January 13, 2025

Sigla unui magazin Lululemon din New York pe 22 august 2024.

Yuki Iwamura |. Bloomberg |

lululemon Compania a ridicat luni orientările privind profitul și veniturile pentru trimestrul al patrulea, după ce a văzut un răspuns puternic din partea cumpărătorilor în timpul sezonului de vacanță extrem de important.

Compania de îmbrăcăminte sport se așteaptă acum să crească vânzările cu 11% până la 12%, până la 3,56 miliarde dolari până la 3,58 miliarde dolari, în creștere de la un interval anterior de 3,48 miliarde dolari la 3,51 miliarde dolari.

Excluzând săptămâna fiscală suplimentară a companiei din al patrulea trimestru din 2024, Lululemon se așteaptă ca vânzările să crească cu 6% până la 7%.

Compania și-a ridicat, de asemenea, prognoza de profit. Lululemon estimează acum câștiguri pe acțiune pentru trimestrul al patrulea de 5,81 USD până la 5,85 USD, comparativ cu prognoza anterioară de 5,56 USD până la 5,64 USD. Compania se așteaptă ca marja de profit brut să crească cu 0,3 puncte procentuale, după ce a prognozat anterior o scădere de 0,2 până la 0,3 puncte procentuale.

Acțiunile au crescut cu aproximativ 4% în tranzacțiile înainte de piață.

„Oaspeții noștri au răspuns bine la ofertele noastre de produse în perioada sărbătorilor, permițându-ne să creștem îndrumările noastre pentru trimestrul al patrulea”, a declarat trezorierul Megan Frank într-un comunicat.

Lululemon și-a lansat îndrumările înainte de conferința anuală ICR de la Orlando, unde unii dintre cei mai cunoscuți retaileri ai națiunii sunt așteptați să raporteze în avans rezultatele sărbătorilor și să se întâlnească cu investitorii și analiștii despre rezultatele lor. Conferința, care reunește cele mai mari bănci, firme de avocatură, firme de capital privat și investitori din Wall Street, este cunoscută pentru a da tonul pentru încheierea de tranzacții și performanța afacerilor cu amănuntul la începutul anului.

lululemon Oferă îndrumări prudente de vacanțăcând raportează veniturile fiscale din trimestrul trei în decembrie. Perspectiva companiei este în mare măsură în conformitate cu așteptările, dar Frank le-a spus analiștilor că directorii planifică afacerea „cu precauție”, având în vedere situația actuală. Sezonul de cumpărături de sărbători a fost scurtat și „mediu macro incert”.

„Deși ne simțim bine cu privire la începutul sezonului de sărbători, avem încă volume semnificative înaintea noastră în săptămânile următoare”, a adăugat CEO-ul Calvin McDonald, „Având în vedere sezonul mai scurt de cumpărături de sărbători, „continuăm să fim atenți planificarea noastră generală pentru al patrulea trimestru.”

În general, sezonul cumpărăturilor de sărbători nu este de așteptat să înregistreze o explozie obișnuită a vânzărilor în urma pandemiei de Covid-19. Federația Națională de Retail a spus că vânzările sunt de așteptat să fie 2,5% și 3,5%. Când se ia în considerare inflația, creșterea reală este Se așteaptă să fie minim.

Totuși, unele date timpurii sugerează că sărbătorile ar putea fi a mai bine Mai bine decât se aștepta.

Vânzările cu amănuntul din trimestrul de sărbători din SUA, excluzând vânzările de mașini, Creștere anuală de 3,8% Campania s-a desfășurat între 1 noiembrie și 24 decembrie, potrivit Mastercard’s SpendingPulse, care măsoară vânzările în magazine și online pentru diferite tipuri de plată.

About The Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *