Un semn este postat pe exteriorul unui magazin Home Depot din El Cerrito, California, pe 21 februarie 2023.
Justin Sullivan | Getty Images
The Home Depot a spus joiCompania achiziționează SRS Distribution pentru 18,25 miliarde de dolari, cel mai recent și cel mai mare semn al ambiției sale de a crește vânzările prin câștigarea mai multor afaceri de la antreprenori, acoperișuri și alți profesioniști în casă.
Retailerul de îmbunătățiri pentru locuințe se așteaptă ca tranzacția să se încheie în acest an fiscal, care se încheie la sfârșitul lunii ianuarie. Compania a spus că va finanța tranzacția printr-o combinație de numerar disponibil și datorii.
Home Depot își obține deja jumătate din afaceri de la profesioniști, iar cealaltă jumătate de la clienții bricolaj. Odată cu înțelegerea, compania cu sediul în Atlanta va încerca din nou să câștige clienți care se pot ocupa de proiecte complexe și profitabile.Aceasta este una dintre prioritățile pe care liderii Home Depot și le-au stabilit pentru astaAn.Aceasta este și ceea ce face compania Construiți o rețea în expansiune de centre de distribuțiePoate stoca articolele vrac de care au nevoie profesioniștii, cum ar fi cheresteaua sau șindrila, și le poate livra direct la locul de muncă.
Achiziția este cea mai mare din istoria Home Depot. Într-un interviu acordat CNBC, CEO-ul Ted Decker a spus că afacerea a fost un „accelerator suplimentar” pentru a atrage mai mulți profesioniști. El a spus că tranzacția adaugă 50 de miliarde de dolari la piața totală adresabilă a Home Depot.
SRS Distribution vinde consumabile profesioniștilor din industria de amenajare a teritoriului, piscine și acoperișuri.Compania din McKinney, Texas, are aproximativ 11.000 de angajați și 760 de locații în 47 de state.Compania are, de asemenea, o flotă de 4.000 de camioane de livrare și o echipă de vânzări dedicată deservirii profesioniștilor la domiciliu, a spus Decker.
Pe măsură ce creșterea se blochează, Home Depot s-a orientat către afaceri de specialitate. Retailerul a fost un beneficiar major al tendințelor pandemice, care au încetinit vânzările, deoarece consumatorii își asumă mai puține proiecte de casă și cheltuiesc mai mult pe facturile și experiențele de alimente. În ultimele trimestre, clienții au achiziționat mai puține articole cu bilete mari și au început să abordeze articole mai mici, la prețuri mai mici.
Decker a declarat, în cadrul unui apel privind veniturile luna trecută, că Home Depot se va concentra pe deschiderea de noi magazine, atragerea mai multor vânzări profesionale și lucrul pentru a face experiența de cumpărături mai fluidă pentru clienți.
Pentru a alimenta creșterea, compania deschide noi magazine și încearcă să atragă mai multe afaceri de la profesioniștii acasă, cum ar fi antreprenorii care supraveghează remodelările și alte proiecte majore. Home Depot plănuiește să deschidă o duzină de magazine noi în acest an fiscal.Recent a anunțat că o va face S-au deschis patru centre de distribuțieRăspunde nevoilor profesioniștilor.
Această achiziție a fost făcută înRetailerul de îmbunătățiri pentru locuințe a spus luna trecută Se preconizează că încetinirea vânzărilor va continua. Compania a spus că se așteaptă ca vânzările totale să crească cu aproximativ 1% pentru întregul an, inclusiv o săptămână suplimentară de vânzări în acest an fiscal. Cu toate acestea, se așteaptă ca vânzările comparabile, fără impactul deschiderilor și închiderilor de magazine și excluzând impactul săptămânii suplimentare, să scadă cu aproximativ 1%.
Home Depot avea 2.335 de magazine în Statele Unite, Mexic și Canada la sfârșitul anului fiscal, la sfârșitul lunii ianuarie. Are aproximativ 465.000 de angajați.
Până la închiderea de miercuri, acțiunile Home Depot au crescut cu aproximativ 11% în acest an. Este puțin mai bun decât câștigul de 10% al S&P 500. Acțiunile Home Depot s-au închis miercuri la 385,89 de dolari, ceea ce îi oferă o valoare de piață de aproximativ 382 de miliarde de dolari.
Aceasta este o știre de ultimă oră. Vă rugăm să verificați din nou pentru actualizări.