
Atmosfera a fost ridicată la The Row din Los Angeles pe 19 mai 2022, când Disney Bundle a sărbătorit Ziua Națională a Streamingului.
Presley Ann |. Getty Images Divertisment |
disney Compania a declarat miercuri că aproximativ 157 de milioane de utilizatori activi lunar din întreaga lume urmăresc conținut susținut de reclame pe platformele sale de streaming – Disney+, Hulu și ESPN+.
Cifra include 112 milioane de utilizatori casnici și este cifra medie lunară din ultimele șase luni.
În timp ce media TV tradițională are modalități standard de măsurare a evaluărilor și a audienței, încă nu există o modalitate standard în industrie de a măsura dimensiunea audiențelor globale de reclame în flux.
Compania a declarat că divizia de publicitate Disney și-a propus „să definească metode și metode consistente la nivel global pentru estimarea audiențelor susținute de reclame”. Compania a oferit cele mai recente actualizări și informații suplimentare despre afacerea sa de streaming susținută de reclame la conferința anuală de tehnologie CES din Las Vegas, evenimentul principal pentru industria de publicitate și media.
„Disney se află la intersecția conținutului de sport și divertisment de clasă mondială și are cea mai valoroasă audiență în fluxul global susținut de reclame”, a declarat Rita Ferro, președintele Disney Worldwide Advertising, în comunicat „Sperăm să fim primul pentru a oferi industriei noastre o metodă mai transparentă de estimare a numărului de utilizatori activi lunar susținuți de publicitatea globală la care participăm.”
Explicând metodologia, compania a spus că valoarea este derivată din conturi active de pe cele trei servicii de streaming Disney care au vizionat emisiuni și filme susținute de reclame mai mult de 10 secunde consecutive. „Fiecare cont activ este apoi înmulțit cu numărul estimat de utilizatori per cont… pentru a estima numărul total de utilizatori”, se spune. Utilizatorii activi estimați sunt adăugați în aplicații fără deduplicare, ceea ce înseamnă că utilizatorii abonați la mai multe platforme pot fi numărați de mai multe ori.
Creșterea nivelurilor susținute de anunțuri
Companiile media se concentrează în special pe generarea de profituri din afacerile lor de streaming, iar publicitatea a devenit o modalitate cheie de a atinge acest obiectiv. În timp ce multe platforme au început ca servicii de abonament fără reclame, în ultimii ani platformele de streaming au introdus planuri mai ieftine, susținute de anunțuri pentru consumatori.
CEO-ul Disney, Bob Iger explica Compania încearcă să-și orienteze clienții către nivelurile sale susținute de reclame. De la lansarea Disney+ fără reclame la sfârșitul anului 2022, compania a crescut prețul opțiunii fără reclame.
Disney’s Hulu a fost una dintre primele platforme de streaming care a oferit o opțiune susținută de reclame. Recent, Disney+ a lansat un nivel susținut de anunțuri.
Noiembrie, Disney explica Are 122,7 milioane de abonați de bază Disney+, excluzând Disney+ Hotstar din India și alte țări din regiune. Hulu are 52 de milioane de abonați, în timp ce ESPN+ are 25,6 milioane de abonați plătiți.
Compania nu a raportat istoric câți abonați de pe fiecare platformă au plătit pentru opțiunea susținută de reclame, dar directorii au declarat în timpul unui apel pentru câștiguri din noiembrie că mai mult de jumătate dintre noii abonați Disney+ din SUA au ales opțiunea mai ieftină susținută de reclame „prevestește bine pentru viitor”.
Disney a remarcat la apel că venitul mediu per utilizator pentru clienții autohtoni Disney+ a scăzut la 7,70 USD de la 7,74 USD din cauza nivelului său mai ieftin, susținut de anunțuri și a unui procent mai mare de clienți cu produse angro.
Directorii au mai spus în noiembrie că cred că streaming-ul va „deveni o zonă de creștere importantă pentru companie”.
La acea vreme, compania raport Afacerea sa combinată de streaming, care include Disney+, Hulu și ESPN+, a avut venituri operaționale de 321 de milioane de dolari în septembrie, comparativ cu o pierdere de 387 de milioane de dolari în aceeași perioadă a anului trecut.
disney va Raport Rezultatele sale financiare din primul trimestru vor fi publicate înainte ca piața să se închidă pe 5 februarie.