
Pe 3 martie 2023, cumpărătorii au intrat în magazinul universal Nordstrom din Austin, Texas.
Brandon Bell |. Getty Images
Nordstrom Magazinele universale și site-urile web și-au crescut vineri previziunile de vânzări pentru întregul an, după ce rezultatele cumpărăturilor de sărbători au venit mai puternice decât așteptările prudente.
Compania și-a respectat îndrumările privind profitul, în ciuda recomandărilor de vânzări mai mari.
Retailerul din Seattle a declarat că acum se așteaptă ca veniturile pe întregul an să crească cu 1,5% până la 2,5%, inclusiv impactul unui buget redus.Săptămână. Aceasta se compară cu așteptările anterioare pentru o creștere constantă la 1%.
Nordstrom Viziunea sa este conservatoare la sfârșitul lunii noiembrie, în ciuda vânzărilor din trimestrul trei fiscal care au depășit așteptările de pe Wall Street. Compania se așteaptă ca veniturile pe întregul an să fie stabile pentru a crește cu 1%. Compania a spus că se așteaptă ca profitul pe acțiune ajustat în acest an să fie între 1,75 și 2,05 dolari. Veniturile sale includ vânzările cu amănuntul și veniturile din carduri de credit.
Într-un apel privind veniturile la acea vreme, directorul executiv Erik Nordstrom a declarat că compania a înregistrat „o scădere semnificativă a tendințelor vânzărilor spre sfârșitul lunii octombrie” și a luat în considerare acest lucru în prognoza sa.
Cu toate acestea, într-un comunicat de presă de vineri, el a atribuit vânzările de sărbători mai bune decât se așteptau „eforturilor companiei de a rămâne competitivă într-un mediu promoțional și puterii produselor noastre”.
Nordstrom a declarat că vânzările nete au crescut cu 4,9% în timpul perioadei de vacanță de nouă săptămâni care s-a încheiat pe 4 ianuarie, cu vânzări comparabile, o măsură care netează impactul deschiderilor și închiderilor de magazine, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, care s-a încheiat pe 12 decembrie. O creștere de 5,8%.
În perioada sărbătorilor, vânzările nete ale Nordstrom au crescut cu 3,7%, iar vânzările comparabile au crescut cu 6,5%. Vânzările nete ale Nordstrom Rack, produsul cu discount al companiei, au crescut cu 7,4%, iar vânzările comparabile au crescut cu 4,3%.
Rezultatele operatorului de magazine universale oferă informații suplimentare pentru investitorii care monitorizează starea de sănătate a consumatorilor din SUA și a performanței comercianților cu amănuntul în timpul sezonului cheie de cumpărături. Walmart, Best Buy, Macy’s și alți retaileri vor începe să raporteze câștigurile la sfârșitul lunii februarie.
Până acum, datele despre vacanțele devreme par promițătoare. Consumul de internet în Statele Unite in crestere cu aproape 9% Între 1 noiembrie și 31 decembrie, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, valoarea totală a fost de 241,4 miliarde de dolari, potrivit Adobe Analytics. Vânzările cu amănuntul din trimestrul de sărbători din SUA, excluzând vânzările de mașini, Creștere anuală de 3,8% Aceasta este conform datelor Mastercard SpendingPulse, care măsoară vânzările în magazin și online pe diferite tipuri de plată, de la 1 noiembrie până la 24 decembrie.
Cele mai recente știri de la Nordstrom vin în timp ce familia sa fondatoare se pregătește să ia în privat retailerul. Nordstrom a anunțat la sfârșitul lunii decembrie Aproximativ 6,25 miliarde de dolari în achiziții În parteneriat cu familia și magazinul universal mexican El Puerto de Liverpool. Tranzacția a fost aprobată de consiliul de administrație al companiei și este de așteptat să se încheie în prima jumătate a anului 2025.
Acțiunile Nordstrom s-au închis la 24,01 dolari, în scădere cu aproximativ 4% față de maximul lor din 52 de săptămâni. Compania este programată să raporteze rezultatele trimestrului al patrulea și ale întregului an pe 4 martie.