
Pe 6 februarie 2024, un restaurant Chipotle a fost situat în Manhattan, New York.
Spencer Platt |
Chipotle Mexico Grill S -a spus marți că traficul restaurantelor sale a continuat să crească, ceea ce a ajutat la estimarea venitului trimestrial al celui mai mare analist al companiei.
Cu toate acestea, lanțul de biscuiți mexicani a fost dezamăgit de investitorii care vând prognoze de vânzări pentru același magazin în 2025. Stocurile companiei au scăzut cu mai mult de 3 % în tranzacțiile extinse.
Conform sondajului de analiști LSEG, compania raportează conținutul raportat de companie:
- Câștiguri anterioare: ajustare 25 de cenți, așteptați 24 de cenți
- Venit: 2,85 miliarde USD, așteptări satisfăcătoare
Chipotle relatează că venitul net în trimestrul al patrulea a fost de 31,8 milioane USD, adică 24 de cenți pe acțiune, care a fost mai mare de 282,1 milioane dolari în urmă cu un an sau 20 de cenți pe acțiune.
Pe lângă costurile daunelor restaurantului, costurile legale și alte articole, Chipotle câștigă 25 de cenți pe acțiune.
Vânzările nete au crescut cu 13,1 % până la 2,85 miliarde USD.
Vânzările companiei ale aceluiași magazin au crescut cu 5,4 %, iar estimarea restrânsă a străzii a fost estimată la 5,7 %.
Tranzacția a crescut cu 4 % în acest trimestru, iar rata de trafic a lanțului de biscuiți mexicani a fost mai mare. În ultimul an, Chipotle a depășit o industrie de catering mai largă.
În septembrie, Chipotle a readus Battle Smoky S. În comparație cu alte opțiuni proteice, compania percepe mai mult pentru un element de meniu în timp limitat.
Compania a deschis 120 de restaurante în acest trimestru, inclusiv o locație de licență internațională. După 30 de ani de concentrare asupra afacerilor americane, Chipotle încearcă să se extindă la nivel internațional. De exemplu, a intrat în Kuweit anul trecut, prima țară nouă în zece ani.
În 2025, Chipotle prezice că aceeași creștere a vânzărilor din același magazin în numărul de mijloc. Conform estimării StreetAccount, Wall Street este de așteptat să crească cu 5,4 % pe tot parcursul anului.
De asemenea, compania este de așteptat să se deschidă în 315 până la 345 de locuri noi, dintre care mai mult de 80 % dintre ei vor avea „Chipotlane”.