
Avioanele Boeing 737 Max sunt asamblate pe 25 iunie 2024, la uzina companiei din Renton, Washington.
Jennifer Buchanan |
companie boeing Urmează încă un an de reconstrucție.
În urmă cu un an, compania a fost din nou în centrul atenției asupra problemelor de siguranță și calitate, când un panou de fuzelaj a acoperit o ușă de ieșire de urgență nefolosită. explodat în aer Un Boeing 737 Max 9 aproape nou de la Alaska Airlines. Incidentul i-a speriat pe cei de la bord, dar nimeni nu a fost grav rănit, iar avionul a efectuat o aterizare de urgență în siguranță în Portland, Oregon.
Șurubul cheii este Neinstalat Un raport preliminar al National Transportation Safety Board a constatat că accidentul a pătat din nou reputația Boeing înainte ca avionul să părăsească fabrica Boeing 737 din Renton, Washington. imagine Mare exportator american.
Acțiunile Boeing au scăzut cu peste 30% în ultimele 12 luni, în timp ce S&P 500 a crescut cu aproape 27%.
Performanța indicelui Boeing și S&P 500
Conducerea Boeing a făcut schimbări semnificative în ultimele 12 luni, inclusiv Substitui Printre directorii săi superiori se numără noul CEOsupunând sute de muncitori din fabrici, mulți dintre ei noi, la o pregătire mai riguroasă.
Compania și-a prezentat vineri progresul în ultimul an, inclusiv lansarea de audituri aleatorii de calitate a fabricilor. Boeing spune că a redus „semnificativ” defectele de fabricație ale corpului aeronavei 737. spirit aviation systems inc.care este răscumpărareași reduce așa-numitele lucrări de călătorie, în care sarcinile de construire a unei aeronave sunt finalizate în secvență pentru a reduce defectele. Producătorul a mai spus că a abordat o mare parte din feedback-urile oferite de angajați în timpul întâlnirilor cu conducerea de-a lungul anului.
Administratorul Administrației Federale a Aviației, Michael Whitaker, depune mărturie în fața Subcomitetului de Aviație al Comitetului pentru Transport și Infrastructură al Camerei, în clădirea de birouri Rayburn, pe 24 septembrie 2024, la Washington, DC.
Kevin Dickey |. Getty Images
Administrația Federală a Aviației din SUA a înăsprit reglementările privind Boeing de la accident, limitând producția celui mai bine vândut avion 737 Max, dar producția rămâne sub aceste niveluri. Administratorul FAA Mike Whitaker spune că o va face Demisia pe 20 ianuarieCompania a fost avertizată vineri că „regulamentul sporit va rămâne în vigoare”.
El a spus că schimbarea lui Boeing „nu este un plan pe un an”.
„Boeing trebuie să facă o schimbare culturală fundamentală care pune siguranța și calitatea înaintea profiturilor”, a spus Whitaker într-o declarație „Acest lucru necesită efortul și angajamentul continuu al Boeing, precum și revizuirea noastră neclintită”.
Pierderile sunt în creștere și livrările sunt întârziate
Boeing nu a raportat profit anual din 2018.
În acel an a avut loc primul dintre cele două prăbușiri fatale care au implicat 737 Max, ucigând 346 de oameni și marcând cea mai gravă criză Boeing din ultimii ani. unul sistem de control al zborului Ambele prăbușiri au fost legate de aeronava, care a fost blocată în întreaga lume de aproape doi ani.
Venitul/pierderea netă anuală Boeing.
CNBC/FactSet
Au existat și alte defecte de calitate de-a lungul anilor, inclusiv întârzieri în livrarea lui 737 Max, 787 Dreamliner și cele două avioane 747 care vor servi drept Air Force One.
Boeing a pierdut peste 30 de miliarde de dolari din 2019, iar noul său director executiv va avea sarcina de a se asigura că compania poate crește producția fără deficiențele care au încetinit livrările în trecut.

În august, compania a prezentat Kelly OrtbergFostul CEO al Rockwell Collins, care are trei decenii de experiență în domeniul aerospațial, este noul CEO al Boeing Co., în locul lui Dave Calhoun.
La câteva săptămâni după ce Ortberg a preluat conducerea, mașinist Boeing În grevă Închiderea de aproape două luni s-a încheiat după ce au aprobat un nou contract de muncă pe patru ani și o creștere a salariilor cu 38%. Unii lucrători pe termen lung caută Boeing Restabilirea pensiilordar aceasta nu face parte din noul contract de muncă.
CEO-ul Boeing, Kelly Ortberg, a vizitat instalația de program 767 și 777/777X a companiei din Everett, Washington, pe 16 august 2024.
Boeing |. Marianne Lockhart |
Cu toate acestea, greva a oprit producția majorității avioanelor Boeing, deși fabricile au reluat producția în ultimele săptămâni. Boeing se va concentra în noul an Stabilizați producția pentru a aduce avioane de linie la companiile aeriene înainte de creșteri suplimentare, în timp ce Airbus continuă să conducă Boeing în livrări.
Boeing a strâns miliarde de dolari în această toamnă pentru a face față crizei. a mai spus Ortberg Compania va reduce Forța de muncă este de aproximativ 170.000 de oameni, reprezentând 10% din forța de muncă. Notificările au început să fie trimise la sfârșitul anului trecut. Ortberg a declarat în octombrie că compania trebuie să se concentreze pe activitatea sa de bază și că își va revizui portofoliul.
„Cred că vom fi într-o poziție mai bună… să facem mai puțin și să facem mai bine decât să facem mai mult și să facem prost”, a spus el la primul său apel pentru câștiguri din octombrie.
A vizitat fabrici în primele săptămâni de serviciu și s-a mutat în zona Seattle, unde este concentrată o mare parte din producția Boeing, și a câștigat laude de la directorii companiilor aeriene care au continuat să crească. supărat Compania lansează livrări de avioane în timpul boom-ului călătoriilor post-pandemie.
Bob Jordan, CEO, All-Boeing 737 Airlines sud-vestEl a avertizat într-un interviu luna trecută că recuperarea Boeing este „încă în faze incipiente”, dar a spus că crede că Ortberg a înțeles gravitatea problemelor companiei.
„Nu îl vede ca pe un band-aid. El îl vede ca pe o schimbare completă pentru Boeing”, a spus el.