

Cu interesul pieței în schimbare pentru știrile tarifelor președintelui Donald Trump, CEO -ul Flexport, Ryan Petersen, a introdus în detaliu modul în care clienții săi au răspuns la mediul comercial global într -un interviu acordat CNBC luni. Jim CramerEsenţă
“În timpul schimbărilor zilnice, este dificil să planifici lanțul de aprovizionare, așa că cred că este dificil să -ți dai seama de aceste companii. Știi ce va face guvernul și cum ar trebui să se stabilească”, a spus el. “Pentru bunurile de consum, acest lucru poate duce la prețuri mai mari, dar diverse variabile pot reduce impozitele sau taxele, creând astfel un cadru de reglementare mai simplu pentru a crește cererea.”
Flexport oferă servicii pentru a ajuta companiile să gestioneze logistica globală a lanțului de aprovizionare. Potrivit lui Peterson, baza de clienți a companiei a încercat să importe din ce în ce mai multe produse, deoarece responsabilitățile pe care le așteaptă upgrade, în special în China. exista weekendTrump a anunțat tarifele pentru unii parteneri comercianți din SUA (China, Canada și Mexic). Peter Sen a spus că calendarul pentru aceste schimbări este „fără precedent”, chiar și în timpul primului guvern al lui Trump, cel puțin o lună de notificare poate intra în vigoare. Prin urmare, el a spus că la sfârșitul președintelui nu a fost surprins pauză În creșterea Mexicului, luni, luni. Târziu târziu, Trump și el Anunță El va face același lucru pentru Canada.
Peter Sen a spus că administrația Trump rostogolire Aceasta este „modificări majore” în scutirea comercială „minimă”. Această prevedere este de obicei considerată ca vulnerabilități comerciale, ceea ce permite exportatorilor să trimită mărfurile direct consumatorilor, cu o scutire de impozit mai mică de 800 USD și este adesea folosită de companii precum Temu și Shein. Peter Sen a spus că, pe lângă giganții e -commerce chinezi, 30 din 30 de mărci Shopify au fost importate în acest fel.
Peterson a adăugat că toate aceste schimbări în Trump pot schimba modelul comercial în alte moduri. El a spus că, dacă Shein și Temu nu mai sunt transportate la cantitatea actuală, prețurile transportului aerian pot fi reduse mult. Peter Sen a mai spus că rebelii Hussean au început În daunele severe aduse Mării Roșii, se poate datora de acțiunea administrației Trump. El a spus că a existat un „zvon și conversație” că nava containerului ar putea începe să treacă din nou prin Marea Roșie, ceea ce va reduce prețul marinei marine.
„Când comerțul global devine atât de complicat, este dificil să funcționezi într -o lume foarte simplă alb -negru”.
