New York Liberty sărbătorește câștigarea Campionatului WNBA din 2024 împotriva lui Minnesota Lynx în timpul jocului 5 al finalei WNBA din 2024 de la Barclays Center, pe 20 octombrie 2024, în Brooklyn, New York.
David Sherman |. Asociația Națională de Baschet |
Piața de publicitate va avea un impuls pozitiv în 2025, în special pentru companiile media cu drepturi la evenimente sportive și programe live populare.
Evenimentele live, cum ar fi sporturile și ceremoniile de premiere, au dominat conversațiile cu directorii mass-media, în timp ce priveau spre piața de publicitate în anul următor. Ei au spus că sfârșitul incertitudinii în jurul alegerilor a contribuit, de asemenea, la îmbunătățirea perspectivelor.
Chiar dacă consumatorii fug de pachetul TV tradițional și mai mulți dolari publicitari se îndreaptă către streaming, directorii au subliniat că televiziunea tradițională rămâne importantă în discuțiile cu agenții de publicitate, mai ales când vine vorba de sport.
În general, directorii au spus că se așteaptă ca piața să rămână stabilă și speră să treacă dincolo de o încetinire a cheltuielilor publicitare din ultimii ani.
„Normalizarea este cuvântul potrivit pentru piața de publicitate”, a declarat Mark Marshall, președinte al reclamei globale și al parteneriatelor la NBCUniversal. „Cu alegerile acum sigure, multe companii simt că incertitudinea a dispărut”.
El a adăugat că compania a văzut mai multe așa-numitele bugete de marketing răspândit în al patrulea trimestru, ceea ce industria numește cumpărarea și vânzarea de anunțuri mai aproape de date de difuzare, comparativ cu cumpărarea de anunțuri mai îndepărtate.
“Primul nostru trimestru pare foarte puternic. Cred că al patrulea trimestru al oricărui an electoral este o provocare pentru oricine, deoarece o mulțime de agenți de marketing ajung să stea pe mâini din cauza aglomerației de transmisii și a conductelor digitale”, a declarat directorul general al sportului, Dan Porter, companiilor media. lucrează ore suplimentare. „Cred că asta este adevărat pentru noi și asta este adevărat pentru toată lumea”.
Cu toate acestea, în ciuda creșterii veniturilor din anunțuri post-electorale și a previziunilor stabile, Natalie Bastian, director global de marketing Teads, a spus că se așteaptă la multe dintre aceleași tendințe.
Bastian a remarcat că 2024 include momente cheie, cum ar fi Jocurile Olimpice de vară și alegerile prezidențiale, sporind veniturile din reclamele TV. Cu toate acestea, se așteaptă ca același buget să continue și în noul an.
„Mesajul pe care îl auzim de la unii dintre cei mai apropiați parteneri ai noștri este că… bugetele media nu cresc, așa că (agenții de publicitate) au mai multe opțiuni unde își cheltuiesc banii”, a spus Bastian mai important pentru companiile media.
În general, veniturile globale din publicitate sunt de așteptat să depășească 1 trilion de dolari pentru prima dată în acest an, excluzând publicitate politică americanăPotrivit unui raport, va crește cu 7,7% pentru a ajunge la 1,1 trilioane de dolari până în 2025 rapoarte recente De la GroupM, grupul de investiții media sub WPP. Publicitate pe platforme digitale – inclusiv media de vânzare cu amănuntul ca segment – este ceea ce determină această creștere.
Televiziunea este considerată „cel mai eficient format de publicitate” și se așteaptă ca veniturile totale din publicitate la nivel mondial să crească cu aproape 2% până în 2025, ajungând la 169,1 miliarde de dolari. În schimb, GroupM a spus că veniturile publicitare din „media digitală pură” (care exclude „extensiile digitale ale media tradiționale”, cum ar fi media streaming, dar include platforme precum YouTube și TikTok) se așteaptă să crească cu 10% la nivel global până în 2025. Atingând 813,3 USD. miliard.
Avocat pentru sport
Primarul Los Angeles-ului, Karen Bass, flutură steagul olimpic, iar președintele Comitetului Olimpic Internațional Thomas Bach aplaudă în timpul ceremoniei de închidere a Jocurilor Olimpice de la Paris 2024, pe 11 august 2024, la Paris, Franța.
Carl Lessing |. Getty Images Sport |
Sportul continuă să atragă audiențe mari și agenți de publicitate, determinând companiile media să facă acest lucru plătiți taxe uriașePentru dreptul de a juca.
Potrivit companiei de date publicitare EDO, reclamele în timpul evenimentelor sportive live primesc un angajament cu 24% mai mare decât alte programe.
„Raportarea live a evenimentelor va continua să fie piatra de temelie a angajamentului media, iar serviciile de streaming trebuie să intensifice”, a declarat Tim Hurd, vicepreședinte media la Goodway Group implicați-vă în sportprovocarea va fi de a menține publicul implicat, nu doar prin difuzarea de conținut, ci și prin unități de anunțuri personalizate, neintruzive, care îmbunătățesc experiența generală.
Comcasta spus NBCUniversal olimpiade de vara Veniturile din publicitate la Paris au atins un record de 1,2 miliarde de dolari. Se pare că există a primit ceva în schimbcompania a raportat o audiență combinată de peste 30 de milioane de telespectatori pe platformele de televiziune și streaming NBC.
Corporația Fox Directorii au spus că reclamele companiei pentru Super Bowl din februarie anul acesta s-au epuizat. Se spune Fiecare costă aproximativ 7 milioane de dolari. Super bowl 2024 estimat 123,7 milioane de telespectatori.
şi disney Reclamele pentru jocul său NBA de Crăciun s-au vândut cu două săptămâni înainte de difuzare. Compania a adăugat că veniturile din reclame pe tot parcursul sezonului NBA au fost „în creștere semnificativă” față de anul trecut și că „observă deja schimbări timpurii” în playoff-uri pe piețe dispersate.
Numărul de audiență pentru sportul feminin a crescut și anul trecut, în special din cauza WNBA, ceea ce înseamnă mai multe oportunități pentru agenții de publicitate.
„Caitlin Clark este un catalizator imens, dar abilitățile ei depășesc sfera abilităților ei „A fost un an de transformare în ceea ce privește publicul. “
A fost un val de entuziasm în sala WNBA Înregistra Potrivit EDO, până în 2024, consumatorii vor avea cu 16% mai multe șanse de a interacționa cu reclamele în aceste jocuri decât anul trecut. Dar, în timp ce agenții de publicitate vor cheltui 8,5 miliarde de dolari pe reclame TV sportive în 2024, sporturile pentru femei vor reprezenta doar 3% din această cifră, lăsând mult spațiu pentru creștere anul viitor, potrivit EDO.
Popularitatea tot mai mare a sportului feminin și importanța acestuia pentru companiile media a fost evidentă luna aceasta: Netflix A achiziționat drepturile de difuzare din SUA pentru Cupa Mondială feminină FIFA 2027 și 2031.
importanță liniară
Fotografii ESPN surprind imagini în timpul unui meci dintre Jacksonville Jaguars și Cincinnati Bengals la EverBank Stadium pe 4 decembrie 2023 în Jacksonville, Florida.
David Rosenblum |. Linie sportivă ilustrată |
Deși consumatorii sunt Tăiați cablul de alimentare În timp ce serviciile de streaming câștigă drepturi sportive, televiziunea liniară are încă mult mai mulți spectatori decât streaming.
„Televiziunea liniară este încă în scădere pe multe piețe, dar nu pe toate”, a declarat Kate Scott-Dawkins, președintele de business intelligence global al GroupM. Ea a menționat că o piață internațională este în creștere. „Când vorbim despre toate televiziunile, există încă o mulțime de oportunități și sperăm că oamenii își vor recăpăta un sentiment de eficacitate ca mediu (pentru agenți de publicitate).”
Directorul de vânzări publicitare DirecTV Advertising, Amy Leifer, a declarat că compania se așteaptă ca cheltuielile publicitare programatice sau cumpărarea automată de anunțuri digitale în media streaming să continue să crească.
„În ciuda trecerii la streaming, televiziunea liniară are încă un avantaj semnificativ în ceea ce privește afișările publicitare, generând de șase ori mai mult volumul de reclame în flux”, a spus Leifer.
Directorii au spus că au discutat cu agenții de publicitate cum să combine media liniară și media în flux atunci când plătesc pentru anunțuri.
Leifer a spus că mantra DirecTV Advertising este „TV-ul este TV”, indiferent de metoda de distribuție. „Obiectivul nostru în 2025 este să unificăm publicitatea TV digitală și liniară, adoptând o abordare integrată și dezvoltând soluții TV convergente”, a adăugat ea.
Atât Marshall de la NBCUniversal, cât și Matthiessen de la Disney au spus că agenții de publicitate s-au concentrat istoric pe streaming liniar „versus”. Acesta nu mai este cazul.
„Propunerea[pe care le-am făcut agenților de publicitate]anul trecut a fost că într-adevăr nu poți compara unul cu celălalt, a spus Marshall. observând că telespectatorii mai în vârstă se uită la televizor mai liniar, în timp ce generațiile mai tinere tind să se uite la televizor în flux.
Marshall a spus că Peacock de la NBCUniversal „nu canibalizează programarea liniară”, deoarece există puține suprapuneri în conținut între cele două conducte de distribuție. „Acestea sunt într-adevăr două publicuri foarte diferite”, a spus Marshall.
Mattison a subliniat portofoliul larg de sport al Disney și diversele sale platforme din liniar și streaming, inclusiv rețele de televiziune precum ABC și ESPN, precum și serviciul de streaming ESPN+, care adaugă conținut la Disney+, ca întotdeauna un punct forte.
„Integrarea (a aplicațiilor de streaming) este foarte bună pentru consumatori și va duce la creșterea agenților de publicitate”, a spus el. „Suntem norocoși că am petrecut ani de zile construind tehnologia noastră publicitară de streaming și suntem capabili să maximizăm acoperirea publicului, precum și direcționarea și performanța.”
“Poate acum câțiva ani, era liniar versus streaming. Cred că acum este liniar versus streaming”, a continuat Mattison. “Au planificat-o împreună. Atât din partea media, cât și din partea agenților de publicitate.”
Dezvăluit: Comcast deține compania-mamă CNBC NBCUniversal. NBCUniversal deține NBC Sports și NBC Olympics. NBC Olympics este deținătorul drepturilor din SUA pentru toate Jocurile Olimpice de vară și de iarnă până în 2032.