Industria restaurantelor a avut un an dificil, determinând multe lanțuri să închidă locații subperformante în 2024, încercând să sporească vânzările în anii următori.
Consumatorii obosiți de inflație au redus cheltuielile pentru restaurante în 2024, înlocuind Găsiți valoare și reduceri Când aleg să mănânce în afara casei. Traficul total al restaurantelor din SUA a scăzut în primele 10 luni ale acestui an, potrivit instrumentului de urmărire a industriei Black Box Intelligence.
Scăderea cheltuielilor cu restaurantele a dus la vânzări mai slabe și la o creștere a falimentelor în industrie. 26 de firme de catering Depunerea capitolului 11 faliment Până în 2024, numărul cererilor de protecție va fi de aproape trei ori mai mare decât la apogeul pandemiei în 2020.
Cu puține excepții, lanțurile de mese obișnuite în special s-au luptat să atragă clienți, exacerbând provocările cu care s-a confruntat industria de la Marea Recesiune. De la apariția lanțurilor fast-casual, mulți meseni au apelat la jucători care promit confort și calitate, cum ar fi Chipotle sau verde dulce depășind lanțurile de mese casual care au dominat ultimele decenii.
Iată care sunt lanțurile de restaurante care au anunțat închideri în 2024:
la Wendy
Sigla Wendy’s poate fi văzută pe panoul din afara restaurantului lui Muncy.
Paul Weaver |. Getty Images
sfarsitul lunii octombrie, la Wendy Compania a anunțat că va închide 140 de magazine cu performanțe slabe până la sfârșitul acestui an, pe lângă cele aproximativ 80 de magazine pe care le-a închis în primele trei trimestre.
Directorii au decis să reducă unele dintre restaurantele învechite, care aveau o cifră de afaceri anuală de aproximativ 1 milion de dolari, pentru a îmbunătăți amprenta generală a companiei.
Directorul general al Wendy’s, Kirk Tanner, le-a spus investitorilor la apelul privind veniturile din al treilea trimestru al companiei că, în ciuda închiderii magazinelor, compania se așteaptă ca numărul de restaurante să rămână stabil până la sfârșitul anului 2024, datorită deschiderii de noi restaurante.
Applebee’s
Un panou este postat în fața unui restaurant Applebee’s pe 12 iunie 2024 în Hayward, California.
Justin Sullivan |. Getty Images
În mai, părinții lui Applebee, Marca de cateringa declarat că plănuiește să închidă între 25 și 35 de magazine ale mărcii în Statele Unite. La sfârșitul lunii septembrie, numărul magazinelor Applebee la nivel global a scăzut cu 36 de locații, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.
Vânzările Applebee la același magazin au scăzut în ultimele șase trimestre consecutive, potrivit documentelor companiei.
Dine Brands, care deține și IHOP, a închis mai multe magazine decât cele deschise în fiecare an din 2016 (cu excepția anului 2022).
a lui Danny
Într-o vedere aeriană, clienții intră într-un restaurant Denny’s pe 13 februarie 2023 în Emeryville, California.
Justin Sullivan |. Getty Images
a lui Danny Aproximativ 50 de restaurante vor fi închise în 2024, cu planuri de a închide alte 100 de restaurante până la sfârșitul anului 2025.
Directorii au declarat, la ziua investitorilor companiei din octombrie, că restaurantele marcate pentru închidere au fost al treilea cel mai prost randament al lanțului, cu venituri anuale cuprinse între 1,9 și 2 milioane de dolari. Odată ce aceste restaurante se închid, Denny’s se așteaptă ca vânzările și volumul anual din același magazin să se îmbunătățească. În ultimul trimestru, vânzările lanțului la același magazine au fost aproximativ stabile.
După 2025, Denny’s intenționează să deschidă 45 până la 50 de magazine noi pe an.
TGI vineri
Sigla TGI Fridays apare la una dintre locațiile lor.
John Rampalski |. Getty Images
În noiembrie, TGI Fridays s-a alăturat unui număr de companii de restaurante care depun cereri de protecție în caz de faliment. Dar înainte de a depune cererea pentru Capitolul 11, compania a închis 86 de restaurante, începând cu 36 în ianuarie și închizând încă 50 până la sfârșitul lunii octombrie.
Ultima rundă de închideri a redus locațiile lanțului la aproximativ 160 de locații în întreaga lume. Dar cifrele pot fi reduse și mai mult. Un tribunal de faliment din Texas va decide viitorul TGI Fridays, ceea ce ar putea însemna închiderea lanțului.
homar roșu
Exteriorul unui restaurant Red Lobster din Austin, Texas, pe 20 mai 2024. Red Lobster a solicitat protecția în caz de faliment la capitolul 11, după ce un acord de închiriere a eșuat și o promoție „Endless Shrimp” s-a răsturnat pe veniturile companiei.
Brandon Bell |. Getty Images
Red Lobster va închide definitiv peste 120 de restaurante în 2024.
Lanțul de fructe de mare a închis aproximativ 100 de magazine înainte de a depune cererea de protecție a falimentului din capitolul 11 în mai. Compania a refuzat contractele de închiriere pentru încă 23 de restaurante înainte de a obține un nou proprietar și CEO.
Dar, pe măsură ce 2024 trece, Red Lobster speră să revină în viitor fără a mai fi închideri restaurante.
companie de tăiței
Michael Siluk |. Grupul de imagini universale |
lanț rapid casual companie de tăiței În august, după ce a analizat dimensiunea totală a celor 475 de restaurante ale sale, compania a anunțat că va închide aproximativ 20 de restaurante.
Revizuirea face parte din eforturile companiei de a-și îmbunătăți operațiunile și sănătatea financiară după câțiva ani grei. Noodles & Co. și-a revizuit și meniul, eliminând articolele care nu sunt populare și adăugând noi antreuri care ar putea atrage mai mulți clienți.
Dar întoarcerea lucrurilor va dura timp. Compania a declarat că vânzările la același magazin au scăzut cu 3,3% în ultimul trimestru.
floare
Clienții ajung la Outback Steakhouse pe 2 noiembrie 2021 în Skokie, Illinois.
Scott Olson |. Getty Images
marcă înflorităCompania-mamă a Outback Steakhouse, Carrabba’s Italian Grill și Bonefish Grill a închis 41 de restaurante cu performanțe slabe în 2024.
Directorii au declarat, la apelul companiei privind veniturile din februarie, că închiderea afectează magazinele mai vechi cu contracte de închiriere care datează din anii 1990 și începutul anilor 2000. Pentru a lua decizia, compania a cântărit vânzările și traficul în locații, precum și costul investițiilor în îmbunătățirea locațiilor. Majoritatea închiderilor sunt zone interioare.
La fel ca multe alte companii de mese obișnuite, Bloomin’ s-a chinuit să crească vânzările în ultimele trimestre. Vânzările sale la aceleași magazine din SUA au scăzut cu 1,5% în al treilea trimestru.