January 11, 2025

Pe 30 decembrie 2024, Muan, Coreea de Sud, epava avionului Jeju Air care a depășit pista și s-a prăbușit pe Aeroportul Internațional Muan se află în apropierea structurii de beton prăbușite.

Kim Hong Gil |

Cele două cutii negre de mai sus companie boeing Avionul implicat în cel mai mortal accident aerian din Coreea de Sud a încetat înregistrarea cu aproximativ patru minute înainte de accident, a anunțat sâmbătă Ministerul Transporturilor din Coreea de Sud.

Anchetatorii sud-coreeni au spus anterior că datele de zbor și înregistratoarele vocale din cabina de pilotaj au fost esențiale pentru a găsi cauza accidentului de luna trecută, care a ucis 179 de persoane.

Incidentul a avut loc la aproximativ patru minute după ce pilotul avionului de linie a zburat cu avionul. Apa Jeju A fost raportată o lovitură de păsări.

Autoritățile care investighează planul accidentului pentru a analiza ce a determinat oprirea înregistrării cutiei negre, a spus ministerul într-un comunicat.

Ministerul a spus că reportofonul a fost analizat inițial în Coreea de Sud și a fost trimis la un laborator al Comitetului Național pentru Siguranța Transporturilor din SUA când s-a constatat că lipsesc datele.

Înregistratoarele cutie neagră colectează comunicațiile pilot în cabina de pilotaj și operarea sistemelor de aeronave în zbor.

Pe 29 decembrie, avionul Jeju Air 7C2216 care zbura din Bangkok, capitala Thailandei, către Muan, sud-vestul Coreei de Sud, a aterizat pe burtă și a depășit pista aeroportului regional. exploda în flăcări După ce a lovit un terasament. Doar două persoane au supraviețuit – membrul echipajului care stătea în spate.

Cu două minute înainte ca pilotul să anunțe un apel de urgență pentru ajutor, controlul traficului aerian a emis un avertisment despre „activitatea păsărilor”.

Fostul investigator al accidentelor din Ministerul Transporturilor, Sim Jai-dong, a declarat că descoperirea datelor lipsă din ultimele minute critice ale aeronavei Boeing 737-800 a transportatorului bugetar a fost surprinzătoare și a sugerat că toată puterea, inclusiv energia de rezervă, ar fi putut fi întreruptă. Această situație este rar.

Departamentul Transporturilor a spus că alte date disponibile vor fi folosite în anchetă și se va asigura că ancheta este transparentă și că informațiile sunt partajate cu familiile victimelor.

Unele familii ale victimelor au spus că Ministerul Transporturilor nu ar trebui să conducă ancheta, ci ar trebui să implice experți independenți, inclusiv experți recomandați de familii.

Ancheta se concentrează și pe terasamentul unde s-a prăbușit avionul, care este conceput pentru a susține sistemul de „locator” folosit pentru a asista avioanele la aterizare, inclusiv de ce a fost construit dintr-un material atât de dur și atât de aproape de capătul pistei.

About The Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *