Președintele Trump este Planul de a percepe 25 % din tarifele Sâmbătă în Mexic și CanadaTarifele Chinei sunt de 10 %, astfel încâtPromisiunea campaniei de semnătură și filozofia economică de bază a realității sale administrative au afectat totul Ulei ajunge mașină ajunge Consumator americanEsenţă Dar pentru multe companii din întreaga economie, pregătirea noului război tarifar a fost cu mult timp în urmă cu alegerile din 2024.
De la companii mari de la Wal -Mart, Columbian Sportswear și Lenovo la companii de pe scară largă de la departamentele de consum până la proiecte de infrastructură, importatorii au luat rapid măsuri în 2024 pentru a obține cât mai multe produse pentru a intra în Statele Unite pentru a intra în Statele Unite pentru a intra în Statele Unite
Paul Brashier, vicepreședinte al Global Supply Chain, a declarat că conversația cu clienții care și -au introdus produsele înainte de a începe să se afle în logistica sa. Intrați mai devreme în această țară.
Brashier a spus: „În urmă cu doi sau trei ani, a fost formulat multe (infrastructură/construcție), iar 20 % din costuri pot fi eliminate din apă”.
EXPENTAGENIUS determină panouri solare, proiecte de energie de rezervă, rafturi și baterii cu litiu ca alte articole.
Consultantul principal al lui Akin, Josh Teitelbaum, a declarat: „Când este implicat impactul tarifelor, compania este foarte bună și sunt foarte specifice”. “Nu sunt interesați care sunt principiile relevante și problemele academice ale acestui instrument specific. Există vreun motiv pentru a utiliza acest tarif special în teoretic? Vor să știe când mă va afecta, ce produse și produse, ce produse, Și lucrurile.
Introducerea de produse cât mai curând posibil pentru a le stoca în depozit, care va suporta un cost suplimentar. Brashier a spus: “Costurile de depozitare sunt pliate în prețul produselor. În sfârșit, consumatorii vor plăti.
Deși cea mai mare companie de pe piață își poate permite produse timpurii, o strategie numită Frontloading, nu toate companiile pot adopta această metodă.
„Nu știu ce se va întâmpla”, Rick Muskat, președintele echipei de cerbi de vânzare cu amănuntul de pantofi, este vândută cu Messi Department Store, Korel, JCPenney și Amazon.
Trump a amenințat că va impune în sfârșit un tarif de până la 60 % Produse din ChinaEsenţă
Mascart a spus că „marja de profit subțire” a companiei a interzis produsele anterioare, iar consumatorii pot plăti în cele din urmă. “Vom crește prețul”. –
Mascat a spus că, deși președintele Trump susține că țările străine plătesc tarife pe China, este o durere în durere ca ursul său. El a arătat fișierul vamal CNBC pentru a demonstra acest lucru.
Muscart a spus: „Importatorii au plătit tarife”.
Cele mai populare pantofi pentru bărbați au un preț de 50 de dolari. Dacă se percepe tarifele, Mascart a spus că pantofii pot crește la 75 de dolari. Muskat a explicat că o parte a problemei a fost că comenzile și prețurile de încălțăminte au negociat cu aproximativ șapte luni înainte de livrarea cu clienții.
Deși Trump a poziționat tarifele drept cheia dezvoltării economiei SUA, Maskat consideră politicile comerciale ca o amenințare la visul familiei sale de un vis corporativ.
El a spus: „Acest lucru mă face să mă ridic noaptea”. Persoana care a fost alături de noi este acum mai puțin de 20 de ani.
Safiya Ghori-Ahmad, șeful practicii de afaceri publice globale APCO, a oferit clienților câteva luni de servicii de consultanță pentru a înțelege cum să transmită prețul clientului. Atu.
Ghor-Ahmad a spus: „Compania vorbește despre impactul real asupra consumatorilor”. , mobilier, mobilier și jucării.
Chiar și în ultimii ani, companiile care au luat măsuri pentru reorganizarea lanțului de aprovizionare și fabricație nu pot fi preluate rapid prin operațiuni atât de complexe pentru a evita impactul semnificativ al tarifelor. Surfaceart, care a fabricat produse legate de plăci, a transferat operațiunile sale în China din cauza tarifelor în 2018 și a cheltuit milioane de dolari în funcțiune în Statele Unite. Suprafețele au facilități în Vietnam, Spania și Italia pentru a obține capacități suplimentare pe care afacerea din SUA nu le poate îndeplini.
Președintele companiei familiale Kevin Stupfel, Kevin Stupfel, a declarat: „Este evident să se ofere numărul de importuri necesare pentru Statele Unite”. Următoarele 60 de zile. “Statele Unite nu au capacitatea de a face plăcile necesare pentru piața americană. Aceasta va afecta pe toți cei pe care îi cunoașteți. Acest lucru va afecta și costul construcției, va construi costul caselor și reconstrucția.”