

Scăderea încrederii consumatorilor în China a împiedicat-o pe Hannah Gooch-Peters de la Sanlam Investments să cumpere acțiuni de lux, cum ar fi LVMH.
Managerul de portofoliu i-a spus reporterului CNBC Silvia Amaro că are nevoie de „o marjă mai mare de siguranță” înainte de a investi în cel mai mare grup de produse de lux din lume.
„O mulțime de creștere a companiilor europene vine chiar de la consumatorii chinezi, așa că atunci când începem să vedem eșecuri de execuție… este aproape o furtună perfectă pentru ei. L’Oreal Pentru că aceste companii tranzacționează la „prețuri neobișnuit de ridicate în raport cu creșterea pe care o oferă”, a spus Gooch-Peters.
Acțiunile L’Oréal și LVMH au scăzut cu aproximativ 20% și, respectiv, 10% în ultimele șase luni, deoarece preocupările legate de puterea consumatorilor chinezi au afectat industriei. Semenii includ Estee Lauder –Gucci-Peters spune că este o greșeală și în China — și proprietarii Gucci uscat De asemenea, a scăzut semnificativ în această perioadă.
Vânzările LVMH din al patrulea trimestru au scăzut cu 3% comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, iar veniturile din Asia (excluzând Japonia) au scăzut cu 16%. Directorul financiar al grupului a declarat la acea vreme că încrederea consumatorilor chinezi era la un moment scăzut în perioada COVID-19.
„Ceea ce vrem să vedem este doar o mai mare încredere în rândul consumatorilor chinezi că se îmbunătățește”, a spus Gooch-Peters, „avem nevoie de o marjă de siguranță mai mare înainte de a putea intra în acea parte a pieței”.
Prima alegere
Cu toate acestea, un stoc pe care managerii de portofoliu le place este Grupul CMEuna dintre cele mai mari piețe de instrumente derivate din lume.
Gooch Peters a spus că Sanlam Investments a cumpărat acțiuni la companie în iunie anul trecut, având în vedere „marjele operaționale foarte, foarte bune” și „bilanţul excelent”.
Ea a adăugat că i-a plăcut și faptul că „fluxul de numerar al companiei americane este foarte, foarte sustenabil, foarte previzibil”, adăugând că investitorii „nu trebuie să-și facă griji” cu privire la costul deservirii datoriilor.
Veniturile Grupului CME au atins un nivel record în octombrie și la începutul acestui an Directorul executiv Terry Duffy a spus că crede că compania lui se află într-o poziție mai bună decât concurentul său FMX.

CEO-ul miliardarului Cantor Fitzgerald Howard Lutnick — Președintele ales al SUA, Trump, alege un secretar pentru Comerț — a lansat FMX sub agenția sa BGC Group în septembrie.
În ciuda lansării, Gooch-Peters consideră că barierele de intrare în industrie rămân „extrem de ridicate”.
„Ceea ce diferențiază CME de concurenții săi este că se bazează în principal pe tranzacționare, este lider în instrumente derivate pe rate ale dobânzii și futures și au cel mai mare fond de lichiditate din lume în contractele futures de trezorerie din SUA, motiv pentru care are atât de mult. motiv pentru lichiditate ridicată.