January 10, 2025

Compania-mamă a lui Chuck E. Cheese a cheltuit 230 de milioane de dolari pentru renovarea magazinelor.

Sursa: CEC Entertainment

La patru ani de la ieșirea din faliment, Chuck E. Cheese revine, datorită unei renovări dramatice care prezintă jocurile și pizza unei noi generații.

În iunie 2020, exact în momentul în care unele state începeau să ridice blocajele din cauza pandemiei, compania-mamă a lui Chuck E. Cheese, CEC Entertainment Depunerea pentru capitolul 11 Protecție în caz de faliment. Luni mai târziu, compania a ieșit din faliment sub o nouă conducere și a renunțat la aproximativ 705 milioane de dolari în datorii.

Chiar dacă pandemia de coronavirus se retrage, compania se confruntă cu o altă amenințare existențială: plăcerea copiilor și a părinților lor plătitori în epoca iPad-urilor și a smartphone-urilor. Compania a cheltuit peste 300 de milioane de dolari în ultimii ani pentru a face față acestei provocări, iar investiția începe să dea roade.

CEC Entertainment, care include și Pasqually’s Pizza & Wings și Peter Piper Pizza, a raportat opt ​​luni consecutive de creștere a vânzărilor la același magazin și nu mai are datorii, a declarat directorul executiv Dave McKillips. Compania nu este tranzacționată public, dar își dezvăluie rezultatele financiare investitorilor în obligațiuni.

Veniturile anuale ale CEC Entertainment vor crește de la 912 milioane USD în 2019 la aproximativ 1,2 miliarde USD în 2023, Potrivit Reuters. Acest lucru se datorează faptului că Chuck E. Cheese are mai puține locații. Lanțul are acum 470 de magazine în Statele Unite, în scădere de la 537 în 2019.

Susținerea creșterii nu este ușoară. La fel ca toate restaurantele, lanțul trebuie să cucerească consumatorii care mănâncă mai puțin afară pe măsură ce costurile cresc. Chuck E. Cheese trebuie, de asemenea, să capteze atenția copiilor și a părinților într-o piață media fragmentată.

La revedere, animatronica

De când fondatorul Atari, Nolan Bushnell, a deschis primul magazin în San Jose în 1977, Chuck E. Cheese a devenit un produs de bază din copilărie pentru mulți, cunoscut pentru pizza, petrecerile de aniversare și mascota și trupa de șoarece animatronic.

După ce a ieșit din faliment, Chuck E. Cheese și magazinele sale au fost remodelate pentru a le oferi un nou aspect astăzi. Au dispărut animatronica, tunelurile SkyTube și biletele fizice de altădată. În schimb, trambulinele, aplicațiile mobile și JumboTrons de la podea până la tavan le-au înlocuit.

Schimbările vin de la fostul director executiv Six Flags, Mike Killips. S-a alăturat companiei în ianuarie 2020, cu doar câteva luni înainte ca blocarea să închidă temporar toate locațiile. Până în aprilie 2021, compania a strâns 650 de milioane de dolari în obligațiuni și le-a folosit pentru a-și finanța restaurantele.

“Compania a fost lipsită de capital de ani de zile. Nu a fost transformată. Nu a fost atinsă”, a spus el.

Apollo Global Management l-a luat în privat pe Chuck E. Cheese în 2014. Dar afacerea a fost anulată fără nicio explicație.

Noul numerar sugerează o privire sinceră asupra modelului Chuck E. Cheese – inclusiv al acestuia trupa animatronica iconicăcu Charles Entertainment Cheese și prieteni.

„Am luat animatronica. Aceasta este o dezbatere mare pentru multe trupe tradiționale, dar copiii consumă divertisment într-un mod diferit, știi, crescând cu ecrane și puțin divertisment care se schimbă constant”, a spus McGee Lipps.

Lanțul și-a reproiectat meniul și a făcut upgrade la pizza proaspăt făcută. Kidz Bop devine partener muzical oficial. Alte mărci prietenoase cu copiii precum Paw Patrol, Marvel și Nickelodeon au devenit, de asemenea, parteneri pentru jocurile sale.

Apoi este trambulina.

„Am văzut o oportunitate clară… de a fi agresivi”, a spus McKillips. Creșterea în categoria divertismentului de familie vine în principal din afaceri bazate pe activități, cum ar fi parcuri de trambuline și pereți de cățărat, a adăugat el.

Compania a testat mai întâi trambuline în Brooklyn, apoi în Miami, St. Louis și Orlando. Din decembrie, 450 de magazine Chuck E. Cheese au fost echipate cu baloane pentru copii. Spre deosebire de SkyTubes sau gropi de bile din trecut, patronii trebuie să plătească o taxă suplimentară pentru a folosi trambulinele. (Gara cu bile a dispărut din magazinul Chuck E. Cheese în 2011, dar SkyTube-urile au durat aproximativ un deceniu.)

După ce compania a cheltuit 230 de milioane de dolari pentru a remodela magazinele Chuck E. Cheese, McKillips spune acum că procesul este finalizat.

“Trebuie să reparăm produsul. Produsul a fost reparat”, a spus el.

consumator abonat

O altă atenție este reintroducerea mărcii clienților, în special adulților care cunosc doar brânza Chuck E. pe care o mâncau în copilărie.

„Intri când ai trei ani, pleci în jur de opt sau nouă și nu te mai întorci în 15 ani. Trebuie să mergem să vorbim cu o nouă generație de copii, iar în timpul COVID-19 am fost scoase din emisiune. Trebuie să construim asta”, a spus McGee Lipps.

De exemplu, afacerea de naștere a lui Chuck E. Cheese, unul dintre cele mai bune instrumente de marketing ale companiei, s-a luptat după ce pandemia a lovit. Astăzi, s-a revenit la nivelurile de dinainte de pandemie.

Anul trecut, Chuck E. Cheese a început să vadă restaurante, de la McDonald’s la Outback Steakhouse, afectate de scăderea cheltuielilor consumatorilor, iar lanțul a trebuit să găsească o modalitate de a atrage clienți orientați spre valoare.

În această vară, Chuck E. Cheese a lansat un plan de abonament pe două luni care oferă acces nelimitat și reduceri la mâncare, băuturi și jocuri. Membrul a încurajat familiile să viziteze mai des, mai degrabă decât de două sau trei ori pe an. Abonamentele încep de la 7,99 USD pe lună, cu planuri suplimentare la prețuri de 11,99 USD și 29,99 USD, promițând reduceri mai mari și mai multe jocuri.

„În 2023, am vândut 79.000 de abonamente. Anul acesta, am vândut aproape 400.000 de abonamente în aceeași perioadă”, a spus McKillips despre 2024. „Acest lucru arată că, dacă consumatorii se îmbunătățesc, ei vor căuta și vor consuma valoare în schimbul cheltuielilor lor.

În această toamnă, compania a urmărit succesul permisului lansând un abonament de 12 luni și a vândut peste 100.000 de permise.

Imperiul divertismentului?

About The Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *