January 10, 2025

Un panou atârnă în fața unui restaurant CosMc, un concept McDonald’s recent lansat în Bolingbrook, Illinois, pe 11 decembrie 2023.

Scott Olson |. Getty Images

McDonald’s Trei magazine axate pe băuturi urmează să fie închise Marca derivată CosMc’s.

Pentru a testa conceptul, s-a deschis gigantul fast-food Locația primului CosMc S-a întâmplat în urmă cu mai bine de un an în suburbia Bolingbrook din Chicago, urmat de încă șase în Texas. Pe lângă construirea de magazine prototip mai mici, McDonald’s transformă și restaurantele mai mari cu același nume în CosMc’s.

Compania a declarat joi că magazinele mai mici sunt mai potrivite pentru testare. Ca urmare, McDonald’s va închide cele trei mari magazine CosMc și va deschide încă două restaurante mici în Texas. Compania nu dezvăluie unde se va deschide sau închide, dar site-ul web al CosMc spune că un magazin se va deschide în curând în Allen, Texas.

Joi, McDonald’s a împărtășit alte lecții timpurii din programul pilot. Hash Brown-urile sarate sunt cel mai bine vândut articol în orice moment al zilei, urmate de mini gogoși McPops ale lanțului. Cele mai vândute băuturi includ Island Pick Me Up Punch, Churro Cold Brew Frappe și Sour Energy Burst.

Compania a spus că testarea CosMc va continua „în viitorul previzibil”.

McDonald’s a creat CosMc’s ca punct de intrare în segmentul tot mai mare de „încetare după-amiază”.

În timp ce meniul CosMc’s include unele clasice McDonald’s, oferă, de asemenea, o gamă de mâncăruri noi care reflectă alte tendințe în materie de băuturi și gustări, cum ar fi latte cu condimente cu gheață turmeric, condimente tropicale și covrigei. Starbucks, frati olandezi Lanțul de ceaiuri cu bule Kung Fu Tea și-a găsit succesul în rândul tinerilor consumatori oferind băuturi reci personalizabile.

Numele noului brand vine de la CosMc, mascota McDonald’s care a apărut în reclamă la sfârșitul anilor 1980 și începutul anilor 1990. CosMc este un extraterestru din spațiul cosmic care vrea cu disperare să mănânce mâncarea McDonald’s.

Deși nu este clar cât de mult intenționează McDonald’s să crească CosMc’s, acesta reprezintă totuși o mică parte din afacerile generale ale gigantului burgeri din SUA. Compania are peste 13.500 de restaurante în Statele Unite. Totuși, McDonald’s vrea să-și cunoască mai bine clienții CosMc, a lansat un program de loialitate special pentru CosMc’s.

About The Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *