
(Notă de editare: Imaginea conține conținut grafic.) În prelegerile Gărzii de Coastă a Statelor Unite, Garda de Coastă a investigat epava aeronavei de pe râul Poto Mark la 30 ianuarie 2025.
Ofițer mic Brandon Giles |
Cum este elicopul Army Black Eagle Accident fatal Miercuri seara, nu este încă clar pe râul Poto Mark, dar problema apare, inclusiv înălțimea elicopterelor militare.
Anchetatorii extrag în continuare dovezi din Potomac și vizualizează tot conținutul din datele de zbor ale Shinla și informațiile înregistratoare de cockpit. Toate cele 64 de persoane Compania aeriană americană 5342 zbor și trei elicoptere pe barcă sunt Coliziune cu mingea de foc În apropierea Aeroportului Național Reagan din Washington, DC, acesta este cel mai mortal aer din 2001.
Aeronavele PSA Airlines Bombardier CRJ-700 s-au ciocnit cu elicopterul Black Eagle, la 21:00, miercuri, la 21:00 și aproape 33 de ori.
Personalul de urgență în apropierea acțiunilor de coliziune. Râu în Statele Unite.
Nathan Howard | Reuters
Ministrul Apărării, Pete Hegseth, a declarat că elicopterul a pregătit zboruri în an.
Conform dispozițiilor Administrației Aviației Federale, trecerea regulată de Washington și elicopterele sale înconjurătoare trebuie să fie călătorite în mod regulat între baza militară și alte locații.
Todd Inman, un membru al Comisiei Naționale de Siguranță a Transporturilor, a declarat joi după -amiază într -un briefing: „Acesta este un mediu unic în DC”. “Aceasta este o parte a procedurilor lor normale de la un pas la patru. Dacă locuiți în DC, veți vedea că multe elicoptere intră în zonă. Prin urmare, există un sistem foarte clar.”
Agenția a declarat pentru NBC News că FAA a lansat vineri noi restricții de zbor în jurul regiunii și Aeroportul Național Reagan.
În prezent, spațiul aerian dintre unele poduri sau regiunile 1 nu este în prezent activ. În zona din apropiere, numai elicopterul a fost lăsat să zboare la sud de podul Woodro Wilson.
NTSB conduce un sondaj despre coliziunea care se încheie cu Fireball. Agenția a spus că încă colectează informații și că a fost prea devreme pentru a concluziona că concluzia era prea devreme.
Președintele NTSB, Jennifer Homendy, a declarat: “Nu avem nicio informație. Avem informații.”
NTSB a restabilit datele de zbor și înregistratoarele video de dublare a cabinei de la jeturi de pasageri. Agenția a spus că cutiile au fost duse la laboratorul NTSB pentru evaluare.
Președintele Donald Trump a scris vineri Adevărul social Elicopterul “Zborul prea sus. Este mult mai mare de 200 de metri. Acest lucru nu este chiar complicat, nu poate înțelege, nu -i așa?”
Hegseth a emis joi o declarație similară cu privire la informarea Casei Albe.
El a spus: „Din păcate, a fost făcută o greșeală aseară”.