January 31, 2025

LVMH Watch Week săptămâna 2025 CEO de lux

După un an de declin, vânzările de giganți de lux și bijuterii Lvmh Potrivit directorului executiv al companiei companiei, aceasta a revenit în ultimul trimestru și a continuat să strălucească până în ianuarie.

În ea Creșteți telefonul săptămâna aceastaLVMH raportează că vânzările de ceasuri și grupuri de bijuterii au crescut cu 3 % după câteva sferturi. Performanța departamentului este mai bună decât produsele de bază ale companiei și din piele, care a scăzut cu 1 % în acest trimestru, iar vinurile și spiritele au scăzut cu 8 %.

În timpul interviului din cadrul LVMH Watch Week din New York, CEO -ul mai multor ceasuri și mărci de bijuterii ale grupului corporativ a declarat că devin din ce în ce mai optimisti în jurul anului 2025. -Per cererea puternică pentru ceasuri și bijuterii rivale.

“Trebuie să spun că trebuie să spun că trebuie să spun că trebuie să fiu surprins la începutul acestui an.”

Introduceți bogăția direct în căsuța de e -mail

Tiffany & Co achiziționat de LVMH în 2021. CEO -ul Anthony Ledru a spus că, după ce a văzut alegerile prezidențiale ale SUA, a văzut și încrederea celor bogați în Statele Unite pentru consumatori.

„Cred că acest lucru va aduce clar și poate avea o încredere mai mare a consumatorilor”.

Desigur, perspectivele strălucitoare sunt riscante. Tarifele din SUA sunt cea mai mare popularitate a ceasurilor ridicate. Administrația Trump amenință tarife cuprinzătoare în Europa.

Cu toate acestea, în prezent, producătorii de ceasuri și bijuterii lansează o serie de produse noi, în speranța de a avea un puternic 2025 de ani. Departamentul de ceasuri din Louis Vuitton a lansat noua serie „Tambour Taiko Spin Time”, care conține numărul de „Jump Cubes”. Seria Géraldgenta a companiei a lansat un nou „Gentissima Oursin Fire Opal”.

În ochii ochilor lui Hawker, Louis Vuitton „Tambour Taiko Spin Time”.

CNBC

Géraldgeta Gentisma Outlin Fire.

CNBC

Jean Arnault, directorul lui Louis Vuitton Watch, este, de asemenea, responsabil pentru brandul domnilor și Daniel Roth. și este renumit pentru o complexitate ridicată și măiestrie și comandant și comandant.

El a spus: „Într -o lume mai largă, înainte de rima lui Louis Vuitton, putem aștepta o generație până când se va întâmpla acest lucru”. că calitatea lor este foarte mare și nu există nicio îndoială.

Tag Heuer tocmai a anunțat cooperarea cu Rolex ca cronometru oficial cu Formula 1. El a spus că, de la anunțul său din octombrie, a înregistrat creșterea vânzărilor. În LVMH Watch Week, compania a lansat o nouă serie de ecuații din prima clasa cu Bright Dial și Chronograph. CEO -ul TAG Heuer, Antoine Pin, a declarat că beneficiile de vânzări anunțate de F1 sunt de fapt „o noapte”.

El a spus: “Sunt surprins că orice anunț al F1 duce imediat la un răspuns semnificativ.” Și este clar că frumusețea social media este că puteți măsura rapid influența. număr mare de reacții active.

LVMH a declarat la apelul Conferinței de Venituri că, în bijuterii, vânzările lui Tiffany în trimestrul IV au crescut cu 9 %. Magazinul emblematic „Landmark” al lui Tiffany de pe Finth Avenue din Manhattan are vânzări mari în timpul sărbătorilor, iar turiștii au un volum lung de vânzări. LVMH cheltuie sute de milioane de dolari pentru a re -conștientiza magazinele recent renovate. .

Ledru, CEO al Tiffany, a declarat că prețul mediu al companiei a fost dublat de când LVMH a achiziționat producători de bijuterii. Prin modernizarea magazinelor de vânzare cu amănuntul ale companiei, concentrându -se pe bijuterii înalte și lansarea unei noi serii „pictogramă” bazată pe Tiffany Designs, care are o istorie lungă, brandul poate merge rapid public.

Leadro a spus că cel mai tare vânzător al său este seria „hardware”, în special colierul său cu lanț de aur, care costă mai mult de 19.000 de dolari.

El a spus: „Aceasta este o schimbare foarte severă”. Trebuie să aveți magazine uimitoare, angajați mari, angajați mari, produse uimitoare, evenimente uimitoare și toate aceste comunicări cu toate acestea.

În mod tradițional, Bulgari este cea mai mare piață din China.

Binbin, CEO al Baogali, a declarat că, deși economia chineză este în prezent „dificilă”, are semne că stimulul guvernamental ar putea începe să reconstruiască încrederea consumatorilor în acest an.

El a spus că seria „Serpenti Viper” populară cu șerpi otrăviți ca model este cel mai bun vânzător.

El a spus: “Serpenti este idolul lui Baogali. Acesta este un an de șarpe, deci acesta ar trebui să fie anul Bulgariei.”

Din venituri mai mari, bogăția în creștere deținută de femei din întreaga lume este, de asemenea, remodelarea bazei de clienți a companiei. Deși un număr mare de bărbați care obișnuiau să cumpere bijuterii ca cadouri ca cadouri, femeile se cumpără acum.

Binbin a spus: „Astăzi, aveți o adevărată egalitate de gen în majoritatea țărilor”.

Tiffany (Tiffany

CNBC

În ceea ce privește tema tarifelor, CEO -ul LVMH a spus că trebuie să aștepte și să vadă ce politici au fost anunțate înainte de formularea planului. Cu toate acestea, ei au spus că au impus tarife și îndatoriri în țările din întreaga lume, astfel încât călătoriile de drumeție în Statele Unite nu poate fi prea deteriorată.

Mai important, americanii au plecat în Europa pentru a cumpăra produse de lux, parțial conduse de un dolar puternic. Dacă un tarif suficient de mare în Statele Unite, atunci americanii înstăriți ar putea începe să aleagă să -și cumpere brățările bulgari sau ceasurile Louis Vuitton în Europa.

Jean Arnault a spus: „Mulți dintre clienții noștri călătoresc în întreaga lume”.

About The Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *