Vedere detaliată a siglei Netflix Christmas Gameday în timpul unui meci de fotbal din sezonul regulat NFL dintre Kansas City Chiefs și Pittsburgh Steelers pe Stadionul Acrisure, pe 25 decembrie 2024, în Pittsburgh, Pennsylvania.
Graphic Sports Line |. Graphic Sports Line |
Crăciunul vine la timp NetflixPotrivit lui Nielsen, prezentatorul a stabilit un record pentru cele mai multe jocuri NFL live transmise vreodată în Statele Unite.
În ziua de Crăciun, aproape 65 de milioane de oameni din Statele Unite au vizionat două meciuri NFL, Netflix având drepturi exclusive de difuzare. Victoria Ravens din Baltimore în fața Houston Texans a avut o medie de 24,3 milioane de telespectatori, în timp ce victoria lui Kansas City Chiefs în fața celor de la Pittsburgh Steelers a avut o medie de 24,1 milioane de telespectatori, potrivit Nielsen.
Prezența din SUA la meciul Ravens-Texans a atins apogeul în timpul spectacolului de pauză a lui Beyoncé, cu peste 27 de milioane de spectatori urmărind spectacolul plin de vedete.
„A aduce membrilor noștri două jocuri NFL record într-o singură zi este cel mai bun cadou de Crăciun pe care l-am putea oferi”, a declarat directorul de conținut Netflix, Bela Bajaria, într-un comunicat de presă. Suntem recunoscători pentru parteneriatul nostru cu NFL Talent uimitor în aer, fără a uita de incitanta Beyoncé și de talentata Mariah Carey.”
Meciul de miercuri este primul NFL semnează un contract de trei ani cu Netflix Confruntarea de Crăciun este afișată exclusiv pe gigantul de streaming.
NFL nu este singura ligă sportivă care simte bucuria Crăciunului. NBA, care domină de obicei programul sporturilor de Crăciun, a avut cea mai mare audiență în ziua de Crăciun din ultimii cinci ani, cu o medie de 5,25 milioane de spectatori pe meci în SUA în cele cinci jocuri, potrivit Nielsen.
Victoria Los Angeles Lakers în fața Golden State Warriors a fost cel mai vizionat sezon regulat NBA și meci de Crăciun din ultimii cinci ani, cu o medie de 7,76 milioane de spectatori și un vârf de 8,32 milioane. Primul joc al zilei, în care New York Knicks i-au învins pe San Antonio Spurs, a avut o medie de 4,91 milioane de spectatori, făcându-l cel mai urmărit deschidere de Crăciun din ultimii 13 ani.
În total, evaluările pentru cele cinci jocuri au crescut cu 84% comparativ cu Crăciunul 2023. disney Prin cablu și platforme de streaming ABC, ESPN, ESPN2, Disney+ și ESPN+.
Evaluările puternice sunt un semn binevenit pentru NBA; Lupta împotriva ratingurilor scăzute Anul acesta.