

De la Billie Eilish și Sabrina Carpenter la Kendrick Lamar și SZA, este de așteptat să devină un alt an important de muzică live în 2025 evenimentEsenţă Acest lucru poate însemna, de asemenea, că cântăreții vor oferi mai multe atacuri pentru programele lor preferate.
Potrivit Biroului Statisticilor Muncii, din 2021, după popularitatea Rising, Teatrul, Teatrul și Concertele au sărit cu 20 %. Indicele prețurilor de consum date.
Cu toate acestea, consumatorii au arătat o toleranță ridicată la creșterea prețurilor, cunoscută și sub numele de „cunoscută și sub numele de”schimbEsenţă –
Conform anului 2024, concertul a participat la media a șapte spectacole, iar majoritatea au planificat să vadă mai multe spectacole în 2025. CuponEsenţă
Un sondaj efectuat pe peste 1.000 de fani ai muzicii din decembrie a constatat că aproape 36 % au spus că vor cheltui 100 până la 499 de dolari americani pe biletele de concert în 2025, în timp ce peste 17 % au planificat să cheltuiască până la 1.000 de dolari.
Pune -o în „elasticitate”
După ce au testat noile restricții în 2024, americanii s -au dovedit a fi dispuși să se stropească (chiar și călătorind în străinătate) pentru a surprinde Taylor Swift Tour, care a adus așa -numite așa -numită așa -numită așa Pasiune Unii experți spun că devin lumini concentrate.
Adulți tineri, în special generația Z și MilenarChiar a spus că au urmărit o parte din experiență, alții, alții Raportul recent aratăEsenţă
Aproape doi dintre călătorii de generații și milenii au cheltuit până la 5.000 de dolari americani la activitățile site -ului de destinație Cercetarea finanțelor de pâine Stabilit.
De ce biletul de concert devine atât de scump
Preț dinamic Joe Bennett, un muzician criminalist la Conservatorul de muzică Berkeley, a spus că ar trebui să fie învinovățit pentru creșterea prețurilor.
Prețurile dinamice au fost create inițial de economiști. Bernet a spus că consumatorii îl asociază adesea cu prețul schimbării biletelor de aer sau cum să ajusteze tariful în perioada aglomerată.
El a spus: “Știm cu toții că, dacă sunteți în căutarea Uber sau Lyft, este mai scump într -o noapte. Piața pare să se fi adaptat la acest lucru.”
Acesta nu mai este cazul. Acum, atunci când cumpără o persoană foarte căutată, oamenii au o conștiință și o controversă mai mare cu privire la această abordare BiletEsenţă
Mai multe informații din managementul financiar personal:
“ Am plâns mult
Popularitatea recesiunii economice: Cum să lupți cu tendința economică a muzicii
„Caut un om financiar”
Andrew Mall, profesor asociat de muzică al Universității de Nord -Est, a spus cum și când prețurile dinamice sunt determinate de artiști sau management și este adesea determinat sub radar.
Cu toate acestea, cu recentele multe spectacole de turneu cu profil ridicat, „este sigur că prețurile vibrante au atras atenția atenției participanților la concert”, a avut recent recent Spune CNBCEsenţă
Ticketmaster este Cercetare În Marea Britanie, a folosit recent prețuri dinamice la vânzările de concerte de vânzări ale Britpop Band Oasis.
Mulți fani ai Oasis s -au plâns de social media că, în cele din urmă, plătesc mai mult de două ori valoarea biletului fără avertisment. A spus trupa renunța Practică în America de Nord.
rapid Conform rapoartelor, Jay Marciano, președintele și CEO al AEG Presents, a refuzat să prezinte dinamic prețul biletului pentru timpul ei pentru că a spus: Dublu bătut în fiecare zi Octombrie.
Cum să dezvolți tarifele
La 21 de aniPiatră britanică Secol, venitul înregistrării muzicii este Coboară Și venitul activităților de muzică live CreştereEsenţă Până la mijlocul anilor 2000, un economist Alan Krueger era într -unul singur Hârtie În ceea ce privește problemele economice și tendințele industriei rock.
Veniturile industriei muzicale live din 2023 au crescut cu 25 %. politicianEsenţă
Tickmaster a lansat versiunea timpurie a tarifului dinamic în 2011, care este acum standardul pentru vânzările de bilete de muzică pe site -ul.
Bernet a spus că, în ultimii ani, „vânzările de bilete au devenit nebune”, determinate de cerere, după popularitate și creșterea turneului Giant Stadium.
El a spus: „Veți înțelege de ce este seducător”. Vrei să trăiești în viață într -o lume care costă 1.000 de dolariLasă -l pe fiica mea să -l vadă pe Taylor Swift. –
Cu toate acestea, platforma de vânzări de la Box Office este acum foarte frecventă ca, în funcție de nevoile unui anumit timp, fiecărui bilet i se percepe mai multe taxe, indiferent dacă consumatorii le place, a declarat analistul principal de credit al LendingTree, Matt Schulz.
Schultz a spus: „După cum vă puteți imagina, acest lucru nu este foarte popular”.
De ce rămân biletele scumpe aici
„Consumatorilor nu le place ideea de prețuri dinamice, dar încă din ultimii ani, atitudinea„ Yolo ”(trăiești doar o dată), și din ce în ce mai mult modul în care Diavolul-Mel este din ce în ce mai mult. Bankrate. A declarat analistul financiar șef al com Greg McBride.
Chiar dacă bugetul familiei este strâns, „Trebuie să obțineți o anumită experiență, consumatorii trag această linie și spun, nu este un lucru pe care sunt dispus să -l renunț”.
Se pare că vânzătorul de bilete cunoaște această mentalitate.
“Cercetările noastre ne -a spus întotdeauna că concertul este prioritatea principală a cheltuielilor, iar fanii vor continua una dintre ultimele experiențe.” Telefon cu venituri trimestriale În 2023.
Cu toate acestea, pe măsură ce consumatorii continuă să economisească cheltuieli pentru a privi artiștii sau grupurile preferate, acest lucru înseamnă că cel puțin în prezent, prețurile dinamice vor rămâne aici.
Mall -ul comercial de la Universitatea de Nord -Est a declarat: „Câmpul muzicii live a fost înclinat spre această atitudine de mult timp”.