
Ultima dată Vulpe Broadcasting Super Bowls, Caracteristici Zumzet Publicitate pentru streamarea serviciilor media, Tuabi.
În acest an, libertatea companiei de radiodifuziune este un salt mai mare în mass -media care acceptă asistența publicitară. De asemenea, oferă cel mai mare serviciu de fotbal.
Ofițerul șef de marketing Tubi, Nicole Parlapiano, a declarat: “De data aceasta, oamenii nu mai sunt o audiență șocantă, ci mai mult în era reputației noastre. Acesta este un media în streaming care are aranjamentul de a juca Super Bowls.”
Tubi va oferi furaje de la Super Bowl și părinți radio, reclame și hrana tuturor. Deși Fox încă preia majoritatea evaluărilor, Super Bowl of Tubi indică faptul că părinții mass -media pariază pe mass -media.
Tuobi gazdă Când șefii campionului campionilor Cascane, Kansas City, au salutat duminică echipa Philadelphia Eagle, au fost două contribuții: Main FOX Broadcasting și spaniolă au fost expulzate pe Fox. În plus față de performanța pre -potrivire, înainte de joc, va fi și fani fascinanți, care ar putea fi martori ai celebrităților, spectacole la pauză și reclame, pentru a deține o performanță a covorului roșu Tubi înainte de joc.
Începând cu săptămâna trecută, aplicațiile TUBI pot fi utilizate în toate echipamentele de streaming și televiziunea și telefoanele mobile, precum și achiziția Super Bowl, astfel -numită din săptămâna trecută. În trecut, ar putea transmite Super Bowls, performanțe la pauză și alte conținuturi legate de NFL.
Ce este Tubi?
Pavlo Gonchar |
Companiile tradiționale media au muncit din greu pentru a -și face profitul serviciilor de streaming de abonare, deoarece consumatorii au scăpat de pungile tradiționale de pachet TV. Mulți oameni folosesc sport live, în special NFL sprijin Tocmai au început să transmită serviciile media.
Fox (Fox) și Tubi adoptă o altă cale de streaming-până acum.
Giant media obţine Tubi a fost de aproximativ 440 de milioane de dolari în 2020.
Deși concurenții săi au efectuat achiziții similare pe baza unui plan de streaming mai mare, Paramount Global Cumpărați Pluto Compania de conciere Achiziția de Xumo-Fox și Tubi a devenit principalele sale produse de streaming.
Steve Tomsic, directorul financiar al Fox, a declarat la conferința de venit a companiei despre companie și investitori în noiembrie: „Tubi (Tubi) începe acum aproape patru ani, este semnificativ pentru numărul nostru.
Diferit de platformele majore de streaming, inclusiv Netflix, Serviciile Max sau Disney Hulu sau Disney+, Tubi și Pluto de la Warner Bros. Disney și Disney sunt produse gratuite susținute de publicitate. Aceste aplicații oferă un ghid de canal care amintește de ghidurile tradiționale TV, precum și bibliotecile profunde pentru filme și seriale TV. Tubi are, de asemenea, o programare primitivă. Tubi și Pluto au rareori sporturi.
Evaluările și veniturile lui Tobby au crescut treptat.
În 2022, veniturile lui Turby au depășit veniturile din publicitate generate de Fox Entertainment. În anul următor, Tubi a menționat pentru prima dată în instantaneul lunar „Gautge” al evaluărilor lunare și de streaming ale lui Nielsen, cu excepția vizionării mobile sau desktop. În acel moment, Nielsen Anunță Tubi a atins 1 % din numărul total de televizoare. Din decembrie, Tuobi inventat Potrivit lui Nielsen, acesta reprezintă 1,7 % din timpul de vizualizare.
Atunci când piața de publicitate are o scădere a companiilor tradiționale media, Tubi este încă sursa creșterii veniturilor FOX. Fox a spus că Tubi a beneficiat și de ciclul electoral recent.
CMO Parlapiano a declarat că streamingul mass -media a avut recent 97 de milioane de audiențe active pe lună și a jucat peste 10 miliarde de ore de streaming media în 2024. Publicul lui Tubi, 77 % din public nu avea un televizor prin cablu, care a fost părtinitor față de milenii, generații și femei, iar publicul între 18 și 34 de ani a fost mai mare de 34 %.
CFO Tomsic a declarat la conferința UBS Global Media and Diseminsion din decembrie că Tubi mai are loc pentru creștere.
El a spus la acea vreme: „Dacă te uiți la poziția activului, mulți consumatori și cumpărători de publicitate profesională și agenți de publicitate profesioniști încă nu știu”.
FOX este calea rapidă
Pe 11 octombrie 2020, operatorul de camere de cameră TV FOX SPORT în cel de-al 5-lea joc NFL, între Falconul Atlanta și stadionul Atlanta Mercedes-Benz.
David J. Griffin |
Deși Tubi nu este profitabil, serviciul de streaming de abonare a fost pe concurenții săi.
Fox și -a concentrat întotdeauna strategia pe sporturi și știri tradiționale TV dezinstalați Este vorba de activele de divertisment Disney în 2019. Pe lângă faptul că își oferă programele de evaluare ridicate în aceste două aspecte, directorii consideră adesea Tubi ca fiind punctul culminant al creșterii companiei.
“(FOX) a evitat alte companii media care au investit în stabilirea unui miliard de dolari de miliarde de dolari pe propriile platforme media de streaming”, a declarat Robert Fishman, analist la Moffettnathanson, a declarat că a subliniat că a subliniat că a subliniat că a subliniat că a subliniat că a subliniat că a subliniat că el a subliniat că el -Site Sports nu sunt de obicei furnizate pe platforma rapidă.
Oferiți Super Bowls în fluxul de servicii media, ceea ce îi oferă posibilitatea de a extinde în continuare publicul.
Fishman a spus: „Cel mai util, cel mai puternic eveniment sportiv, desigur, pentru a atrage atenția imaginii mari”.
Fox încearcă să extindă strategia de streaming a portofoliului său de investiții sportive Disney şi Descoperire Warner Bros. Anunță Venu Streaming Company. Venu ar fi trebuit să ofere o combinație completă de sport pentru fiecare proprietar până când a fost restrânsă. Disney, Warner Bros. a descoperit și Fox au anunțat recent recent Abandon Ei muncesc din greu pentru a lansa Venu.
Fishman a spus: „După Vitu, Fox trebuie să îi ajute pe investitori să înțeleagă mai bine modul în care consumatorii își văd activele sportive foarte înalte în industria media streaming.”
În ultimele sferturi, directorii Fox au subliniat că majoritatea evaluărilor Turbi proveneau din nevoia de programare, nu din canalul de planificare. Fox a raportat marți veniturile trimestriale.
Deși Super Bowl poate oferi o oarecare motivație pentru Tubi, acesta este, de asemenea, un supliment popular pentru NFL.
Deși Alianța a obținut un mare succes și drepturile media au crescut, a avut tendința de curând cheie Atrage -i evaluările și entuziasmul viitor.
Descoperire: Comcast are compania -mamă a CNBC NBCuniviveral. Comcast este proprietarul comun al Hulu.