Acesta este noile tarife ale lui Trump care vor primi cel mai mare rău pentru stoc

Președintele Donald Trump propune tarife la unii parteneri comercianți din SUA (Mexic, Canada și China), ceea ce a adus provocări companiilor care depind de țările importând și de fabricație. Deși prognoza tuturor impacturilor economice ale întregii străzi Wall are impacturi economice diferite, taxa fiscală este în general de așteptat să aibă un impact negativ asupra creșterii Statelor Unite și să aplice presiune asupra inflației. Goldman Sachs estimează că tarifele cuprinzătoare (cu excepția calculatoarelor chineze) în Canada și Mexic vor duce la 0,7 % din prețul de bază, în timp ce PIB -ul este de 0,4 %. Pentru numirea consumatorilor, implementarea acestor impozite va răni companiile americane care integrează importurile și lanțurile de aprovizionare integrate de -a lungul regiunii. Mulți retaileri americani de modă se bazează, de asemenea, pe aceste țări și se confruntă cu riscul de tarife. Potrivit Bank of America, îmbrăcămintea occidentală și cizmele echipei de cowboy sunt vizate de defecte tarife. Analistul Christopher Nardone a spus că 30 % din producția companiei proveneau din China, iar 25 % proveneau din Mexic. În plus, din cauza tarifelor, marii producători americani de automobile se vor confrunta cu provocări serioase ale strategiilor lor de afaceri. Deși multe companii din aceste companii au fabrici în Statele Unite, cei șase producători de autovehicule cele mai bune care au fost cel puțin o fabrică în Mexic. Austan Goolsbee, președintele Chicago Federal Reserve Bank, a declarat vineri, pe „Squawk on the Street”, că producătorul auto din Midwest (este probabil să „Arabia Saudită în industria auto”) să se îngrijoreze de sensul lor. El a spus: „Când vorbeam cu directorii de mașini superioare, erau foarte îngrijorați că tarifele vor lua ce măsuri pentru a -și lua prețurile sau marjele de profit”. „Analistul Bank of America, John Murphy, a subliniat Ford Motors și General Electric, care vor fi numite„ extrem de contestat ”de tarife. El a scris vineri într-un proiect de lege: „Vehiculele totale ale Ford și GM din Canada și Mexic au generat 15-20 %, respectiv 30-35 %”. Tarifele sunt colectate și menținute pentru o lungă perioadă de timp, acest lucru va provoca o presiune mare prin lanțul valoric auto. ”Analistul a spus că 25 % din tarifele pentru mărfurile importate în Mexic și Canada vor duce la un cost suplimentar în industria auto, o creștere $ $ 50 de miliarde. Spiritele riscului de a produce băuturi alcoolice pot fi, de asemenea, lovite de tarife. Potrivit analiștilor Bank of America, Brian Callen, Mexic reprezintă 83 % din importurile de bere americane și aproape jumătate din spiritele importate. Karen a spus luni într -un proiect de lege: „Tarifele sunt supărătoare să facă alcool”. Analiștii au adăugat că Brands Constellation și Diagio pot vedea compresia pe margine. În ultimul an, brandul de constelație de munte STZ 1Y de la Bernestein a subliniat, de asemenea, că Constelația este un brand american, care este afectat de tarifele lui Trump. Analistul Nadine Sarwat a declarat într -un proiect de lege pe 20 ianuarie că Contellarea are permisiunea de marcă a lui Corona și Modelo în Statele Unite. Ea a adăugat că, pe lângă riscul furnizorilor, potențialul unei inflații mai mari cauzate de tarife este riscul scăzut de constelații. “Utilizarea pe scară largă a tarifelor importate la tarifele de import poate duce la rate mai mari ale inflației, ceea ce a adus presiuni suplimentare asupra consumatorilor americani fragili, în special la finalul scăzut.”