January 9, 2025

BARCELONA, SPANIA – 2 MARTIE: Sigla Amazon Advertising (cunoscută anterior ca AMD sau Advertising Solutions Services de Amazon Marketing Services) în timpul Congresului Mondial Action 2023, pe 2 martie 2023, la Barcelona, ​​​​Spania. (Fotografia de Joan Cross/NurPhoto prin Getty Images)

Fotografii Noor |. Fotografii Noor |

Amazon A devenit online către stăpân În ultimii ani, mărcile au plătit bani mari pentru plasarea premium pe site-urile retailerilor. Amazon permite acum altor site-uri web să-și folosească tehnologia publicitară în propriile magazine.

Amazon a declarat joi că noul produs, numit Amazon Retail Ad Services, permite companiei „să afișeze reclame relevante din punct de vedere contextual la locul potrivit și la momentul potrivit” în rezultatele căutării, paginile de produse și alte zone ale site-ului.

Inițial, va fi disponibil pentru comercianții cu amănuntul din SUA, care vor plăti în funcție de nivelurile de utilizare. Pretul nu a fost dezvaluit.

Amazon 2022 a început să dezvăluie veniturile din publicitate în rapoartele trimestriale de câștig, arătând că afacerea a devenit o contribuție semnificativă la rezultatele companiei. Veniturile din publicitate în ultimul trimestru au fost de 14,3 miliarde de dolari, situându-se pe locul al treilea scrisoare şi Yuan în publicitatea digitală.

Acestea sunt încă mult mai mici decât vânzările pe care le generează Amazon prin magazinele sale online și cloud computing, care sunt de 61,4 miliarde de dolari, respectiv 27,4 miliarde de dolari. trimestru Octombrie se termină.

Majoritatea veniturilor din publicitate ale Amazon provin din reclame de produse sponsorizate, care sunt reclame direcționate pe cuvinte cheie care permit mărcilor să promoveze anumite produse. Amazon Plin cu mai multe dintre aceste articole sponsorizate Accesați rezultatele căutării și paginile de produse în timp. De asemenea, generează unele venituri din publicitate prin streaming.

Cu Amazon Retail Ads, utilizatorii vor putea personaliza designul, plasarea și numărul de anunțuri care apar pe site-urile lor, precum și să folosească instrumentele de măsurare și raportare a anunțurilor Amazon.

Serviciul poate oferi Amazon date valoroase pentru a-și susține tehnologia de recomandare și predicție publicitară. Compania a spus că printre primii clienți se numără retailerul de sănătate și wellness iHerb, startup-ul asiatic de produse alimentare Weee și Oriental Trading Ltd, care vinde jucării, articole de petrecere și de artizanat!

„L-am proiectat astfel încât să fie un avantaj pentru comercianți, agenți de publicitate și cumpărători și așteptăm cu nerăbdare să vedem cum îmbunătățește rezultatele, stimulează vânzările și îmbunătățește experiența de cumpărături”, a declarat Paula Despins, vicepreședinte al departamentului de măsurare a publicității la Amazon. , într-un comunicat de presă.

Anunțul vine cu doar câteva zile înainte de unul de la Federația Națională de Retail. expoziție comercială anuală.

Nu este prima dată când Amazon și-a vândut tehnologia și serviciile interne către terți.

Amazon Web Services a început ca infrastructură cloud pentru a-și susține afacerea de retail online. Compania și-a lansat afacerea AWS în 2006. Vă prezentăm Cumpărați cu Primecare combină serviciile de plată și onorare pe care Amazon le oferă altor retaileri.

Nu ratați aceste informații de la CNBC PRO

Modul în care comerțul electronic perturbă locurile de muncă sezoniere tradiționale în retail

About The Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *