February 2, 2025

Honda Sedan s -a mutat la fabrica de asamblare a producătorilor de mașini din Marrisville, Ohio, pe 28 ianuarie 2025.

Michael Wayland / CNBC

Mario Marswell- Honda Producătorul de mașini japoneze de 75 de ani: Ohio va lansa următoarea generație de producție în locuri neobișnuite din istorie.

Honda finalizează o nouă investiție de peste 1 miliard de dolari americani (miercuri), care este creșterea de 700 de milioane de dolari în stat în acest an. Cel mai notabil de actualizare include instalarea a șase „prese giga”, care este TeslaȘi noul sistem de fabricație „baterie” pentru viitoarea cutie de baterii pentru vehicule electrice.

Hub -ul EV emergent al companiei din Ohio, inclusiv O fabrică separată de baterii de 3,5 miliarde de dolariVa fi flagship -ul activității globale de producție din Honda. Oficialii au spus că fabrica sa de mașini Marysville poate produce vehicule tradiționale, vehicule hibride și electrice pe aceeași linie de asamblare.

Mike Fischer, un lider din America de Nord a Proiectului de vehicule electrice pentru baterii Honda Honda, a declarat: „Hub -ul Honda EV din Ohio stabilește un standard de producție a vehiculelor electrice globale pentru oameni, tehnologie și proces”. producție la nivel mondial, aceasta este amprenta și caracteristicile utilizării

Honda a arătat jumătate din noile sale pachete de baterii în fabricile sale de motor și Anna din Ohio, pe 28 ianuarie 2025.

Michael Wayland / CNBC

De obicei, o schimbare atât de importantă de fabricație va începe cu mamă Honda Japonia, apoi va lansa Facilități americane Potrivit oficialilor companiei, în alte locuri.

Investiția în Ohio a fost inițial inițial A fost anunțat în octombrie 2022 Ca parte a guvernului Biden s -a împins spre industria de fabricație din apropiere. În amenințări cu amenințări, acestea sunt încă foarte importante Creșterea potențială a tarifelor Pentru produsele importate ale președintelui, cum ar fi mașinile Donald TrumpEsenţă

Honda a produs peste 1 milion de mașini în cinci fabrici de asamblare din Statele Unite în 2024. Aproximativ 64 % din vehicule au fost vândute în Statele Unite, în timp ce restul au fost exportate. Are o fabrică de asamblare în Mexic.

După finalizare, Honda va putea produce aproximativ 220.000 de mașini pe an în fabrica Marysville din Central Ohio, situată în afara Columbus. Această fabrică de 4 milioane de metri pătrați produce în prezent mai multe vehicule Honda și Acura.

Honda 0 Car Honda 0 Prototip SUV

Honda

În comparație cu alți producători de mașini, producătorii auto japonezi au investit în vehicule electrice pentru a întârzia. În prezent se vinde Două încrucișare electrică completă -Border -Honda mămică și Acura Zdx -În Statele Unite, dar aceste vehicule sunt Motor general În Mexic.

Noul Acura Cross -Border va urma îndeaproape Honda 0 SUV și Honda 0 Sanoon EV Compania și -a făcut debutul pe CES în Las Vegas luna trecută.

Baterie de aluminiu a noului vehicul electric va fi produs în complexul motorului de lângă Honda, Ohio.

Tim Stroh, persoana care se ocupă de proiectul electric al bateriei, a declarat: „Construim o tehnologie mare de producție de aluminiu pentru toți Honda”.

Noile 6.000 de tone de mașini de turnare de înaltă tensiune vor „distribui” sau „gigacast”, așa cum se referă la Tesla, în fabricile de motoare și componente din Anna din Ohio, pentru a fi o combinație de baterii de producători auto.

Michael Wayland / CNBC

Pentru a produce pachete de baterii și alte componente ale vehiculelor electrice și motoare potențiale în viitor, compania instalează șase uriașe, 6.000 de tone de turnări de înaltă tensiune. Pentru a menționa materialul Tesla. Mașina uriașă are dimensiunea unei case mici și folosește o presiune uriașă pentru a forma piese. Actuala mașină de presiune Honda este de 3.500 de tone în Ohio.

După corect, teoretic, un modul poate fi utilizat pentru a elimina sudarea a zeci de părți ale corpului. Mișcare globală standard și squateEsenţă

Odată ce ambalajele de ambalare, acestea vor fi transportate de la Anna la Marysville și alte uzine, astfel încât bateria din Honda Communtent venture să fie instalată înainte de asamblarea finală a vehiculelor electrice.

Afișarea angajaților Honda a fabricii de asamblare a vehiculelor de pe scară largă în Marine Marsveir Malvi

Michael Wayland / CNBC

Pentru a combina bateria bateriei și ambalajele din Marisville, Honda instalează aproape 60 de „unități” sau „regiune” flexibile pentru componentele bateriei. Noul proces de producție are loc paralel cu linia principală din zonă, nu cu linia de asamblare tradițională, iar piesele sunt instalate pe măsură ce vehiculul se mișcă.

Bob Schwyn, un vicepreședinte senior al Honda Development and Manufacturing, a declarat: „Acesta este considerat a fi a doua unitate a Honda”.

Honda a trecut -o în „a doua unitate” la vehiculul electric (inclusiv celulele de combustibil). Deși utilizarea vehiculelor electrice din SUA în Statele Unite este mai lentă, obiectivele anunțate anterior ale companiei sunt de a obține un impact zero asupra mediului prin trei domenii cheie de acțiune (neutralitatea carbonului, energia curată și circulația resurselor).

Un rând de noi „celule” sau regiuni este utilizat pentru a asambla sistemul de producție a pachetelor de baterii pentru vehicule electrice.

Michael Wayland / CNBC

Ținta include, de asemenea, un vehicul cu emisie zero exclusiv până în 2040. Mulți alți producători de mașini au întârziat sau Astfel de obiective au fost retrase în ultimii ani.

Peste 1 miliard de dolari americani de investiții în instalațiile din Ohio au inclus, de asemenea, mai multe noi procese de fabricație și tehnologii care reduc emisiile și deșeurile, inclusiv folosind o formă specială de aluminiu structural ca electricitate electrică reciclată și reutilizabilă.

Schwyn a spus: „Folosim oportunitatea de a neconcepta metoda de fabricație și de a crea o nouă valoare în domeniul responsabilității de mediu”. % materiale, în special este un material limitat pentru baterii electrice, care face în esență un nou Honda cu Honda vechi. “

Cum devine Honda din nou calm

About The Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *