
“Nu vor să se ascundă în spatele ecranului; ei caută activ oportunități de a construi abilități interpersonale și relații profesionale semnificative. Când va ajuta această generație tehnologia”, a spus Janet Dell, CEO al Freeman. . ”
Hobo_018 |
Muncitorii din Gen Z obțin adesea flăcări pentru tendința de lucru la distanță, dar un sondaj a constatat că doresc mai multe interacțiuni față în față.
Aproximativ 91% dintre lucrătorii din Gen Z spun că este bine să se echilibreze între oportunitățile virtuale și față în față cu alții din companie și industrie. Investigații recente Sondajul Harris reprezintă 1.824 de adulți americani la compania globală de evenimente Freeman și lucrează în activități cu guler alb.
Cea mai tânără generație consideră că este valoroasă să vă conectați cu oamenii. Sondajul a constatat că 91% din generația Z a fost de acord că evenimentele față în față sunt unele dintre cele mai bune metode de a-și dezvolta abilități sociale și interpersonale.
Majoritatea generației Z (89%) sunt de acord că relațiile stabilite în evenimentele față în față sunt cruciale pentru creșterea încrederii profesionale, 86% sunt de acord că participarea la evenimente în persoană este esențială pentru dezvoltarea carierei.
Dorința de a îmbunătăți comunicarea face parte din motivul pentru care lucrătorii din Generația Z sunt atât de dornici să participe la mai multe evenimente personale. Mulți tineri au studiat de fapt în timpul pandemiei Covid-19 și și-au început primele locuri de muncă în muncă la distanță, ceea ce și-a oprit unele dintre joburile lor Abilități soft, cum ar fi rețeaua Și navigați dinamica interpersonală.
Doar aproximativ cinci dintre zerele chestionate și -au exprimat o mare încredere în conectarea cu oamenii din industrie sau în construirea de relații de afaceri puternice.
Între timp, 82% dintre Gen Z spun că vor să se exprime mai confortabil și să fie cu ceilalți, în timp ce 79% spun că obiectivul de a putea interacționa cu oamenii din lumea reală este obiectivul lor.
Ei dau vina pe tehnologie cu problemele lor. Mai mult de două treimi din generația Z îi fac să se simtă din ce în ce mai puțin conectați cu ceilalți din companie și industrie și mai izolați. Aproape 80% dintre companii spun că companiile se concentrează mai mult pe tehnologie pentru a „conecta cu„ oamenii ”, mai degrabă decât de a promova„ conexiuni față în față ”.
În general, Zers Gen dorește să vadă companiile lor alocând mai multe cheltuieli activităților lor pentru a -i ajuta să construiască relații de afaceri mai puternice.
Generația mai în vârstă a stabilit creșterea muncii la distanță către profesioniștii din Gen Z din lipsă de etică profesională și disciplină. Om de afaceri britanic Lord Alan SugarÎn 1977, s -a spus recent că tinerii muncitori „vor doar să stea acasă” și trebuie să se întoarcă la birou.
“Este un lucru mic, cum ar fi interacțiunea cu colegii mai maturi, vă va spune cum să o faceți, cum să o faceți”, a spus Lord Sugar pentru BBC. “
Dar, a spus CEO -ul Freeman, Janet Dell CNBC a făcut -o Prin e -mail, aceste emoții s -au dovedit a fi incorecte.
“Acest studiu subvertește complet narațiunea. Datele sugerează că Gen Z nu conduce o revoluție pur digitală-pledează de fapt pentru o integrare mai atentă a interacțiunilor digitale și față în față.”
“Nu vor să se ascundă în spatele ecranului; caută activ oportunități de a construi abilități interpersonale și relații profesionale semnificative. Când această generație este utilă tehnologiei și când blochează conexiunile adevărate.”