrison, la o zi pentru investitori la New York, „Așa că ne așteptăm la Beyond 2027, tu vom vedea o creștere continuă în portofoliul nostru de produse premium.”
Salonul pentru pasageri Delta Sky Club pe Aeroportul Internațional Hartsfield-Jackson Atlanta pe 5 septembrie 2019.
Jeff Greenberg |. Grupul de imagini universale |
afaceri mai mari
Companiile aeriene se întrec acum pentru a adăuga cabine de primă clasă sau cabine de clasa business internaționale mai mari, completate cu ecrane mai mari și uși care se închid pe scaunele cu pat plat.
„Avem și mai multă cerere plătită pentru cabine premium decât înainte de pandemie”, a declarat Scott Chandler, vicepreședinte de management al veniturilor la American Airlines.
Chandler a spus că American a petrecut ultimii câțiva ani facilitând clienților achiziționarea de cabine la prețuri mai mari și, după cumpărare, să aleagă să treacă la alte cabine, cum ar fi prima clasă sau premium.
America este Transformare La fel ca și alte companii aeriene, unele dintre avioanele cu rază mai lungă de acțiune ale companiei primesc mai multe locuri premium, iar unele renunță cu totul la prima clasă în favoarea cabinelor internaționale mai mari din clasa business, care vor avea uși glisante noi. Delta Air Lines și United Airlines, de asemenea și-au sporit produsele de calitate Ține pasul cu clienții care doresc să plătească pentru locuri mai scumpe.
“Ei fac tot ce pot pentru a te atrage să cumperi produsul lor premium. Asta este absolut ceea ce ar trebui să facă”, a spus Henry Harteveldt, fondatorul companiei de consultanță de călătorie Atmosphere Research Group. Clienții nu cumpără mărfuri marca magazinului de la un magazin universal și apoi se așteaptă ca „agentul de vânzări să sune produsul și să vă ofere o geantă de designer gratuită”.
Southwest Airlines și-a luat propria abordare. În 2026, intenționează să zboare cu mai multe rânduri de avioane Scaune cu spațiu suplimentar pentru picioarerenovându-și cabina standard care zboară de mai bine de jumătate de secol și eliminând scaunele deschise.
Directorul executiv Bob Jordan a spus că aceasta a fost parțial o „schimbare de generație”.
„Ceea ce vedem sunt clienți mai tineri care caută o primă mai mare”, a spus el într-un interviu în această săptămână. „O mare parte este o schimbare a mentalității, o dorință de a cheltui mai mult pe călătorii și mai puțin pe alte lucruri.
Dar după ce a analizat clienții și a cântărit costul pierderii spațiului prin adăugarea de mai multe locuri la bord, compania aeriană a decis să mențină numărul de locuri în avioanele sale aproximativ similar și să nu adauge clasa întâi, așa cum au făcut alte companii aeriene.
Despre First Class, Jordan a spus: „Vorbiți despre cuptoare, vorbiți despre mese, vorbiți despre provizii. Este o investiție de capital uriașă și un salt uriaș înainte”.
„Dar niciodată să nu spui niciodată”, a spus el.
