January 10, 2025

Antonio Filosa, ofițer de operațiuni Stellantis North America și CEO Jeep, vorbește în timpul unei conferințe de presă Stellantis la Salonul Auto Automobility LA 2024 de la Centrul de Convenții din Los Angeles, California, pe 21 noiembrie 2024.

Etienne Laurent |. AFP |

Detroit – Stelar Prioritatea principală a SUA în acest an este să își extindă cota de piață cu amănuntul după câțiva ani de scădere a vânzărilor pe cea mai mare și mai importantă piață.

Antonio Filosa, care a condus operațiunile cu probleme ale producătorului auto din America de Nord din octombrie, a declarat că Stellantis vizează o echipă de conducere reînnoită, concentrată pe SUA, pentru a crește vânzările cu amănuntul și cota de piață în acest an prin îmbunătățirea relațiilor cu dealerii, inclusiv prin oferirea de stimulente suplimentare.

„Asta este, evident, ceea ce trebuie să facem”, a spus Filosa vineri în timpul unei mese rotunde media la Salonul auto de la Detroit. „Cota de piață cu amănuntul din S.U.A. este prioritatea noastră principală”.

Vânzările Stellantis în SUA (atât cu amănuntul, cât și în flotă) au scăzut în fiecare an din 2018.

Cota totală de piață a companiei din SUA a scăzut de la 12,6% în 2019 la 9,6% în 2023. Conform dosarelor publice anuale.

Înainte de fuziune, sub fostul CEO Carlos Tavares, compania Concentrare neobosită asupra profiturilor depășește cota de piață. Surse anterioare a spus CNBC Accentul lui Tavares pe reducerea costurilor, o țintă a marjelor de profit de două cifre în cadrul planului său de afaceri „Dare Forward 2030” și o lipsă de dorință, dacă nu o lipsă de dorință, de a asculta directorii americani despre piața din SUA au condus la actuala companie. situație dificilă. A plecat luna trecută.

Filosa a recunoscut vineri că compania a făcut „multe greșeli” în ultimii ani. El a spus că compania a trecut cu vederea importanța pieței nord-americane, în special a S.U.A.

Filosa a spus că Stellantis ar putea face mai multe modificări în operațiunile sale din SUA, în funcție de potențialele reglementări din partea viitoarei administrații Trump, care a amenințat că va schimba stimulentele și tarifele pentru vehiculele electrice în Canada și Mexic – Stellantis se bazează pe ambele țări pentru a importa mașini.

„Evident, ne uităm la diverse scenarii”, a spus Filosa, a adăugat că ar putea însemna mai multe locuri de muncă în Statele Unite, „dar trebuie să așteptăm decizia lui înainte ca domnul Trump și administrația sa să ia o decizie”. , vom lua măsurile corespunzătoare.

About The Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *