January 31, 2025

O remorcă auto aștepta lângă zidul de frontieră, apoi a traversat Statele Unite în portul comercial Otay din Timepona, Mexic, pe 22 ianuarie 2025.

Guillermo ARIAS |

Detroit-președinte Donald Trump Amenințând că va fi aplicat 25 % tarife importate din Canada și Mexic De sâmbătă, industria auto mondială își va ține respirația colectivă.

De câteva luni, producătorii auto au luat Metoda „așteptați” Tarife potențiale pentru administrația Trump. Trump a promis că își va aplica îndatoririle la inaugurarea lunii, iar apoi a stabilit data țintă la 1 februarie ca o taxă pentru partenerii comercianți din SUA.

Indiferent dacă Trump a impus tarife, cum ar fi Motor general -Cest -Lălarea persoanelor din Statele Unite vor să fie clari, astfel încât să se poată concentra pe planificarea politicilor.

Tarifele sunt impozite pentru importuri sau produse străine care intră în Statele Unite. Compania de mărfuri importate a plătit tarife, iar unii oameni își fac griji că compania va transfera doar costuri suplimentare pentru consumatori, crescând costul vehiculului și va reduce cererea.

Incertitudinea comerțului Provoacă pierderi la GM Marți, chiar și după așteptările lui Wall Street pentru îndrumarea din 2025 și lansarea celui de -al patrulea sfert și linia de jos, stocurile producătorilor de mașini au fost una dintre cele mai grave zile.

Analistul Barclays, Dan Levy, a declarat miercuri într -un proiect de lege al investitorilor: „Principalul venit obținut din rezultatele 4Q (venit) de la General Motors (GM) este, deși oportunitatea General Motors are posibilitatea de a avea posibilitatea de a avea este este Foarte atractiv, dar trebuie să navigheze temporar în incertitudinea politicii americane.

Pictograma graficului de inventarPictograma graficului de inventar

Conținut ascuns

Stoc GM

În îndrumarea sa, GM nu a luat în considerare tarifele potențiale.

Jacobson și CEO CEO GM Mary Barra (Mary Barra) Compania a spus că există planuri de urgență pentru acțiune, dar acest lucru nu este suficient pentru a calma investitorii de anxietate.

„Sunt prea mult zgomot”, Jacobson Spuneți investitorilor marțiCitați ceremonie inaugurală și focuri sălbatice din California și alte probleme și evenimente. “Am fost prudenți până nu vom primi date mai ușoare de pe piață, pentru că ianuarie este atât de zgomotoasă.”

„Influență uriașă”

Donald Trump, președintele american, este CEO -ul Blackstone Stephen Schwarzman, CEO Mary Barra (R), CEO, Mary Barra (R), la Casa Albă din Washington, pe 3 februarie 2017, un forum strategic și de politică cu CEO al marilor companii americane din SUA .

Kevin Lamarque | Reuters

Cu toate acestea, majoritatea producătorilor de mașini majore au fabrici în Statele Unite, dar totuși depind serios de importurile din alte țări din Mexic pentru a răspunde nevoilor consumatorilor americani.

În Statele Unite, aproape fiecare producător major de mașini are cel puțin o fabrică în Mexic, inclusiv șase producători de mașini cu cel mai bun candidat, care au reprezentat mai mult de 70 % din vânzările din SUA în 2024.

Conform datelor de la Administrația Comerțului Internațional, industria a fost profund integrată între cele două țări.

Wells Fargo estimează că 25 % din tarifele la importurile din Mexic și Canada vor face ca producătorii de automobile tradiționale din Detroit să cheltuiască miliarde de dolari pe an. Compania estimează impactul de 5 %, 10 % și 25 % din tarifele la mașinile generale. Ford Electric Și părinții lui Klezler Stellandis În general, a fost 13 miliarde de dolari, 25 de miliarde de dolari și 56 de miliarde de dolari.

S&P Global Markit (anterior IHS Markit) estimează că responsabilitatea de 25.000 % a 25.000 de vehicule din Canada sau Mexic va crește costul său de 6.250 de dolari din ele (dacă nu majoritatea) îl poate transmite consumatorilor.

Producătorii auto sunt cei mai riscanți

Lichiditatea standard a raportat aproximativ 5,3 milioane de mașini în Canada și Mexic, aproximativ 70 % (aproape 4 milioane) în Statele Unite

Mexicul reprezintă majoritatea vehiculelor și este cinci producători auto-Ford, GM, StandEis, Toyota Estimări doar Honda 1,3 milioane de vehicule ușoare Potrivit Canada în 2024, este utilizat în principal pe piața americană Fabricarea echipei de cercetare non -profit în CanadaEsenţă

Unii dintre acești producători auto depind, de asemenea, în mare măsură de producția mexicană, dar nu toți producătorii se vor confrunta cu aceeași întrerupere. Pe baza vânzărilor, producătorii de mașini germane public Este cel mai vulnerabil la riscul tarifar din Mexic, urmat de Motor Nissan Raport standard și sărac de lichiditate globală.

Antonio Filosa, șeful afacerilor din America de Nord 10 ianuarieEsenţă “Dar da, trebuie să așteptăm decizia sa. După ce domnul Trump și decizia guvernului său, vom lucra în consecință.”

Următorul este un producător de mașini bazat pe tarifele pentru vehicule importate din Mexic.

  • Volkswagen: 43 %
  • Nissan: 27 %
  • Stellandis: 23 %
  • GM: 22 %
  • Ford: 15 %
  • Honda: 13 %
  • Toyota: 8 %
  • Hyundai: 8 %

About The Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *