
Pe 9 februarie 2024, în apropiere de Flatbush, New York, Brooklyn Autonom Town, a fost afișată o sticlă de Pepsio într -un magazin țintă.
Michael San Diego |
Pepsi Rezultatele trimestriale ale rezultatelor rezultatelor trimestriale marți, deoarece cererea de gustări și băuturi a scăzut în al cincilea trimestru consecutiv al Americii de Nord.
Stocurile companiei au scăzut mai mult de 2 % în tranzacțiile de listare.
Conform sondajului de analiști LSEG, compania raportează conținutul raportat de companie:
- Câștigă pe acțiune: 1,96 USD după ajustare, așteptat 1,94 USD
- Venit: 27,78 miliarde USD și așteptați 27,89 miliarde de dolari SUA
Pepsi raportează că venitul net al celui de -al patrulea trimestru al celui de -al patrulea trimestru de 1,52 miliarde dolari (1,11 USD pe acțiune) a fost mai mare de 1,3 miliarde dolari în urmă cu un an sau 94 de cenți pe acțiune.
Nu include reorganizarea, costurile de depreciere și alte articole, companiile de produse alimentare și băuturi câștigă 1,96 USD pe acțiune.
Vânzările nete au scăzut cu 0,2 % până la 27,78 miliarde USD.
Venitul organic al companiei nu include achiziții, degradare și schimb valutar, în creștere cu 2,1 % în trimestrul IV.
Pepsi a crescut cu 1 % pentru alimente convenabile la nivel mondial și 1 % băuturi. Sistemul public reduce prețurile și schimbul valutar.
Cu toate acestea, cererea pe piața locală a companiilor din America de Nord este slabă. Pepsi a declarat anterior că cumpărătorii americani devin din ce în ce mai precauți, mai puține gustări și mai puține achiziții pentru achiziționarea de magazine convenabile.
Vânzările Frito-Lay din America de Nord au scăzut cu 3 % în acest trimestru. Din cauza prețurilor mai mari ale produselor alimentare și a ratelor dobânzilor, consumatorii au scăzut gustări atunci când vizionează bugetele alimentare.
Directorul executiv Ramon Laguarta și directorul financiar, Jamie Caulfield, au declarat în pregătire: “În 2024, categoria de gustări de arome sărate și sărate s -a comportat bine. După mulți ani, aceste categorii sunt mai bune decât ambalarea mâncării.”
Departamentul de băuturi din America de Nord a companiei a raportat că volumul trimestrial a scăzut cu 3 %. Cu toate acestea, din cauza cotei de piață a Gateorage, vânzările anuale ale Baja Blast au depășit 1 miliard de dolari, astfel încât departamentul are unele atracții luminoase.
Quaker Foods America de Nord încă s -a retras din rechemare înainte de decembrie, iar numărul său a scăzut cu 6 %. Executivii au declarat într -un discurs pregătit că așteptarea companiei de performanța Quaker va fi îmbunătățită în 2025.
În 2025, Pepsi prezice că numărul individual scăzut de venituri organice crește, iar numărul de nuclee pe acțiune din moneda sa constantă de bază crește.
Lagulta a spus într -o declarație: „Aștept cu nerăbdare 2025, vom continua să ne extindem pe baza afacerilor internaționale și, de asemenea, vom lua măsuri pentru îmbunătățirea performanței Americii de Nord”.