December 30, 2024

Pe 30 decembrie 2024, epava avionului Jeju Air care a depășit pista și s-a prăbușit a fost localizată pe Aeroportul Internațional Muan Muan din Coreea de Sud.

Kim Hongzhi |

Experții în aviație pun la îndoială rolul designului aeroportului, care plasează un morman de pământ și un zid de beton la capătul pistei.

avion, unul companie boeing 737-800, aterizare pe burtă pe pistă după o noapte de zbor, aparent cu clapetele și trenul de aterizare retras. Avionul a izbucnit în flăcări după ce a lovit pământul și un perete care avea instalate localizatoare pentru a ghida avionul pe pistă.

„Cu siguranță face dificilă oprirea avionului în siguranță”, a declarat Todd Curtis, fondatorul Aviation Safety Media, care urmărește accidentele aviatice și alte incidente Curtis a lucrat ca inginer de siguranță la Boeing Co. timp de aproape un deceniu.

Va dura luni sau mai mult pentru ca anchetatorii accidentelor să descopere cauza accidentului, cel mai grav din Coreea de Sud și cel mai grav din ultimii ani. ei vor verifica totul De la înregistrările de întreținere a aeronavei până la trimiterea piloților până la înregistratoarele vocale din cabina de pilotaj.

La 30 decembrie 2024, oficialii Aeroportului Internațional Muan din Muan, Coreea de Sud, au ținut un briefing și familiile victimelor accidentului aerian din Jeju au reacționat.

Kim Soo Hyun |

Dovezile preliminare sugerează că loviturile de păsări ar fi putut fi o cauză cheie a avariei motorului. Experții avertizează că ancheta este încă în faza incipientă.

Unii experți în aviație au spus că numărul morților ar fi putut fi redus la minimum dacă avionul nu s-ar fi ciocnit de un zid de beton.

John Cox, un consultant în siguranța aviației, a spus că în videoclipul aterizării zborului Jeju Air, „puteți vedea avionul derapând, încetinește, încetinesc, totul mergea bine până s-a lovit de perete”. și un pilot de Boeing 737.

Cox a spus că bănuiește că cauza morții pentru majoritatea pasagerilor din avion a fost „trauma de forță contondente cauzată de impactul cu peretele”.

Obstacolele care trec prin pistele aeroportului sunt frecvente și sunt recomandate.

De exemplu, la aeroportul LaGuardia din New York și la alte aeroporturi, sunt instalate sisteme de interceptare a materialelor proiectate (EMAS) – materiale sfărâmabile care încetinesc aeronavele de pe piste și le împiedică să se rostogolească în zone mai periculoase. În 2016, avionul candidatului la vicepreședinție Mike Pence a depășit pista aeroportului LaGuardia și a fost în cele din urmă interceptat de EMAS.

Potrivit înregistrărilor video și analizei experților, bariera de la marginea pistei de pe Aeroportul Internațional Muan din Coreea de Sud nu pare a fi fragilă sau capabilă să se spargă, ceea ce este un posibil obiectiv pentru anchetatori.

About The Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *