February 2, 2025

Logo -ul Volkswagen a fost reparat la 23 mai 2024 la linia de producție a automobilelor Golf VIII și Tiguan la sediul Volkswagen din Wolfsburg, Germania.

Fabian Bimmer |

public Documentele judecătorești arată că această cerință contrazice regulile fiscale ale pieselor auto din New Delhi și au susținut că autoritățile indiene au revocat cererea fiscală „imposibilă”.

Unitatea Volkswagen, Skoda, a declarat, de asemenea, la Înalta Curte din Mumbai, că litigiile fiscale sunt periculoase pentru a investi în investiții de 1,5 miliarde USD și dăunătoare pentru mediul de investiții străine. Examinat de Reuters.

Printre cele mai mari cereri de impozit pe import din istorie, India a emis o notificare de impozit public de 1,4 miliarde de dolari SUA în septembrie, deoarece a folosit o strategie pentru a descompune unele mașini populare, Skoda și Audi, în multe părți unice pentru a plăti responsabilități cu salarii mici.

Autoritățile indiene au acuzat publicul că „aproape întregul” auto-atrage 30-35 % din impozitele aplicabile CKD fără a asambla sau au doborât complet unitatea, dar prin înșelăciunea acesteia în „părți separate” vin să sustragă impozitele doar 5- 15 % din impozite.

Compania a declarat în contestația judecătorească că Volkswagen India și -a informat modelul de „parte a importului” și a fost clarificat în 2011.

Notificarea fiscală „Poziția guvernului complet contradictoriu … (și) fundamentul credinței și încrederii periculoase în funcție, iar investitorii străini speră să aibă ca departamentul administrativ să fie deținut în acțiune și garanție”.

Ministerul Indian al Finanțelor și Oficialilor Vamare solicitați să comande comenzi nu au răspuns la cererile de comentarii, altele decât orele normale de lucru.

Departamentul Volkswagen a declarat într -o declarație că folosește toate remediile legale, deoarece cooperează cu autoritățile și este încă angajat să se asigure că „conformitatea pe deplin” respectă legile globale și locale.

Purtătorul de cuvânt al germanului Volkswagen nu a răspuns la o cerere de comentariu.

Acest producător de mașini germane este un jucător mic pe piața auto din India în fiecare an. Mercedes Și BMW.

O sursă guvernamentală a declarat mai devreme Reuters că, dacă controversa s -a pierdut, amenzile lui Volkswagen ar putea fi nevoiți să plătească aproximativ 2,8 miliarde de dolari. În 2023-24, vânzările Volkswagen India au fost de 2,19 miliarde USD, iar profitul net a fost de 11 milioane USD.

Disputele fiscale sunt atunci când publicul concurează pentru reducerea costurilor pentru a concura mai bine cu concurenții chinezi și pentru a răspunde la cererea europeană slabă. În decembrie, a anunțat 35.000 de concedieri în Germania. Producătorul auto a declarat pe cea mai mare piață că va vinde unele dintre afacerile sale.

„Greva corpului” a emoțiilor investitorilor

Volkswagen consideră că este necesar să plătească impozite mai mari, deoarece nu importă piese auto ca un singur „kit”, ci să le transporte separat și să le combine cu unele componente locale pentru fabricarea mașinilor.

Pentru a explica ce este un „kit”, se referă la „raportul practic” al cumpărării de scaune de la Amazon, apoi îl transportă la o marfă cu toate piesele și dispozitivele fixe pentru a asambla mobilierul.

În acest caz, autoritățile au acuzat departamentele locale locale să contacteze în mod regulat comenzile de lot pentru automobilele cu furnizorii din Republica Cehă, Germania, Mexic și alte țări.

După ce comanda este plasată, software-ul îl descompune în „componente principale/piese”.

Autoritățile indiene au spus că aceasta este „strategia de curățare a mărfurilor fără a plăti”.

Compania a spus în instanță: „Nu sunt folosite piese pentru a crea o parte dintr -o mașină specifică”.

Volkswagen India a susținut, de asemenea, că a ajutat doar dealerii să transmită comenzi auto, astfel încât să poată urmări „cererea consumatorilor la nivel macro” și, astfel, să folosească software -ul SO -Called Secret.

Pentru companiile străine din India, impozitele mari și extinderea litigiilor legale sunt adesea Tesla De asemenea, s -a plâns public că impozitul ridicat al vehiculelor electrice importate.

Compania a declarat că notificarea fiscală „a provocat o politică de grevă a cadavrului„ atrăgând multă atenție ”.

Înalta Curte din Mumbai va fi judecată pe 5 februarie.

About The Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *