
Mașina de croazieră a GM -ului testează șoferul.
Andrej Sokolow |
Motor general Aproximativ jumătate dintre angajați au rămas în afacerea cu robotaxi de croazieră pe care au întrerupt -o.
Planul este că GM a spus că nu va fi finanțat timp de două luni după achiziționarea activității autonome a vehiculelor în 2016, pentru peste 10 miliarde de dolari.
Cruise a spus într -o declarație de e -mail: „Astăzi, Cruise a împărtășit o decizie dificilă de a se separa de aproximativ 50 % din forța de muncă”. Introduceți capitolul următor prin pachetul de concediere și sprijinul în carieră. “
Croaziera este aproape 2300 de angajați La sfârșitul anului trecut, a declarat anterior purtătorul de cuvânt al GM, a declarat anterior CNBC.
Concedieri de patrulare, primul raport De TechCrunchCu toate acestea, este de așteptat ca directorii să fi refuzat anterior să speculeze suma.
Concedierile sunt Raportul producătorului de automobile Detroit Finalizarea croazierei a devenit o filială deținută integral de GM, care este acum axată pe „vehicule autonome personale” în loc de roboți.
Compania a spus că aproximativ 88 % dintre angajații rămași angajați în inginerie sau roluri conexe, iar angajații afectați au primit 60 de zile de notificare.
În perioada rămasă de croazieră, angajații afectați vor primi toate salariile de bază și opt săptămâni de taxe de concediere. Compania a spus că angajații care au lucrat în croazieră de mai bine de trei ani vor plăti mai mult timp de două săptămâni pe an pentru croazieră.
“Deși aceasta nu este o decizie ușoară, ne concentrăm pe combinația de muncă asiduă cu motorul general pentru a accelera autonomia vehiculelor autonome personale.”
Croaziera GM este considerată a fi liderul afacerii scrisoare-Waymo s -a întors, până când compania a înrădăcinat la flota Robotaxi și a anunțat Sfârșitul afacerii de afaceri La sfârșitul anului trecut. Acest lucru s -a produs după accidentul din octombrie 2023. Cercetările externe au constatat că compania a fost greșită sau Agenția de reglementare a înșelat acest incident.
Ianuarie 2024, A treia -part Patrulă arată că problemele culturale sunt o conducere incompetentă și slabă.
Raportul rezolvă controversa începând cu 2 octombrie 2023. Disputa se învârte în jurul croazierei. Rezultatele sondajului au analizat dacă reprezentantul de croazieră a indus în eroare dacă investigatorul sau membrul mass -media a fost înșelat atunci când a discutat despre incident și l -a publicat într -un raport de 105 pagini, câteva luni mai târziu.